Novosti

Magazin MARIE CLAIRE ponovo na srpskom jeziku – kao multimedijalno izdanje!

Groupe Marie Claire i Color Media International sa zadovoljstvom najavljuju pokretanje magazina MARIE CLAIRE na srpskom jeziku. U pitanju je multimedijalno izdanje – portalu možete pristupiti na adresi marieclaire.rs , tamo vas čekaju i linkovi ka profilima na društvenim mrežama, a prvi broj štampanog časopisa izašao je 25. marta i može se pronaći na svim kioscima.

Marie Claire Srbija, kao magazin posvećen ženama, predstavlja važan deo medijske slike Srbije, zahvaljujući ubedljivom story telling-u i jedinstvenoj kombinaciji inspirativnih modnih i beauty priča, s jedne strane, i vrhunskog novinarstva, koje zagovara i podržava osnaživanje žena, s druge. Magazin je upakovan u vizuelno atraktivan, elegantan i minimalistički dizajn sa najsavremenijim pristupom fotografiji. Veb-sajt je pouzdana medijska destinacija čiji je cilj da obrazuje, inspiriše i zabavi čitaoce.

Cilj Marie Claire Srbija je da postane vodeća digitalna platforma i prestižan štampani časopis za moderne, sofisticirane žene, intelektualke, one koje podjednako strastveno prate i reaguju na događaje i promene u društvu, kao što vole modu i kozmetiku.

Aleksandar Radošević, pablišer u kompaniji Color Media International, kaže: „Marie Claire Srbija će slediti uređivački koncept originalnog francuskog izdanja, koje podržava ženski aktivizam i zalaganje za ženska prava. Ovu posvećenost ne diktira samo veoma značajno nasleđe Marie Claire-a, već pre svega činjenica da iskreno verujemo u ove vrednosti i želimo da doprinesemo postizanju ženskih prava i sloboda. Osim društveno odgovornih tema, srpsko izdanje Marie Claire-a će, uz mnoge druge segmente, donositi i vrhunske članke iz oblasti poput mode, lepote, stila života… Ovaj pristup je jedinstven i izdvaja Marie Claire od ostalih časopisa na našem tržištu. Kombinacija sadržaja usmerenih na ženska pitanja i drugih originalnih članaka koje priprema tim iskusnih profesionalaca čini Marie Claire Srbija atraktivnim partnerom za oglašivače koji žele društveno odgovorne partnere, koji razumeju i čitaoce i potrebe advertajzinga. Naš cilj je da svojim čitaocima pružimo najbolje informacije, podstaknemo aktivizam i preporučimo proizvode i usluge koji su u skladu s njihovim vrednostima. Verujemo da je Marie Claire Srbija pravo mesto za oglašivače, a na svoje klijente gledamo kao na poslovne partnere s kojima imamo zajednički cilj – da postignemo obostrani uspeh.”

Jasmina Ubiparip, glavna urednica štampanog izdanja Marie Claire-a za Srbiju, smatra veoma značajnim što će magazin u fokus staviti društvene teme koje pritiskaju žene, kako u našoj zemlji, tako i globalno: “Na veoma konkretan način, kroz kvalitetne tekstove, bavićemo se temama koje tište žene u savremenom društvu, u čitavom spektru, od bezbednosti i nasilja u porodici, preko tabua vezanih za žensko zdravlje, do ekologije i održivosti. I nadam se da će to doneti pozitivan pomak u životima žena u našoj zemlji. A neće biti zanemarene ni teme koje se tiču mode, kozmetike i lifestylea – Marie Claire je poznat kao brend koji ume da napravi savršen miks suštine i stila”.

Jean de Boisdeffre, izvršni direktor Marie Claire International, ističe: „Izuzetno smo zadovoljni što lansiramo Marie Claire u Srbiji u partnerstvu sa kompanijom Color Media International, jednim od najuglednijih izdavača u zemlji, poznatom po stručnosti, profesionalizmu i rezultatima. Novim izdanjem Srpkinjama pružamo pristup inspirativnim i aspirativnim modnim sadržajima, stručno uređenim i sofisticiranim beauty člancima, a donosimo i inovativne tačke gledišta na globalna i lokalna društvena pitanja“.

Marie Claire trenutno izlazi u 27 zemalja širom sveta i povezuje više od 100 miliona žena. Sa rekordnom posetom od 50 miliona jedinstvenih posetilaca na webu, aktivnim angažovanjem preko 38 miliona pratilaca na društvenim mrežama i 12 miliona čitalaca štampanih izdanja, Marie Claire nastavlja da raste zahvaljujući reakcijama čitalaca i prilagođavajući se zahtevima tržišta.