Najnoviji podaci ABC Srbija koji se odnose na jun 2013. godine otkrivaju da se pad tiraža gotovo svih dnevnih novina u Srbiji nastavio i u ovom mesecu. Jedini izuzetak je „Blic“ koji je sa poklon-knjigama uspeo da podigne tiraž na 115.217 (106.783 maj, 108.455 april, 114.736 mart, februar 132.125, januar - 142.976).
Na drugo mestu su bile „Novosti“ sa 105.835 prosečno prodatih primaraka u junu (109.248 maj, 114.726 april, 119.044 mart, 124.802, februar), treći je „Alo“ sa 105.109 prosečno prodatih primeraka (106.981 maj, 114.077 april, 119.151 mart, 124.864 u februaru). „Magyar szo“ je u junu prodavao u proseku 7.264 primerka (7.600 maj, 7.503 u aprilu, 7.803 u martu, februar – 7.947).
Dnevni listovi „Politika“, „Politikin žurnal“, „Dnevnik“, „Danas“, „Informer“, „Kurir“, „Naše Novine“ i „Sport“ nisu u ABC oditu.
Najprodavaniji štampani medij u Srbiji je i dalje magazin Color Press Grupe – „Pošalji recept“ sa 180.997 prodatih primeraka. Drugi među magazinima i ujedno na prvom mestu među nedeljnicima je „Blic žena“ sa 135.255 prodatih primeraka a treći magazin „Torte i kolači“ sa 131.716 primeraka u junu. Najveći skok među magazina zabeležio je mesečnik „Dobra hrana“ koji je sa 44.094 u maju „skočio“ na 58.644 u junu mesecu ili čak 32%.
U ovom mesecu kao i do sada, od 20 najprodavanijih magazina u Srbiji – „Color Press Grupa“ je izdavač čak 15. Axel Springer Ringier izdaje 3 a Adria Media Srbija 2 magazina u Top 20.
Prosečan prodati tiraž prema podacima ABC Srbija, jun 2013. U tabeli se ne nalaze magazini koji se dele besplatno.