Biografije učesnika

 


 

Michel Saint-Lot, državljanin Haitija, ima 30 godina profesionalnog iskustva u oblasti razvojnih programa, uključujući tu i 19 godina rada na višim pozicijama u javnom sektoru u svojoj državi Haitiju i u UNICEF-u. Bavio se i samostalnom delatnošću u privatnom sektoru. Radio je u različitim profesionalnim i kulturnim okruženjima, pri čemu mu je od velike koristi bilo poznavanje 3 službena jezika Ujedinjenih nacija, francuskog, španskog i engleskog. aiH Pre nego što je preuzeo dužnost u Srbiji, bio je Zamenik direktora UNICEF-a u Bangladešu od 2010. godine, Šef kancelarije na terenu Hiderabadu u Indiji od 2004. do 2010. godine, Šef kancelarije na terenu u Enugu u Nigeriji od 2001. do 2010, Viši savetnik za vodosnabdevanje i sanitarni program u sedištu UNICEF-a u Njujorku od 1995. do 2001. i Šef za vodosnabdevanje i sanitarni program u Maliju od 1992. do 1994. godine. G. Sant-Lo je naučni saradnik na postdiplomskom programu studija na Fakultetu Vudro Vilson za javne i međunarodne poslove na Univerzitetu Prinston u Sjedinjenim Američkim Državama, na smeru ekonomski razvoj. Stekao je diplomu za Arhitekturu i građevinarstvo na Fakultetu nauka na Haitiju i postdiplomske sertifikate za Kreiranje i elaboraciju projekata (Haiti), Mikro-planiranje infrastrukture u obrazovanju (Meksiko i Kolumbija), i sertifikat za Korišćenje resursa radi ostvarivanja dobrobiti za decu na Fakultetu za upravljanje na Univerzitetu u Mastrihtu u Holandiji. Poseduje i sertifikat Programa za rukovodioce Univerziteta u Kembridžu za Razvoj viših lidera (Velika Britanija). G. Saint-Lot je u Srbiji sa svojom suprugom i dve najmlađe ćerke.

 

Vanja Kovačev je freelance PR, Communications i event management expert. U komunikacijama je već 18 godina i ima bogato i raznovrsno iskustvo kako u biznis sektoru, radivši izmeđuostalog kao PR menadžer u UŠĆE šoping centru od 2009-2011, tako i u radu u ambasadama Švedske i Norveške i saradnji sa ambasadama Kanade, Nemačke, Grčke, Turske, Slovenije, Izraela, Belgije, Indije itd. brojnim stranim i domaćim privrednim komorama, vladinim i nevladinim organizacijama i mnogim expat udruženjima. Pored poslova iz domena PR&Communications, organizuje manifestacije koje promovišu kulturu, privrednu saradnju i turizam stranih zemalja u Srbiji. Rođena je 10.01. 1974. u Sarajevu u kome je završila osnovu i srednju školu. Završila je Filološki fakultet u Beogradu. Govori četiri strana jezika, voli horsko pevanje, jedrenje i planinarenje, društvenu odgovornost i humanitarni rad kao i nove profesionalne izazove.

 

Jovana Gligorijević (1983) od 2002. novinarka je nedeljnika “Vreme” u kom pokriva širok spektar tema, uključujući nove medije i slobodu govora na internet. U “Vremenu” uređuje pojedine sekcije sajta www.vreme.com i obavlja funkciju community managera na društvenim mrežama. U periodu od 2008. do 2010. obavljala je funkciju urednika sekcije o evrointegracijama na sajtu b92.net/Srbija2020. Takođe, obavlja funkciju pomoćnika urednika u biznis magazine CorD. Od marta 2014. članica je Izvršnog odbora Nezavisnog udruženja novinara Srbije.

 

 

Olivera Stefanović Stanković Dvedesetdvogodišnje iskustvo u medijima i rad sa klijentima omogućili su joj dobru komunikaciju kao osnovni element i sredstvo za rad. Zadovoljstvo joj je raditi i stvarati uspešne kampanjei to joj je životni poziv. Završila je Fakultet za trgovinu i bankarstvo smer ekonomija. Godine 1997. usavršavala se u školi za Public relations (PRA). Radila je na TV Politika, TV Palma, Yu Info, Kanal D, Radio Index, kao novinar i urednik, pisala za novine Argument. Novi pravac u karijeri započela je 2003. godine u magazinu „Mama,, i ,,Trudnoća“, kada je pokazala inovacije u oblasti PR-a. Vrlo brzo je postala advetising direktor u toj izdavačkoj kući i na karakterističan i inovativan način započela da uvezuje pr i advertising. Od 2008.godine karijeru je nastavila u izdavačkoj kući Adria media Serbia, gde je nakon godinu i po dana postala vođa advertising tima za print i online. Uporedo je radila na mnogim projektima kao sto su Beogradska Rolerijada, Dečiji sajam, Lady fair. TV karijera joj je pomogla da upozna mnoge ljude sa kojima i danas sarađuje, a projektima na kojima je radila i danas se uspešno realizuju. Smatra da „Lepa reč i gvozdena vrata otvara“, a optimizam i pozitivizam mnogo pomažu u radu. Vlasnik je agencije za PR Proglas i vodi emisiju na televiziji Studio B ,,Vodič kroz dijabetes,,.

 

Gorana Džudža Jakovljević je Master bioloških nauka, Biološkog fakulteta pri Beogradskom univerzitetu. Nakon 10 godina rada u privatnom sektoru u oblasti razvoja i implementacije novih tehnilogija, 2013.godine se pridružuje timu Fondacije Novak Đoković na poziciji projektog menadžera. Kao projektni menadžer u Fondaciji Novaka Đokovića bavi se programskom strategijom, selekcijom i realizacijom projektnih aktivnosti, identifikacijom i uspostavljanjem saradnje sa partnerskim organizacijama. Fondacija Novak Đoković je humanitarna organizacija fokusirana na rani razvoj dece. Osnovana 2007. Fondacija se bavi projektima koji za cilj imaju poboljšanje uslova za rani razvoj dece kroz podršku i razvoj programskih i infrastrukturnih projekata na teritoriji cele Srbije. 

 

 

Branko Vukovac je menadžer ljudskih resursa u komaniji Infostud u Subotici. Završio je osnovne i master studije na Fakultetu tehničkih nauka u Novom Sadu, na odseku Inženjerski menadžment, usmerenje Menadžment ljudskih resursa, a svoju master tezu napisao iz oblasti Emocionalne i kognitivne angažovanost zaposlenih. Karijeru počinje u kompaniji Color Media Commnunications na poziciji Koordinatora korporativnih događaja, gde u svom jednogodišnjem radu organizuje veliki broj korporativnih događaja i osniva regionalnu konferenciju na temu ljudskih resursa "HR Srbija 2015". Od aprila prošle godine radi u kompaniji Infostud u sektoru ljudskih resursa u okviru kog se bavi regrutacijom i selekcijom kandidata, ali i obukama i razvojem zaposlenih. Trenutno je edukant programa za Kognitivno bihejvioralni koučing.

 

 

Sanda Savić SENIOR DIREKTORKA KORPORATAIVNIH POSLOVA Sanda Savić obavlja funkciju senior direktorke Centra korporativnih poslova i komunikacija. Ključni fokus Centra je jačanje korporativnog brenda, uticaja i imidža kompanije. Bavi se unapređenjem interne komunikacije, jačanjem odnosa sa svim institucijama relevantim za biznis kompanije i medijima. Realizuje projekte koji imaju za cilj kontinuirani razvoj društvene odgovornosti kompanije.  Sanda je na poziciju direktorke Centra korporativnih poslova i komunikacija imenovana 2014. godine. Bila je programska direktorka RTV-a, a prethodno je radila na poziciji direktorke Vesti RTV B92. U B92 Sanda je provela najveći deo svoje profesionalne karijere, na različitim pozicijama. Novinarstvom je počela da se bavi na Drugom programu, Radio Beograda. Diplomirala je 1991. godine na Fakultetu u političkih nauka u Beogradu, na odseku novinarstvo.

 

Neven Marinović je izvršni direktor Smart Kolektiv-a, jedne od vodećih organizacija u Srbiji u oblasti CSR-a (Društveno Odgovornog Poslovanja) i socijalnog preduzetništva. Takođe je i Izvršni Koordinator Foruma Poslovnih Lidera Srbiji, biznis mreže koja je osnovana od strane vodećih kompanija aktivnih u Srbiji sa ciljem daljeg razvoja Društveno Odgovornog Poslovanja u zemlji. Neven je držao brojne treninge i prezentacije vezane za oblasti CSR-a, socijalnog marketinga i preduzetništva zemlji i u inostranstvu. Pre nego što je sa kolegama osnovao Smart Kolektiv, radio je u marketingu, kao i u neprofitnom sektoru kao saradnik vodećih organizacija u Srbiji. Formalno obrazovanje je stekao na Fakultetu Dramskih Umetnosi, Univerziteta Umetnosti u Beogradu, a neformalno kroz brojne treninge i studijske boravke širom Evrope i SAD. Neven je i stipendista Harvard Univerziteta gde je završio i kurs za lidere u neprofitnom sektoru, u organizciji John F. Kennedy School of Government. Jedan je od suosnivača, i član upravnog odbora socijalnog preduzeća Liceulice i Dobra Torba, kao i suosnivač Koalicije za razvo socijalnog preduzetništva i mreže socijalne ekonomije Srbije, SENS. Zajedno sa saradnicima pokrenuo je program podrške mladim preduzetnicima pod nazivom Biznis Mladih Srbije. Od 2009 član je Svetskog preduzetničkog Foruma, kao i EUCLID mreže lidera u neprofitnom sektoru. Pre toga je kroz članstvo u UO podržavao rad različitih organizacija kao što su mreža Globalnog Dogovora u Srbiji, NALED, Dostignuća mladih.

 

Maja Stojačković is West Balkans Talent Management and Learning & Development Manager in Marbo, a company of PepsiCo. PepsiCO have a complementary food and beverage portfolio that includes 22 brands that in 2016 each generated more than $1 billion in estimated annual retail sales. Maja is responsible for supporting talent management life cycle including planning analysis, insights, defining local/functional plans, roll up strategy, delivery and follow up solutions. Also, she is leading implementation of all Learning & Development activities (development tools and assessments, training agenda, e-learning platforms). Prior to Marbo, Maja was on the position of Expert Associate for HR development in UNIQA Insurance Company. She started her career in Coca Cola Hellenic as People Development Officer. Maja earned Masters in Sociology from Faculty of Philosophy, University of Belgrade.

 

Milica Marković, menadžer za koporativne komunikacije, Direct Media Kao menadžer za korporativne komunikacije u Direct Media sistemu, zadužena je upravljanje reputacijom i izgradnju odnosa sa eksternim i internim javnostima u Srbiji i regionu gde Direct Medija posluje, kao i za sprovođenje društveno odgovornih praksi. Poseduje višegodišnje iskustvo u medijima i korporativnim komunikacijama. U Telekomu Srbija je na poziciji direktora Sektora za odnose sa javnošću bila zadužena za transformaciju i unapredjenje funkcije odnosa sa javnošću i postavljanje strateškog koncepta društveno odgovornog poslovanja te kompanije. Pre dolaska u Direct Media sistem, upravljala je komunikacijama medijske korporacije Antena Grupe u jugoistočnoj Evropi. Diplomirani je komunikolog sa masterom iz poslovne administracije (MBA).

 

 

Vesna Savić Đukić je šef odseka za saradnju sa privatnim sektorom u UNICEF-u Srbija. Na ovoj poziciji radi od 2006. godine i odgovorna je za sprovođenje fundraising strategije za Srbiju, promociju društveno odgovornog poslovanja sa fokusom na decu i saradnju sa Ambasadorima UNICEF-a za Srbiju. Tokom rada na ovoj funkciji, Vesna rukovodi aktivnostima mobilizacije privatnog sektora za podršku programima koje UNICEF sprovodi u Srbiji, razvijanju korporativnih partnerstava koja doprinose unapređenju položaja dece u Srbiji. Pokrenula je saradnju sa poslovnim udruženjima i medijima u cilju promocije društveno odgovornog poslovanja sa fokusom na decu i organizovala više specijalnih događaja koji su imali vliku medijsku pažnju. Pre toga, Vesna je radila u UNICEF-u kao šef operativne službe i bila zadužena za administraciju, finansije, HR, nabavku i logoistiku. Tokom karijere, Vesna je radila u hotelu Hyatt Regency Beograd, Sava Centru, Foreign Language Publications u Australiji. Diplomirala je na Beogradskom univerzitetu, engleski jezik i književnost i pohađala specijalističke studije iz oblasti marketing i PR na Ekonomskom fakultetu u Beogradu. Tokom karijere stekla je diplomu iz različitih specijalistički kurseva, uključujući i Dynamic Leadership Programme, Harvard Business Publishing u saradnji sa UNICEF-om. Završila je III beogradsku gimnaziju.

 

Tijana Koprivica, Chief Business Sustainability Officer, Delta Holding, Diplomirani ekonomista, Ekonomski fakultet, Univerzitet u Beogradu. Bavi se definisanjem strategije društvene odgovornosti kompanije i izradom izveštaja o održivom razvoju. Na njenu inicijativu 2010. godine uvedeno je godišnje izveštavanje o nefinansijskom poslovanju kompanije prema međunarodno priznatoj metodologiji Global Reporting Initiative, a izveštaj za 2014. godinu urađen je prema najnovijoj GRI G4 metodologiji. U 2014. godini uvodi i opsežno ispitivanje stejkholdera o tome koliko je društveno odgovorno poslovanje Delta Holdinga u skladu sa njihovim očekivanjima. Cilj ovih ispitivanja je unapređenje poslovnih procesa, odnosa sa stejkholderima i smanjenje rizika poslovanja. Zadužena je i za uključivanje zaposlenih u društveno odgovorne aktivnosti koje za cilj imaju pomoć društvenoj zajednici (volonterske akcije ekološkog i humanitarnog karaktera, Skill based volontiranje i Pro bono aktivnosti). Učestvovala je na brojnim stručnim seminarima i konferencijama na temu održivog razvoja u zemlji i inostranstvu. Prethodne funkcije u kompaniji bile su Menadžer za društvenu odgovornost (2011 – 2015), Pomoćnik direktora za Interne i eksterne komunikacije (2008 - 2011), Saradnik u finansijama (2006 – 2008).

 

Milan Davidović je diplomirani ekonomista. Više od 17 godina njegovo profesionalno  opredeljenje vezano je za automobilsku industriju, tačnije, automobile BMW Grupe, čiji je sertifikovani menadžer postprodaje. Zaposlen je u kompaniji „Delta Motors“ od njenog osnivanja 2007. godine u kojoj je radio na više rukovodećih pozicija. Od 2014. godine je na poziciji Direktora sektora za brigu o kupcu, garancije i razvoj IMS-a. Dosadašnje profesionalno iskustvo omogućilo mu je da ovlada ekspertskim nivoom poznavanja svih segmenata postprodaje i prodaje. Kao jedan od menadžera u svojoj kompaniji, zadužen je za njen razvoj i unapređenje poslovanja vođenjem različitih projekata. Ove godine bio je na čelu tima zaduženog za projekat uvođenja električnih i hibridnih vozila BMW Grupe na tržište Srbije. Projekat je uspešno finalizovan i prepoznat na ovogodišnjem Sajmu automobila posebnim priznanjem za promovisanje automobila na električni pogon.

 

 

Nikola Papak se više od 14 godina bavi komunikacijama i odnosima sa javnošću. Karijeru je započeo kao novinar dnevnog lista Danas, a u vode PR ušao je radeći za slovenačku PR agenciji Pristop, gde je radio na velikim projektima sa medjunarodnim klijentima. Bio je više od 10 godina posebni savetnik za odnose sa javnošću nekoliko ministara u Vladi Srbije (Ministarstvo finansija, ekonomije, evropskih integracija, omladine i sporta). Postavio je i vodio korporativne komunikacije u Adria Media Grupi, a poslednjih godinu dana je menadžer za korporativne komunikacije internacionalnog trgovinskog lanca Delez Srbija(Ahold Delhaize).

 

Marija Vujanić više od 12 godina radi u oblasti odnosa sa javnošću.  Iskustva je sticala na nekoliko vodećih pozicija u korporativnom i nevladinom sektoru, kao i PR agencijama. Pre nego što se pridružila Telenoru u 2012-toj, bila je PR and Citizenship Lead u kompaniji Microsoft Srbija i izvršna direktorka Fonda Ecotopia. Marija je diplomirala na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Beogradu (2002).

 

Ramon Arratia is a sustainability director with 17 years of practical experience in corporate sustainability positions at multinational companies such as Interface, Vodafone, Ericsson and now at Ball Corporation. Ramon is a strong advocate of product sustainability and the circular economy. His focus is on creating ambitious sustainability strategies that deliver core business advantages through reducing carbon footprint, designing out chemicals, accelerating innovations, creating better marketing, redesigning supply chains, and building higher ground cultures. Biography: During Ramon's eight years at Interface Europe, the company managed to reduce its GHG emissions by 95 per cent, water use by 78 per cent and its embodied carbon footprint in the supply chain by 39 per cent. His role at Ball will concentrate on pushing forward the environmental ambitions of the company, helping the industry to make beverage cans the most sustainable packaging, and influencing policy makers to adopt a more circular economy. Ramon has an MBA from Warwick Business School, an MSc in Quality and Environment from Spain and a degree in chemistry. This mixture of business and technical education has given him the unusual facility of being able to understand both the geeks (life-cycle assessment practitioners, academics, engineers, chemists) and the geezers (marketing, PR, sales, sustainability consultants).

 

 

Ana Mijatović je po profesiji diplomirani andragog, a karijeru u HR-u započela je 2008. godine. Svoju karijeru u kompaniji ManpowerGroup gradi od 2010. godine, gde je tokom niza godina radom u različitim sektorima sticala relevantno znanje i ekspertizu iz oblasti HR-a. U periodu od 2010. do 2016. godine obavljala je različite funkcije u okviru sektora selekcije i regrutacije, kao i prodaje. Trenutno se nalazi na poziciji Client Relationship & Marketing Manager, pod čijom nadležnošću se nalazi i upravljanje projektima korporativne društvene odgovornosti. ManpowerGroup Srbija je prihvatila i primenila globalne najbolje prakse, i jedina je kompanija u ovoj oblasti poslovanja proglašena za najetičniju kompaniju u svetu od strane Ethisphere Instituta.

 

Ivana Marković, HR Business Partner, Carlsberg Srbija. Ivana je diplomirani filolog – japanolog, a u oblasti ljudskih resursa je od 2004. godine. U Carlsbergu je zaposlena od 2005. godine kao specijalista za ljudske resurse. Tokom godina, kako se funkcija ljudskih resursa u kompaniji razvijala Ivana je napredovala na poziciju menadžera, a zatim i HR Business Partnera.

 

Jovan Protić je nacionalni koordinator Međunarodne organizacije rada za Republiku Srbiju. Trenutno je doktorand na Pravnom fakultetu u Beogradu na Radnopravnom smeru. Prvo zaposlenje bilo je u Agenciji za unapređenje državne uprave Republike Srbije, tokom prvih nekoliko meseci 2001. godine. Po povratku sa Master studija 2002. godine zaposlio se u Ujedinjenim nacijama u kancelariji u Beogradu i već 15 godina radi za UN, tokom kojih je radio na nekoliko različitih poslova u više agencija UN. Od septembra 2002. do marta 2004. godine radio je za Program UN za razvoj (UNDP) na izgradnji kapaciteta Ministarstva za rad i zapošljavanje, zatim za Program Svetske banke za jugoistočnu Evropu tokom 2004. godine, a onda tokom 2004. i 2005. godine i za Međunarodnu organizaciju rada (ILO), kao koordinator projekta reforme Inspekcije rada Republike Srbije. Od juna 2005. do maja 2008. godine radio je za Program UN za razvoj (UNDP) kao vođa projekta izrade Nacionalne strategije održivog razvoja Republike Srbije pri Kabinetu potpredsednika Vlade Republike Srbije. Od maja 2008. godine do danas radi kao Nacionalni koordinator Međunarodne organizacije rada (ILO) za Republiku Srbiju i u njegovoj nadležnosti nalaze se svi programi i projekti koje Međunarodna organizacija rada sprovodi u Republici Srbiji. Istovremeno predstavlja Međunarodnu organizaciju rada pri Kancelariji UN u Beogradu i obavlja sve dužnosti u vezi sa saradnjom Međunarodne organizacije rada sa Vladom Republike Srbije i njenim socijalnim partnerima.

 

 

ZORICA DŽIDA Svoju karijeru u Vojvođanskoj banci a.d. Novi Sad je započela pre 20 godina. Trenutno radi na poziciji Direktor sektora Društveno odgovorno poslovanje. Diplomirala je na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Novom Sadu, gde je stekla zvanje diplomirani ekonomista. Kao direktor sektora Društveno odgovorno poslovanje u Vojvođanskoj banci doprinosi ostvarivanju strateških ciljeva Banke kroz definisanje i implementaciju politike i programa u vezi sa svim segmentima društveno odgovornog poslovanja. Živi i radi u Novom Sadu.

 

Dušan Stokić, rođen je 1966. godine u Beogradu. Diplomirao je i magistrirao na Mašinskom fakultetu Univerziteta u Beogradu, u oblastima termotehnike i kriogene tehnike. Profesionalnu karijeru započeo je kao inženjer-pripravnik na poslovima pripreme tehničke dokumentacije, potom, u periodu 1993-2000 radio je kao istraživač-saradnik u Institutu za nuklearne nauke Vinča. Nakon toga, radio je u Institutu za mala i srednja preduzeća u oblastima konsaltinga i edukacije za mala i srednja preduzeća. Počev od 2001. radi u Privrednoj komori Srbije na poslovima vezanim za zaštitu životne sredine, standardizaciju, kvalitet, bezbednost proizvoda, društvenu odgovornost, itd. Obavljao je odgovorne poslove – sekretar Odbora, izvršni direktor sektora, direktor Centra. Trenutno radi na poziciji direktora Centra za zaštitu životne sredine, standarde i tehničke propise. Predsednik je nacionalne komisije A207 za standarde serije ISO 14000, nacionalni ekspert za društveno-odgovorno poslovanje prema standardu ISO 26000, vođa Tima PKS za Nacionalnu nagradu za društveno odgovorno poslovanje, predsednik nacionalne komisije A268 za standarde iz oblasti održivosti i društvene odgovornosti, član je Komisije za eko-znak Republike Srbije, član Pregovaračke grupe 27 u ime PKS, i dr. Angažovan je kao spoljni saradnik-predavač na Fakultetu organizacionih nauka na predmetu “Normativno regulisanje kvaliteta – CE znak za proizvode. Publikovao je više od 80 radova i članaka i učestvovao kao predavač i moderator na brojnim nacionalnim i internacionalnim konferencijama. Koautor je univerzitetskog udžbenika.

 

Nakon diplomiranja na smeru za međunarodno pravo, Pravnog fakulteta Univerziteta u Beogradu, Danilo Ćurčić opredelio se za bavljenje ljudskim pravima i diskriminacijom u Srbiji i na tome radi gotovo deset godina. U svojoj dosadašnjoj karijeri, radio je na nekim od najvažnijih slučajeva koji se tiču prava Roma i izbeglica, posebno onih koji se odnose na pravo na adekvatno stanovanje i antidiskriminaciju. Po završetku master studija na Univerzitetu u Eseksu, vratio se u Srbiju gde pokušava da utiče na unapređenje ljudskih prava i socijalnu inkluziju najsiromašnijih. Pored ljudskih prava bavi se i pitanjima održive urbane mobilnosti i unapređenjem biciklističke kulture u Beogradu. Jedan je od osnivača udruženja Bajsologija koje je trenutno najviše prepoznato kroz kampanju Samo ne autom i projekte koji se bave inkluzivnom mobilnošću sakupljača sekundarnih sirovina u Beogradu. Kad se ne bavi ljudskim pravima uglavnom vozi bicikl i mašta o održivim gradovima po meri čoveka. 

 

 

Iza Marine Kosanović Stefanović je bezmalo tri decenije profesionalnog života u novinarstvu. Tokom tog perioda , do detalja upoznala kako editorial, tako i business stranu “poslednje avanture duha” ,kako je žurnalistiku svojevremeno definisao njen profesor novinarstva Sergej Lukač. Završila je Fakultet političkih nauka , a karijeru započela u izdavačkoj kući “Politika”,u asopisu “Bazar” gde je radila dugi niz godina kao novinar i urednik. Tekstove je objavljivala i u Studentu, dnevnom listu Politika, asopisima Ana, Pop rock, Rock, E magazin, FAAR… Preko deset godina je bila izvršni orgnaizator “Lica godine” , nacionalnog finala takmičenja The Look of The Year . Autor je imena i koncepta najstarije modne nagrade ,BAZART, koja se i danas dodeljuje na Belgrade Fashion Week-u. Autor je knjige “Naš takozvani život : fenomeni devedesetih”, koja predstavlja svojevrsno svedočanstvo o pomerenoj stvarnosti koju je srpsko društvo živelo tokom poslednje decenije 20.veka. Godine 2004. učestvuje u pokretanju nove izdavačke kuće koju je na srpskom tržištu startovala finsko- holandska medijska kompanija “Sanoma” sa ciljem da u Srbiji lansira svetski poznate licencne magazine. Prvi naslov koji je “Sanoma” lansirala bio je ELLE, najprodavanij modni magazin na svetu, a Marina Kosanović Stefanović - prva glavna i odgovorna urednica srpskog ELLE-a. Četiri godine kasnije iz editorial voda prešla je na business stranu : u izdavačkoj kuci Adria Media Serbia radila je kao direktor izdanja časopisa ELLE, ELLE Dekor , Sensa , Gala Style, National Geographic, Lisa, Mama,Moj stan .. Profesionalno se usavršavala u Londonu , gde je završila MBMC na prestižnom FIPP-u. Radi kao freelance media expert. Uz neosporno uvažavanje digitala, I dalje veruje u magazine. Poslednjih meseci posebno angažovana na pokretanju i pozicioniranju Ženske TV, prvog ženskog kablovskog lifestyle kanala. Majka je dva sina , praktikuje power based hatha yogu.

 

Vanredni profesor dr Vesna Damnjanović rođena je u Beogradu gde je završila osnovnu školu i Prvu beogradsku gimnaziju. Diplomirala je i doktorirala je na Fakultetu organizacionih nauka, na odseku za Menadžment, gde je i zaposlena kao vanredni profesor na Katedri za marketing menadžment i odnose s javnošću. Završila je i specijalizaciju za strateški marketing menadžment u praksi na Chartered Institute of Marketing u Velikoj Britaniji. Na redovnim studijama predaje predmete: Marketing, Odnosi s javnošću, Upravljanje prodajom i Strateški marketing. Na master studijama angažovana je na predmetima: Upravljanje ključnim kupcima, Brend menadžment, Upravljanje prodajom i Marketing menadžment – holistički pristup. Radi kao gostujući predavač na ISM u Vilnijusu, Litvanija na predmetima: Međunarodni marketing i Teorije i metode marketing komunikacije. Poseduje višegodišnje konsultantsko iskustvo u edukaciji i izradi projekata domaćih i inostranih kompanija u Srbiji i regionu (Banca Intesa, Merkator, Coca Cola Hellenic, Telekom Srbija, Fiat Automobili Srbija, Actavis). Poseduje značajno iskustvo ima u oblasti motivacije menadžera i pomaganju da postignu maksimum u ličnih i profesionalnim ciljevima. Objavila je preko 60 stručnih i naučnih radova, studija slučaja na domaćim, međunarodnim konferencijama i časopisima. Autor je knjige Marketing u praski primena mm metode studije slučaja na srpskom i engleskom jeziku. Bila je mentor studenata FON-a koji su pobeđivali na takmičenjima za rešavanje studije slučaja na lokalnom, nacionalnom i međunarodnom nivou. Najvažniji rezultati su prvo mesto na svetu na University of Navarra International Case Competition u Pamploni (Španija) u martu 2015.godine, prvo mesto na BI International Case Competition, Oslo, Norveška u februaru 2016.godine i prvo mesto na McGill Management International Case C ompetition u martu 2016.godine u Montrealu Kanada. Takođe je učestvovala u edukaciji univerzitetskih profesora i studenata u Srbiji, Makedoniji, Sloveniji, Bosni i Hercegovini, Turskoj, Norveškoj, Austriji I Litvaniji. Vesna je član izdavačkog odbora za Emerald Emerging Markets Case Studies, predstavnik Srbije za International Institute of Marketing Professionals na globalnom nivou. Rukovodilac je Centra za poslovne studije slučaja na FON-u i direktor svetskog takmičenja u rešavanju studije slučaja Business Belgrade International Case Competition, www.bbicc.org koje je među top 12 takmičenja u celom svetu. Dopitnik je nagrade za Razvoj i promociju liderstva među mladima od Srpske asocijacije menadžera za SAMPLE sekciju.