Prošlog petka u glavnom gradu Makedonije održana je regionalna konferencija za žene Profemina 2018, pod sloganom: Šta žene žele?
Pro-Femina 2018Na veliko zadovoljstvo organizatora, kompanije Kolor medija plus, koja je izdavač licenciranog izdanja magazina “Lepota i zdravlje” u Makedoniji (Ubavina i zdravje), glavna konferencijska sala hotela Aleksandar Palas je bila pretesna za sve posetioce koji su bili zainteresovani da prate šest panel diskusija i dve case studije programskog dela konferencije.
Ivana NaskovaProgram je počela stendap komičarka Ivana Naskova, duhovitim stendapom koji je nasmejao prisutne goste, a zatim se obratila glavna i odgovorna urednica Jovana Stojmenović, koja je bila i moderator konferencije.
Sem programskog dela, posetioci su bili u mogućnosti da posete i Experience zonu u kojoj su se nalazili izložbeni štandovi prijatelja konferencije: “Revalid”, “Cell”, “Shoe world”, “C-THRU”, “La Roche Posay”, “Vichy”, “Cuccio”, “Body Boom”, “Estee Lauder”, “Burberry”, “Bobbi Brown”, i da probaju najpopularnije kozmetičke proizvode na tržištu zahvaljujući besplatnom mejkapu.
U food corneru gosti su se osveživali jogurtima Balans+ kompanije BiMilk, a i degustirali nove Gorenjka Mistica čokolade kompanije Podravka. Refresh partner konferencije je bila voda Maya, a coffee partner Nescafe.
Vozilo konferencije Pro-femina 2018 je nova Ford Fiesta, čij zastupnik u Makedoniji je kompanija MI-DA.
Puno korisnih saveta, eminentnih stručnjaka, poznatih ličnosti, noviteta, iskustava, smeha, nagrada, sve to začinjeno ukusnim koktelima (Monin) i bogatom trpezom na kraju konferencije – sve u svemu, i više nego uspešna Pro-femina u Skoplju. Vidimo se sledeće godine!
Izvor: Promo
Foto: Promo