Najnoviji podaci ABC Srbija koji se odnose na maj 2013. godine otkrivaju da se pad tiraža svih dnevnih novina u Srbiji nastavio i u ovom mesecu. Najprodavaniji dnevni list u Srbiji u maju bile su „Novosti“ sa 109.248 prosečno prodatih primeraka (114.726 april, 119.044 mart, 124.802, februar), drugi je „Alo“ sa 106.981 prodatim primerkom (114.077 april, 119.151 mart, 124.864 u februaru), dok je „Blic“ na trećem mestu sa prosečno prodatih 106.783 primeraka, (108.455 april, 114.736 mart, februar 132.125, januar - 142.976). „Magyar szo“ je u maju prodavao u proseku 7.600 primeraka (7.503 u aprilu, 7.803 u martu, februar – 7.947).
Dnevni listovi „Politika“, „Politikin žurnal“, „Dnevnik“, „Danas“, „Informer“, „Kurir“, „Naše Novine“ i „Sport“ nisu u ABC oditu.
Najprodavaniji štampani medij u Srbiji je i dalje magazin Color Press Grupe – „Pošalji recept“ sa 179.107 prodatih primeraka. Drugi među magazinima i ujedno na prvom mestu među nedeljnicima je „Blic žena“ sa 142.446 prodatih primeraka a treći magazin „Torte i kolači“ sa 140.278 primeraka u maju. Najveći skok među magazina zabeležio je nedeljnik „Scandal“ koji je sa 52.045 u aprilu „skočio“ na 60.880 u maju ili čak 17%.
U ovom mesecu kao i do sada, od 20 najprodavanijih magazina u Srbiji – „Color Press Grupa“ je izdavač čak 15. Axel Springer Ringier izdaje 3 a Adria Media Srbija 2 magazina u Top 20.
Prosečan prodati tiraž prema podacima ABC Srbija, maj 2013. U tabeli se ne nalaze magazini koji se dele besplatno.