Konferencija #Digital2015, u organizaciji Color Press Group i magazina The Economist, okupila je preko dve stotine učesnika i pedeset panelista iz sveta medija, telekomunikacija, marketinga, odnosa s javnošću i biznisa.
U prepunoj sali hotela Metropol Palace, kroz pet panela i šest studija slučaja, diskutovalo se na temu gde smo, odnosno koliko smo odmakli u svetu digitalizacije, godinu dana nakon Konferencije Digital2014.
O trendovima u telekomima, socijalnim mrežama, međunarodnim odnosima, zaštiti autorskih prava, medijima, advertajzingu i digitalnoj komunikaciji diskutovali su eminetni govornici iz celog regiona.
Zaključak je da smo za godinu dana napredovali u svim sferama digitalizacije, a samim tim postali veći robovi digitalnih medija i spredstava za komunikaciju. Učesnici konferencije #Digital2015 su bili ministar za kulturu i informisanje Ivan Tasovac, ambasador Velike Britanije Denis Kif, ambasador Švajcarske Žan-Daniel Ruh, ambasadorka Indije Narinder Čauhan, direktor Telenora za Srbiju Uve Fredhajm, direktor Telekoma Srbija Predrag Ćulibrk, direktor VIP Mobile Dejan Turk, direktor Deutsche Telekoma Ivica Mudrinić, ispred Orion telekoma Slobodan Đinović, Srđa Popović, Dejan Ljuština, Boško Jakšić, Marina Kosanović, Željko Mitrović, Manja Grčić, Željko Ivanović, Žarko Ptiček i mnogi drugi.
Ovaj projekat je podržao Pokrajinski sekretarijat za kulturu i javno informisanje, a među partnerima konferencije su bili: Samsung, Microsoft, Orion telekom, FOX international, Sat-Trakt, Schneider Electric, Scipps networks, Craft marketing, Dunav NET, Knjaz Miloš, Aqua Viva, Buzz, Lavazza, Calsberg Srbija, Wizard i Cards Print.