Vaš browser nije u mogućnosti da pokrene ovaj Flash script.

Zahtevi:
- JavaScript mora biti omogućen u vašem browseru
- Morate imati instaliranu Flash podršku

press info

25. maj 2016.

#CSRSrbija2016 - Društvena odgovornost je zadatak svakog pojedinca

U organizaciji Color Press Grupe i magazina “Diplomacy&Commerce”, u beogradskom hotelu “88 Rooms” drugu godinu za redom održana je konferencija #CSRSrbija2016 - “Izazovi korporativne društvene odgovornosti: Iskustva najboljih”.

Konferenciju je otvorila predsednica Narodne skupštine Republike Srbije, Maja Gojković naglasivši da je društvena odgovornost istinska briga za dobrobit zajednice. Nakon njenog ispirativnog govora, prisutnima se u ime UNICEF-a obratila zamenica stalnog predstavnika u Srbiji, gospođa Severine Leonardi.

Usledila je prezentacija Ljiljane Jevremović iz “Delta Fondacije” o strateškom ulaganju u razvoj društvane zajednice.

Od predstavnika Vojvođanske banke, zvanične banke konferencije #CSRSrbija2016, čuli smo više o projektu “Budi svoj” namenjenom mladima bez roditeljskog staranja. Takođe, Vojvođanska banka je prva finansijska institucija u čijim filijalama je komunikacija prilagođena gluvim i nagluvim osobama, što je navedeno kao primer dobre prakse.

Inspirativno i poučno predavanje “Prve godine – temelj uspešnog razvoja dece” prisutnima u sali , ispred UNICEF-a, održale su Stanislava Vučković i Nataša Krstić, dok je gospodin Nathan Koeshall iz “Catalyst Balkans”, govorio o korporativnoj filantropiji.

Tokom tri panela, od učesnika diskusija, imali smo prilike da čujemo nešto više o ulozi digitalnih medija u promociji odgovornog poslovanja, koje su najbolje volonterske prakse u kompanijama, kao i o tome koliko daleko smo od razvijenih zemalja kada je reč o održivom razvoju.

Partneri koji su podržali konferenciju su: "Vojvođanska banka", "Telenor Fondacija", "Delta Fondacija", “Carlsberg Srbija”, "Doncafé", "Aqua Gala” i UNICEF.

Media Clipping

kliping 1

kliping 2

kliping 3

kliping 4

kliping 6

kliping 6