Podaci ABC Srbija koji se odnose na januar godine beleže stagnaciju tiraža vodećih dnevnih novina i porast kod jednog broja magazina. U odnosu na januar prošle godine, dnevne novine imaju pad prodaje u proseku od 10% (Magyar Szo) do 20% (Blic).
Na prvom mestu među dnevnim novinama je i dalje „Blic“ sa prosečno prodatih 114.224 (januar 2013 - 142.976). Drugi je „Alo“ sa 106.966 (januar 2013. - 122.656). „Novosti“ su treće sa 101.495 (januar 2013. - 126.814) prosečno prodatih primeraka dnevno.
„Magyar szo“ je u januaru prodavao u proseku 7.289 primerka dnevno (januar 2013. – 8.122)
Dnevni listovi „Politika“, „Politikin žurnal“, „Dnevnik“, „Danas“, „Informer“, „Kurir“, „Naše Novine“ i „Sport“ nisu u ABC oditu.
Najprodavaniji štampani medij u Srbiji je i dalje magazin Color Press Grupe – „Pošalji recept“ sa 230.260 prodata primerka. Treći među magazinima i ujedno na prvom mestu među nedeljnicima je „Blic žena“ sa 146.354 prodata primerka a drugi je magazin „Torte i kolači“ sa 152.995 primeraka u januaru 2014.
U ovom mesecu od 20 najprodavanijih magazina u Srbiji – „Color Press Grupa“ je izdavač čak 16, Axel Springer Ringier 3 a jedan Nedeljnik.
TOP 20 MAGAZINA U SRBIJI
Prosečan prodati tiraž prema podacima ABC Srbija, januar 2014. U tabeli se ne nalaze magazini koji se dele besplatno.