U subotu 26.11. je u UŠĆE Shopping Centru, u okviru Nedelje italijanske kuhinje u svetu (21-27. novembar) organizovana promotivna manifestacija pod nazivom „Dan Italije“ - Mini sajam italijanskih ukusa, turističke ponude i koncert italijanske muzike.
Događaj je realizovan u saradnji sa Ambasadom Italije, Udruženjem italijanskih privrednika u Srbiji – Konfindustrija, Italijansko-srpskom privrednom komorom i Italijanskim kulturnim centrom u Beogradu.
Posetioci UŠĆE Shopping Centra su uživali u promociji italijanskih ukusa za koju su se pobrinuli sjajni italijanski brendovi Monini, Rio Mare, Lavazza, Mulino Bianco i Barilla kao i domaći brend Aleksandrija koji je predstavio paste bez glutena.
Italijanski kulturni centrar promovisao je kurseve italijanskog jezika i kulturu Italije a lepote turističke ponude Italije su posetiocima na izvanredan način predstavili vodeće turističke agencije, Kon Tiki i Big Blue.
Dan Italije posetili su i počasni gosti: Serđo Monti, Zamenik Ambasadora Italije u Beogradu koji se i obratio prisutnima, Fabricio Kosimi, Trgovinski ataše Ambasade Italije, Marija Savić, ispred Italijansko-srpske privredne komore i Irena Brajović, Direktor Konfindustrije – Udruženja italijanskih privrednika u Srbiji.
Veliku pažnju i simpatije publike izazvao je i muzički poklon organizatora Dana Italije - sjajan koncert italijanske muzike u izvođenju italijanskog umetnika Matije Zanate uz gitarsku pratnju Slobodana Bijelića, a nakon koncerta organizovanja je i projekcija videa „The Extraordinary Italian Taste“.