Podaci ABC Srbija koji se odnose na oktobar 2013. godine beleže dalji pad tiraža vodećih dnevnih novina i blagi rast kod većine magazina.
Na prvom mestu među dnevnim novinama je i dalje „Blic“ sa prosečno prodatih 113.737 primeraka dnevno (105.185 oktobar, 113.859, septembar, 111.858 avgust, 116.932 jul, 115.217 jun, 106.783 maj, 108.455 april, 114.736 mart, februar 132.125, januar - 142.976). Drugi je „Alo“ sa 103.267 (103.325 oktobar, 106.488, septembar, 106.418 prosečno prodatih u avgustu, 109.211 jul, 105.109 jun, 106.981 maj, 114.077 april, 119.151 mart, 124.864 u februaru). „Novosti“ koje su prošlog meseca bile treće su izašle iz ABC odita.
„Magyar szo“ je u novembru prodavao u proseku 6.931 primerak dneevno (6.768 oktobar, 7.184 septembar, 6511 avgust, 6.311 jul, 7.264 jun, 7.600 maj, 7.503 u aprilu, 7.803 u martu, februar – 7.947).
Dnevni listovi „Politika“, „Politikin žurnal“, „Dnevnik“, „Danas“, „Informer“, „Kurir“, „Naše Novine“ i „Sport“ nisu u ABC oditu.
Najprodavaniji štampani medij u Srbiji je i dalje magazin Color Press Grupe – „Pošalji recept“ sa 175.049 prodata primerka. Drugi među magazinima i ujedno na prvom mestu među nedeljnicima je „Blic žena“ sa 156.761 prodata primerka a je treći magazin „Torte i kolači“ sa 135.714 primeraka u novembru.
Najveći mesečni skok i u novembru imala su dva nedeljnika Color Press Grupe – „Scandal“ 82.468 (sa 65.726 u septembru i 75.834 u oktobru) i „Star“ sa 51.000 ( 35.719 u septembru i 44.055). U slučaju „Stara“ to je skok od čak 42% za samo dva meseca.
U ovom mesecu od 20 najprodavanijih magazina u Srbiji – „Color Press Grupa“ je izdavač čak 14. Axel Springer Ringier i Adria Media izdaju po 3 magazina u Top 20.
Prosečan prodati tiraž prema podacima ABC Srbija, novembar 2013. U tabeli se ne nalaze magazini koji se dele besplatno.