Podaci ABC Srbija koji se odnose na oktobar 2013. godine beleže dalji pad tiraža vodećih dnevnih novina i blagi rast kod većine magazina.
Na prvom mestu među dnevnim novinama je i dalje „Blic“ sa prosečno prodatih 105.185 primeraka dnevno (113.859, septembar, 111.858 avgust, 116.932 jul, 115.217 jun, 106.783 maj, 108.455 april, 114.736 mart, februar 132.125, januar - 142.976). Drugi je „Alo“ sa 103.325 (106.488, septembar, 106.418 prosečno prodatih u avgustu, 109.211 jul, 105.109 jun, 106.981 maj, 114.077 april, 119.151 mart, 124.864 u februaru). „Novosti“ su prvi put u proteklih nekoliko decenija pade ispod 100.000 prodatih na – 97.434 (101.772 septembar, 105.812 avgust, 102.663 jul, 105.835 jun, 109.248 maj, 114.726 april, 119.044 mart, 124.802, februar).
„Magyar szo“ je u avgustu prodavao u proseku 6.768 primeraka dnevno (7.184 septembar, 6511 avgust, 6.311 jul, 7.264 jun, 7.600 maj, 7.503 u aprilu, 7.803 u martu, februar – 7.947).
Dnevni listovi „Politika“, „Politikin žurnal“, „Dnevnik“, „Danas“, „Informer“, „Kurir“, „Naše Novine“ i „Sport“ nisu u ABC oditu.
Najprodavaniji štampani medij u Srbiji je i dalje magazin Color Press Grupe – „Pošalji recept“ sa 176.992 prodata primerka. Drugi među magazinima i ujedno na prvom mestu među nedeljnicima je „Blic žena“ sa 150.011 prodata primerka a je treći magazin „Torte i kolači“ sa 130.693 primeraka u oktobru.
Najveći mesečnni skok u oktobru imala su dva nedeljnika Color Press Grupe – „Scandal“ (sa 65.726 na 75.834) i „Star“ sa 35.719 na 44.055.
U ovom mesecu kao i do sada, od 20 najprodavanijih magazina u Srbiji – „Color Press Grupa“ je izdavač čak 15. Axel Springer Ringier izdaje 3 a Adria Media Srbija 2 magazina u Top 20.
TOP 20 MAGAZINA U SRBIJI
Prosečan prodati tiraž prema podacima ABC Srbija, oktobar 2013. U tabeli se ne nalaze magazini koji se dele besplatno.