Ovogodišnja 12. po redu Pro PR konferencija održana je od 27. do 29.03. u Sarajevu u čast najvećeg sportskog događaja koji se održao u ovom delu Europe - tridesete godišnjice Zimskih olimpijskih igara. Povodom te godišnjice, program konferencije bio je usmeren ka dve teme: brand management i izazovima komuniciranja javnih uprava i servisa. Konferencija je u sarajevskom hotelu "Hollywood" okupila oko 150 profesionalaca iz oblasti medija, marketinga i komunikacija iz svih država regiona kao i nekoliko PR stručnjaka iz Velike Britanije poput Ričarda Lininga, potpredsednika Međunarodnog udruženja za odnose s javnostima (IPRA).
Predsednik organizacionog odbora PRO.PR konferencije Danijel Koletić rekao je da se službenici odnosa s javnošću suočavaju sa promenama koje ih teraju da se menjaju, uče, napreduju, dodajući da samo oni koji vole svoj posao mogu izdržati i tempo PR-a.
Predsednik Color Press Grupe Robert Čoban učestvovao je u panelu "Communication in Public Administration"i preneo svoja iskustva u komunikaciji sa javnim sektorom iz 22 godine dugog rada u medijskoj industriji. "Osnovni problem komunikacije velike većine predstavnika različitih nivoa vlasti u Srbiji ali i u celom regionu je višak arogancije i manjak svesti da su oni samo servis građana koji se plaća novcem poreskih obveznika. Arogancija u komunikaciji i gubitak percepcije da se nalaze u javnom sektoru u veoma osiromašenim društvima čijim je građanima tranzicija nanela mnogo nepravdi - može da bude i okidač za nemire većih razmera kao što smo imali prilike da vidimo u Bosni pre mesec dana. Građane bole siromaštvo i nezaoposlenost ali ih još više boli arogantnost i ignoracija od strane predstavnika javne administracije. Međutim, takvu vrstu ponašanja pokazuju i predstavnci nekih stranih institucija i ambasada u regionu za koje pouzdano znamo da se tako ne ophode prema gađanima u svojim matičniim zemljama!", rekao je Robert Čoban.