Prema podacima ABC Srbija, u maju 2014. došlo je do pada prodatog tiraža gotovo svih novina i magazina na tržištu Srbije što je posledica katastrofalnih poplava koje su zadesile region u drugoj polovini meseca.
Kako se dobar deo novina i magazina ne odituje kod ABC Srbija – podaci od distributera govore da više nijedan dnevni list na teritoriji Srbije ne prodaje preko 100.000 primeraka što se desilo prvi put u proteklih 50 godina. Tiraži prikazani u tebeli odnose sa na ukupnu prodaju (Srbija + CG i Bosna i Hercegovina).
Jedini porast tiraža beleži magazin „Lepota i zdravlje“ koji je u maju prodao 12% primeraka više nego u aprilu.
Na prvom mestu među dnevnim novinama je i dalje „Blic“ sa prosečno prodatih 103.968 primeraka. Drugi je „Alo“ sa 89.511 prosečno prodata primerka.
„Magyar szo“ je u martu prodavao u proseku 6.390.
Dnevni listovi „Novosti“, „Politika“, „Politikin žurnal“, „Dnevnik“, „Danas“, „Informer“, „Kurir“, „Naše Novine“ i „Sport“ nisu u ABC oditu.
Najprodavaniji štampani medij u Srbiji je i dalje magazin Color Press Grupe – „Pošalji recept“ sa 175.768 prodatih primeraka dok je na drugom mestu i ujedno na prvom mestu među nedeljnicima - „Blic žena“ sa 125..889 prosečno prodata primerka. Na trećem mestu je magazin „Torte i kolači“ sa 120.485 prodatih primeraka.
U ovom mesecu, kao i u propšlom - od 20 najprodavanijih magazina u Srbiji – „Color Press Grupa“ je izdavač 16, „Axel Springer Ringier“ 3 a „Nedeljnik“ - jedan.
Prosečan prodati tiraž prema podacima ABC Srbija, maj 2014. U tabeli se ne nalaze magazini koji se dele besplatno ili su podlisci dnevnih novina.