Arhiva 2008

27.12.2008.

“BravaCasa” obara rekorde!

"BravaCasa" obara rekorde!Magazin “BravaCasa” je prema najnovijim istraživanjima “Strategic Marketinga” dostigao čitanost od čak 212.460, više nego što je bilo kada u Srbiji uspelo nekom Home&Garden magazinu

Prema podacima agencije “Strategic Marketing” decembarski broj magazina “BravaCasa” u izdanju “Color Press Group” oborio je sve dosadašnje rekorde prešavši “magičnu crtu” od 200.000 čitalaca što dosad u Srbiji nije uspelo nijednom Home&Garden magazinu. “BravaCasa” je tako u decembru 2008. godine prvi put ušla među 10 najčitanijih magazina u Srbiji. Od 212.460 čitalaca magazina – dve trećine su žene (152.941) a jedna trećina muškarci (59.519).

Većina čitalaca ovog magazina živi u gradovima i ima završenju srednju školu ili fakultet. Ovo je posebno veliki uspeh za “BravaCasu” jer su se u upravo u ovom momentu na tržištu pojavila dva konkurentska magazina – “Casa Viva” i “Elle Decor”.

24.12.2008.

“Ljepota i zdravlje” posle samo četiri broja ušla među 10 najčitanijih mesečnika u Hrvatskoj!

"Ljepota i zdravlje" posle samo četiri broja ušla među 10 najčitanijih mesečnika u Hrvatskoj! Magazin “Ljepota i zdravlje”, koji “Color Press Group” u Hrvatskoj izdaje od jula meseca ove godine, posle svega četiri broja ušao je među 10 najčitanijih mesečnika u toj zemlji. Sa rejtingom od 4,2 prema novembarskom istraživanju agencije “Media Puls” koja jedina u Hrvatskoj redovno prati čitanost print medija – “Ljepota i zdravlje” našla se na 9. mestu ispred brojnih magazina sa sličnom tematikom koji su već godinama zastupljeni na tamošnjem tržištu, kao što su “Grazia”, “Joy”, “The Best Shop”, “Elle”, “Sensa”, “Vita”…

“Ljepotu i zdravlje”, kao i na drugim tržištima, i u Hrvatskoj uglavnom čitaju žene (rejting među ženskom populacijom je čak 7,2%). Prema ovom istraživanju – najviše je čitalaca između 20 i 39 godina, većina ima primanja između 2.001 i 4.000 kuna i živi u gradu većem od 100.000 stanovnika. Da podsetimo: “Lepota i zdravlje” je najčitaniji mesečnik u Srbiji već punih 7 godina, makedonska “Ubavina i zdravje” ponela je tu titulu pre dva meseca, “Ljepota i zdravlje” u Bosni i Hercegovini mesecima drži prvo mesto među svim magazinima u toj državi, dok je slovenačko izdanje “L&Z” takođe među prvih pet mesečnika u toj republici. Sa ovakvim pozicijama u pet od šest republika bivše Jugoslavije (od proleća pokrećemo i izdanje za Crnu Goru) – “Lepota i zdravlje” se učvrstila na mestu najtiražnijeg i najčitanijeg magazina u regionu.

19.12.2008.

600. broj magazina „Svet“

600. broj magazina „Svet“

Velikom žurkom u beogradskom klubu “RICH”, u društvu najvećih zvezda srpske estrade i studenata iz „Operacije trijumf“, magazin “Svet” proslavio izlazak 600. broja

Sedamnaesti decembar mnogi će pamtiti po odličnoj žurki magazina “Svet” održanoj u beogradskom klubu “Rich” povodom izlaska 600. broja. Ovom prilikom promovisan je i najnoviji interaktivni internet portal “Sveta” – www.svet.rs koji je za kratko vreme privukao rekordni broj posetilaca.

Brojne zvanice dočekao je uređivački tim “Sveta”: Nikola Golubović, Saša Tošić i Vesna Milanović, na čelu sa predsednikom kompanije Robertom Čobanom i direktorom “Color Media Universal” Sretenom Radovićem. Najveće zvezde sa ovih prostora među kojima su Ceca Ražantović, Jelena Karleuša, Seka Aleksić ali i gosti iz regiona poput „hrvatskog kralja telenovela“ Romana Majetića poželele su uredništvu “Sveta” da i u narednom periodu ostane najčitaniji tabloid “od Vardara do Triglava”.

Poželevši gostima dobru zabavu u ime komapnije CPG, direktor korporativnih komunikacija Milica Milić zahvalila se svima koji čitaju ovaj tabloid i koji se oglašavaju u njemu, a posebnu zahvalnost uputila je javnim ličnostima kojima se “Svet” bavi. Posle oficijelnog dela programa pevač Darko Radovanović se pobrinuo za muzički ugođaj, ali i za sjajnu atmosferu koja se podizala uz svaku pesmu. Dobro raspoloženje povuklo je zvanice pa su se najpopularniji pevači smenjivali za mikrofonom a led su probili najmlađi. Učesnici popularnog serijala “Operacija trijumf”, koji su direktno sa akademije došli na našu zabavu, latili su se mikrofona a potom su se hitovima nadovezali Neda Ukraden, Saša Matić, Kaja, Indy, Goca Božinovska, Mia i mnogi drugi. U ponoć je uredništvo “Sveta” ugasilo svećice sa velike rođendanske torte zahvalivši se svima koji su tokom prethodnih 17 godina ovom nedeljniku pružali podršku. Dok je žurka još trajala posetioci novog internet portala www.svet.rs širom  planete posredstvom slike i reči mogli da osete delić slavljeničke atmosfere u „Richu“.

Dodatni izveštaji sa sajta svet.rs

Galerija slika

InfoKlikni na odabranu fotku za uvećanje

  

  

  

 

  

 

 

  

  

Press Clipping

InfoKlikni na odabrani isečak za uvećanje

 

 

 

 

 

 

15.12.2008.

Novi izgled časopisa “Moja kosa”

Moja kosaČitaoci “Moje kose”, jedinog licencnog hair-magazina na srpskom jeziku od januara sledeće godine moći će da uživaju u novom izgledu ovog popularnog časopisa.

Novi dizajn luksuzno opremljenenih i moderno dizajniranih stranica ovom izdanju pružiće mnogo atraktivniji izgled, dok će sadržaj biti obogaćen brojnim savetima kao i predlozima najboljih preparata za negu kose.

Novo, redizajnirano izdanje časopisa “Moja kosa”, sa novim logoom i u novom formatu, potražite na kioscima od januara 2009. godine.

10.12.2008.

Urednik srpskog FHM-a na konferenciji na Tajlandu

(17.11.-21.11.2008.)

FHM KONFERENCIJA Urednici iz 34 zemlje u kojima izlazi FHM magazin održali su krajem novembra u hotelu JW Mariot, u Puketu na Tajlandu, četvrtu po redu FHM međunarodnu konferenciju.

Među njima je bio i glavni urednik srpskog izdanja FHM-a Momir Borocki. Vodećim ljudima iz izdavaštva na polju muških magazina ukazala se prilika da iznesu informacije u vezi sa specifičnostima svojih izdanja, tržišta, kao i internacionalna iskustva.

Teme konferencije, počevši od problema malih tržišta poput Estonije (2 miliona stanovnika) do briljantnih primera borbe sa cenzurom u Singapuru, učvrstile su nas u uverenju da smo svi neotuđivi deo jednog sveta koji se rapidno razvija i kojem možemo mnogo da doprinesemo“, kaže Momir Borcki koji se sa Tajlanda vratio samo dan nakon početka blokade aerodroma u Bangkoku. Inače, FHM Collection, koji je ove godine lansirao srpski FHM, proglašen je najboljim inovativnim projektom u FHM mreži 2008. godine.

Galerija slika

InfoKlikni na odabranu fotku za uvećanje

 

 

05.12.2008.

Pokrenut “Teen dodatak” magazina “Bravo” u “Novostima”!

Pokrenut "Teen dodatak" magazina "Bravo" u "Novostima"! Kao rezultat saradnje kompanija “Novosti” i “Color Press Group” od 6. decembra biće objavljivan redovni subotnji teen dodatak u “Novostima”. Dodatak pripremaju redakcije tri najtiražnija tinejdžerska magazina u Srbiji: Bravo, Bravo Girl i Bravo Screenfun a po licenci “Bauer Verlag” iz Hamburga izdaje ih “Color Press Group”.

Tinejdžerski dodatak subotom baviće se teen-muzičkom i filmskom scenom koju obrađuje magazin “Bravo”, zatim modnim, ljubavnim i drugim temama i dilemama koje muče devojčice, inače čitateljke magazina “Bravo Girl”, i najzad, najnovijim video, internet i PC igricama za dečake iz magazina “Bravo.

28.11.2008.

“Svet” i “Ubavina i zdravje” dva najčitanija magazina u Makedoniji!

"Svet" i "Ubavina i zdravje"Najnoviji rezultati istraživanja agencije “Strategic Marketing” u Makedoniji, rađeni u periodu 1. 10. 2008. – 31. 10. 2008. godine, pokazuju da se dva magazina koje izdaje “Color Media”, članica “Color Press Group” (www.colormedia.com.mk), nalaze na čelu liste čitanosti.

Makedonsko izdanje magazina “Svet” prvo je sa rejtingom 6,47 dok je na drugom mestu mesečnik “Ubavina i zdravje” (izdanje “Lepote i zdravlja” na makedonskom) sa rejtingom 5,92. Iza ova dva naša magazina slede “Hrana i vino” sa 4,94, “Fokus” (3,3) i “Oglasnik M” (1,98).

26.11.2008.

Licencni magazin “Ručni satovi”

Od 15. decembra na kisocima novo izdanje CPG

Ručni satoviPo licenci nemačke kompanije Heel Verlag GmbH naša kompanija od sredine decembra na tržište lansira novi magazin “Ručni satovi” (naslov originala: “Armband Uhren“).

Magazin će po ceni od 200 dinara izlaziti kvartalno (četiri puta godišnje) i baviće se novostima sa svetske scene ručnih satova i nakita. U prvom broju časopis se pozabavio specijalnim jubilejom jednog od najvećih brendova na tržištu ručnih satova – 100. rođendanom marke “Rolex”.

U rubrici “Trendovi” čitaoci će saznati da su crna i bela boja, kada su ručni satovi u pitanju, i dalje apsolutni “must have“. “Ručni satovi” će se ditribuirati na tržištu Srbije, Crne Gore i Bosne i Hercegovine.

25.11.2008.

Od 5 najčitanijih – CPG izdaje – 3!

Čitanost magazina u Srbiji u mesecu oktobru 2008. (SMMRI)

Vesna MilanovićVesna MilanovićVesna MilanovićPrema rezultatima istraživanja čitanosti magazina u Srbiji u oktobru mesecu ove godine na prvim mestu bila je “Blic žena” sa rejtingom 14.5, iza nje su tri magazina izdavačke kuće CPG – “Lepota i zdravlje” koji čita 385.066 građana Srbije (7.1), “Svet” (322.036) i “Bravo” (300.423) – i “Gloria” (248.132).

Pored ova tri magazina, Color Press Group u grupi od “preko 100.000 čitalaca” ima i sledeće naslove: CKM, “Moja beba”, “Kuhinjica”, JOY, “Bravacasa” i “Top zdravlje”.

I u ovom mesecu magazini CPG čitaniji su u zbiru od magazina drugoplasiranog (Ringier) i trećeplasiranog (Adria Media) izdavača zajedno.

13.11.2008.

Vesna Milanović pojačala ekipu magazina “Svet”

Vesna MilanovićVesna Milanović, jedna od najboljih beogradskih estradnih novinarki, koja je donedavno uređivala celebrity rubriku “Gazete”, nakon gašenja ovog dnevnog lista priključila se uređivačkom timu magazina “Svet”. Vesna je, inače, ranije radila u “Ekskluzivu”, “Nedeljnom telegrafu” i “Kuriru”.

Povodom prelaska u ekipu najtiražnijeg srpskog tabloida ona kaže: “Na moje veliko zadovoljstvo, odnedavno sam deo ekipe koja, po mom mišljenju, pravi najcenjeniji i najtiražniji srpski nedeljnik. S obzirom na to da veoma držim do tradicije, a da tabloid ‘Svet’ ima dugu tradiciju, kao i da je stekao poštovanje srpske javnosti, sa velikom radošću, ali i profesionalnim odnosom prema poslu, pokušaću da svojim radom doprinesem kvalitetu ovog magazina, odnosno da će biti još više ekskluzivnih, tačnih i aktuelnih informacija koje naši čitaoci najviše vole. Nadam se da ću dočekati penziju u ovoj firmi.

03.11.2008.

Centrala kompanije „Color Press Group“ uselila se u novu zgradu

Color Press GroupPosle gotovo 17 godina postojanja i promene više adresa, kompanija “Color Press Group” uselila se konačno u prostor u sopstvenom vlasništvu – u novu zgradu u Temerinskoj 102 u Novom Sadu. Zgrada se nalazi na ulazu u Novi Sad iz pravca Beograda, stotinak metara od tržnog centra “Tempo” i isto toliko od budućeg shopping mall-a “Delta City”.

Novi poslovni prostor zauzima 1.600 kvadratnih metara i funkcionalno je uređen za potrebe dinamične kompanije koja iz centrale u Novom Sadu koordinira rad svojih firmi u celom regionu: u Srbiji, Crnoj Gori, Makedoniji, Bosni i Hercegovini, Hrvatskoj i Sloveniji kao i svojih dopisništava u zemljama Evropske unije – u Austriji, Nemaèkoj, Švajcarskoj i Francuskoj.

U novoj zgradi u Temerinskoj 102 trenutno radi 190 zaposlenih dok je u ogranku kompanije u Beogradu – firmi “Color Media Universal” zaposleno još 50 ljudi. U štampariji “Color Print” u Novom Sadu radi 80 zaposlenih a u kompanijama u regionu i u EU njih još 45 pa ukupan broj ljudi koji rade u kompanijama CPG iznosi oko 365.

Foto galerija


ZGRADA, POGLED IZ TEMERINSKE: Prilazni putevi, trotoar i biciklistička staza još se uređuju

DETALJ IZ LOBIJA NA PRIZEMLJU: Sveži ljiljani ili kale su neizostavni ukras oba lobija

DETALJ IZ PRIZEMLJA: Printovi fotografija editorijala „Gabrielle“ iz prvog broja magazina „L’Officiel“

DETALJ IZ ULAZA U LOBI NA PRIZEMLJU: U zgradi trenutno radi 200 zaposlenih

NEWS CAFE: Printovi Klimtovih slika i knjige, za ugodnije trenutke pauze

ODMOR UZ NOVINE I PIZZE: Detalj iz kompanijskog „News Caffea“

„BEOGRAD SA SAVE“: Slika Zareta Đorđevića ima status kulturnog dobra Republike Srbije

KRUPNI PLAN: Još jedan detalj iz editorijala „Gabrielle“ na 1. spratu

SEKTOR MARKETINGA: Jovana menja koleginicu Milicu dok je ova na službenom putu

LOBI NA 2. SPRATU: Satovi pokazuju vreme u prestonicama zabave i mode: Las Vegasu, Njujorku, Londonu, Beirutu, Dubaiju i Makaou

SALA ZA SASTANKE NA 2. SPRATU: Na polici su magazini koje izdaje CPG

U POTRAZI ZA NOVIM „CICAMA“: Detalj iz redakcije muških magazina CKM i FHM

GRAFIČKI DIZAJN: Layout majstori spremaju magazine za štampu

ISTORIJA NA ZIDOVIMA: Naslovne strane iz 1992. godine

POGLED SA BOČNE STRANE: Zgrada CPG u Temerinskoj 102.
10.10.2008.

Novinarsko-urednička škola “Color Press Group”

Novinarsko urednička školaU sklopu kompanije “Color Press Group” već četiri godine funkcioniše novinarsko-urednička škola koja će ove jeseni upisati devetu generaciju polaznika.

Novinarsko-urednička škola osnovana je u cilju edukacije mladih ljudi koji žele da se bave ovim atraktivnim pozivom. Uz savremen i dinamičan pristup naši predavači upoznaju polaznike sa svim etapama posla u zaokruživanju jednog časopisa – od pisanja novinskog teksta do uredničkih zaduženja – čime ih osposobljavaju za različite poslove u medijskim kućama.

Tokom tromesečnog kursa predavači, iskusni novinari i urednici naše kompanije, pokušaće da prenesu polaznicima svoje znanje, inače dokazano ogromnim tiražima novinskih izdanja koja rade. Neki od njih su : redaktorke Mirjana Pantoš i Angelina Čakširan, pr kompanije Milica Milić, dugogodišnji urednika najtiražnijeg tabloida «Svet» , Svetislav Stojanović, šef produkcije tinejdžerskih izdanja Aleksandra Prusina i mnogi drugi.

Po završetku kursa oni koji su pokazali najbolje rezultate dobiće šansu da se uključe u rad naše kompanije kao novinari-saradnici ili kao pomoćnici urednika (za početak) na našim mnogobrojnim izdanjima, i tako postanu deo uspešnog tima.

Nekadašnji polaznici ovog kursa danas pretaču svoje znanje u praksu uređujući neka od najtiražnijih izdanja CPG: Marko Čavić je urednik časopisa “Mobi”, Jelena Nadaš radi “Bravo Girl”, Ivana Stanišić “TV Novele”, a Maja Tadić je zadužena za “Lekovito bilje”.

26.09.2008.

Saradnja između kompanija Novosti i CPG

Novosti - Color Press GroupManojlo Vukotić, prvi čovek kompanije “Novosti” i predsednik CPG Robert Čoban dogovorili su bližu saradnju između ove dve kompanije.

Za početak “Novosti” ce svakog četvrtka imati ekskluzivno pravo na objavljivanje najzanimljivijih detalja i fotografija iz novog broja licencnog magazina “Hello!”.

Dogovoreno je da se saradnja proširi i kroz zajedničko izdavanje podlistaka i magazina kao i na oblast distribucije i štampanja.

22.09.2008.

CPG na Weekend Media Festivalu u Rovinju

Robert Čoban na panelu "Celebrity kultura u regiji" Weekend Media Festival“, prvi seminar koji povezuje stručnjake iz oblasti medija i celokupnu komunikacijsku industriju u regionu, održan je od 18. do 21. septembra u Rovinju. Tokom trodnevnog “Weekend Media Festivala” predstavili su se najznačajniji svetski i regionalni stručnjaci iz oblasti komunikacija, kao i eksperti za komunikacije iz Srbije – Aleksandar Tijanić (glavni i odgovorni urednik RTS), Dragan Bjelogrlić (“Cobra film”), Dejan Restak (direktor web sajta B92.net), Ivan Vlatković (potpredsednik i direktor marketinga TV Pink), Vladimir Krulj (generalni direktor agencije “Pristop”), Robert Čoban (predsednik Color Press Group), Ivan Stanković (vlasnik i direktor “Communisa”) i mnogi drugi.


Uz brojne predavače iz zemalja u regionu, na “Weekend Media Festivalu” predstavile su se i svetske zvezde: Blake Chandlee, pokretač Facebooka u Evropi i komercijalni direktor te popularne društvene mreže u Velikoj Britaniji, Joseph Jaffe, jedan od najtraženijih savetnika velikih globalnih korporacija i predavač na temu novi mediji, zatim Ira Kurgan, jedan od čelnika “Fox Broadcasting Co” i čovek sa više od 20 godina iskustva u vrhu svetskog TV biznisa.
Weekend Media Festival” ugostio je i sto najboljih studenata različitih fakulteta iz zemalja iz okruženja, koji će prisustvovati predavanjima i diskusiji o specifičnosti položaja medija u regionu, o javnoj i kablovskoj televiziji, razmenjivaće iskustva o autorskim pravima, edukaciji novinara, internetu, internet-radiju i celebrity kulturi u regionu.
Najposećeniji paneli, sa po preko hiljadu zainteresovanih, bili su oni u kojima su učestvovali direktori državnih televizija Srbije i Hrvatske – Aleksandar Tijanić i Vanja Sutlić (tema – Državna televizija: Sluga ili gospodar javnosti) kao i onaj na temu “Celebrity kultura u regiji” u kojoj je Srbiju predstavljao Robert Čoban.
Uz nekoliko sitnijih početničkih grešaka, prvi MWF odlično je organizovan u velikom i reprezentativnom prostoru stare fabrike duvana u centru Rovinja, čiji je vlasnik generalni pokrovitelj festivala “Adris grupa”, odnosno Tvornica duhana Rovinj.  Posećenost je bila rekordna što je, između ostalog, posledica činjenice da je Rovinj grad koji izaziva pozitivne emocije kako u građanima tako i u medijskim poslenicima iz cele nekadašnje zajedničke države.
Pored edukativnih sadržaja, organizatori su se potrudili da provod ne bude zapostavljen pa je jedan od sponzora ove manifestacije, hrvatski dnevni list “24 sata” organizovao zabavu u “TDR”-u (Tvornica duhana Rovinj) – svi muškarci dobili su na ulazu havajske šešire a dame cvetne venčiće koje su nosile oko vrata. Poseban ugođaj bila je poseta stanciji “Meneghetti” u srcu Istre, u mestu Bale gde je za predavače sa WMF organizovan glamurozni koktel i degustacija najrazličitijih vina i delicija.

Galerija slika

InfoKlikni na odabranu fotku za uvećanje

  

  

  

  

  

Press Clipping

InfoKlikni za uvećanje

Taboo

18.09.2008.

Advertajzing direktorka “Cosmopolitana” prešla u “Color Press Group”

JoyBranka JurišićLOfficielBranka Jurišić, dugogodišnja direktorka advertajzinga magazina “Cosmopolitan” koji izdaje kompanija Adria Media Srbija, prihvatila je poslovni transfer prešavši u izdavačku kuću “Color Press Group”.

Branka će na novom radnom mestu rukovoditi advertajzingom u najčitanijem ženskom licnenom magazinu u Srbiji, mesečniku “Joy” kao i u novom modnom magazinu “L’Officel” koji se radi po francuskoj licenci, a od oktobra izlazi kao mesečnik.

16.09.2008.

CPG na FIPP konferenciji
“Pasoš za transformaciju” u Njujorku!

Donald KumerfeldPredsednik Color Press Group Robert Čoban učestovao je prošle nedelje na konferenciji Međunarodne federacije izdavača magazina (FIPP) u Njujorku, pod nazivom “Pasoš za transformaciju“.

Ovo savetovanje bavilo se pre svega novostima u oblasti b2b magazina (business to business) kao i ekspanzijom digitalizacije u svim magazinskim sektorima.

Konferencija je održana u legendarnom “Roosevelt Hotelu” okupivši više od 100 najvećih svetskih izdavača. Ceremonija otvaranja održana je na terasi restorana u Palati UN na East Riveru, a završna – na luksuznoj “World Yacht” koja je u večernjim satima krstarila oko Menhetna.

U uvodnoj reči predsednik FIPP-a Donald Kumerfeld izrazio je uverenje da će većina izdavača magazina prebroditi ekonomsku krizu, odnosno “oluju”, kako je nazvao sve prisutniju recesiju i inflaciju u mnogim zemljama kao i krizu na monetarnom tržištu.

Međutim, izdavači moraju brzo da se prilagođavaju promenama od onih u sferi digitalizacije do promena koje očekuju čitaoci ali i oglašivači, da bi svoje proizvode što bolje prilagodili njima a da pri tom ne ugroze suštinu sopstvenog medija“, rekao je Kumerfeld.

05.09.2008.

Rekordni rejting magazina “Svet”

Hello! magazinMagazin “Svet” je u poslednjoj nedelji avgusta (period merenja čitanosti: 25. 8. – 31. 8, Strategic Marketing) oborio sve dosadašnje rekorde postigavši rejting od 8,3% što znači da je taj broj pročitalo 449.821 građana Srbije.

Najveću čitanost “Svet” beleži među stanovništvom starosne dobi od 20 do 29 godina (rejting 15,9%), zatim slede tinejdžeri (12 – 19 godina) među kojima je rejting “Sveta” 12,5% pa četrdesetogodišnjaci (40 – 49) – rejting 7,0% i oni između 30 i 39 godina – 6,7%. Najveća je čitanost “Sveta” u Beogradu – 11,1%, na drugom mestu je centralna Srbija – 7,7% a treća je Vojvodina – 7,4%.

“Svet” gotovo podjednako čitaju žitelji urbanih (8,0%) i seoskih (8,9%) sredina a vrlo je dobra raspoređenost u obrazovnim kategorijama: osnovnoškolsko – 8,8%, srednjoškolsko – 7,9% i univerzitetsko – 8,7%. “Svet” više čitaju žene – 11,6% a muškarci su zastupljeni sa 5%.

18.08.2008.

Rekordna čitanost HELLO!-a sa blizancima Angeline i Breda!

Hello! magazinProšli broj srpskog izdanja magazina Hello! koji je na naslovnoj strani imao celebrity par Pitt-Jolie sa njihovim blizancima, oborio je sve dosadašnje rekordne u čitanosti. Prema prošlonedeljnim istraživanjima agencije “Strategic Marketing” taj broj čitalo je 109.809 žitelja Srbije čime je Hello! prvi put u godinu dana izlaženja u Srbiji – prešao magičnu crtu od 100.000 čitalaca.

Takođe, ovaj broj magazina je imao znatno veći broj oglasa, naročito kada se uzme u obzir činjenica da većina oglašivača ide sa skromnijim kampanjama tokom jula i avgusta.

Nakon obaveštenja o ekskluzivi broj oglasnih strana je, za samo dva dana, porastao sa 12 na 28.

06.08.2008.

Prve porodične fotografije najslavnijeg glumačkog para

Hello! magazinPrava na objavljivanje dugo iščekivanih prvih fotografija blizanaca slavnog holivudskog para Angeline Jolie i Brad Pitta, u SAD-u dobio je magazin “People” a za ostatak sveta magazin “Hello!“. Ove nedelje, sa sedamnaest strana intervjua srećnih roditelja i najnovijim fotografijama porodice i “Hello!” Srbija će biti aktuelni deo globalnog medijskog univerzuma. U isto vreme kada i čitaoci u ostalim delovima sveta budu uživali u ovoj mega aktuelnoj priči, ta mogućnost je data i čitaocima na Balkanu i to zahvaljujući kompaniji “Color Press Group” inače, vlasniku licence magazina “Hello!”, najprodavanijeg svetskog nedeljnika o životu slavnih. Pravo na objavljivanje ekskluzivnih fotorafija magazin “Hello!” ostvario je uplativši 11 miliona dolara fondaciji “Jolie-Pitt” a novac će biti iskorišćen u humanitarne svrhe.

Vivienne Marcheline i Knox LeonTokom njihove prve foto seanse, blizanci Vivienne Marcheline i Knox Leon mirno su spavali nesvesni gužve koja ih okružuje. Društvo u kući u Provansi, gde Brad i Angelina žive poslednjih nekoliko meseci, pravili su im braća i sestre: sedmogodišnji Maddox, četvorogodišnji Pax-Thien, trogodišnja Zahara i dvogodišnja Shilah. Blizanci su rođeni carskim rezom 12.jula u Nici a ponosni Brad presekao je pupčanu vrpcu a o svojoj najmlađoj deci kaže: “Mogu da kažem da Viv liči na Angelinu po duhu, ponašanju i fizički. Elegantna je na svoju mamu. A Knox je više kao ja. I voli muziku kao njegov tata.” U staranju o deci trenutno im pomažu Bradovi roditelji što bračni par Jolie- Pitt komentariše: “Srećom baka i deka su tu. Činjenica je da vlada haos, ali izlazimo na kraj sa svime i divno se provodimo.”

Eksluzivni broj magazina “Hello!” u prodaji je od četvrtka 7. avgusta!

01.08.2008.

Od 5 najčitanijih magazina u Srbiji – CPG izdaje 3

E magazinPrema istraživanjima “Strategic Marketinga” za mesec jun od 5 najčitanijih magazina u Srbiji čak 3 izdaje “Color Press Group”. To su “Lepota i zdravlje” (361.725), “Bravo” (278.716) i “Svet” (243.068). U grupi od 10 najčitanijih nalaze se još i “Joy” (199.896), kao i “Kuhinjica” (175.458).

Po jednog predstavnika u prvih 10 imaju izdavači Europapress ( Gloria ), Ringieri ( Blic žena ), AM ( Sat plus ), Ja Co. plus ( Scandal ) i Delicios Plus ( Hrana i vino ). Izdavači Politika, Adria Media Srbija i Attica Medija nemaju svoje predstavnike u prvih 10.

23.07.2008.

Prekinuto izdavanje E-magazina

E magazinUsled nezadovoljavajućih tržišnih efekata i izostanka očekivane saradnje na na polju sindikacije tekstova sa američkim magazinom “Fortune”, kompanija “Color Press Group” je odlučila da “E magazin” vrati svom prethodnom osnivaču firmi “GSM Public”.

Kompanija “Color Press Group” je u pregovorima sa jednom međunarodnom izdavačkom kućom o licencnom izdavanju novog licencnog B2B magazina. O detaljima ćemo javnost i oglašivače na vreme obavestiti.

16.07.2008.

“Lepota&Zdravlje” – regionalni projekat postaje internacionalni!

“Lepota i zdravlje”, već punih sedam godina najtiražniji i najčitaniji ženski mesečnik u Srbiji od prošle godine počela je da osvaja tržišta u republikama bivše Jugoslavije. Prvo smo pokrenuli slovenačko izdanja pod naslovom (L&Z), za njim je u januaru 2008. došlo izdanje za Bosnu i Hercegovnu (“Ljepota i zdravlje”) pa u maju makedonsko “Ubavina & zdravje” i napokon izdanje za hrvatsko “Ljepota i zdravlje” koje se na kioscima pojavilo u julu mesecu. Kao magazin idealan za oglašivače u kome svoje mesto nalaze brendovi iz gotovo svih sektora: od prehrane preko parfema, kozmetike i mode do automobila i banaka, “Lepota i zdravlje” je na svim ovim tržištima postigla izuzetno velik uspeh, tiraži se kreću od 18.000 u Makedoniji do čak 40.000 u Bosni i Hercegovini a gotovo sva izdanja u proseku imaju 30 i više strana oglasa, a BiH je i na ovom polju rekorder sa u proseku preko 60 strana oglasa po broju.

U planu naše kompanije je da sa ovim brendom u regionu pokrenemo još izdanje za Crnu Goru i tako potpuno pokrijemo tržište nekadašnje zajedničke države.

Od jeseni, brend “Lepota i zdravlje” (“Beauty & Health”, međunarodno registrovan naziv) kreće u osvajanje tržišta širom sveta. Naime, na sajmu magaznskih licenci World Magazine Marketplace koji će se ove godine održati 6. i 7. novembra u Moskvi, naša kompanija predstaviće “Lepotu i zdravlje” pre svega izdavačima iz istočne Evrope i republika bivšeg Sovjetskog saveza.

11.07.2008.

“Color Press Group” izdaje polovinu od 10 najčitanijih magazina u Srbiji

Prema rezultatima istraživanja “Stratedžik marketinga” za mesec jun, u grupu 10 najčitanijih magazina u Srbiji ušlo je 5 izdanja CPG: “Lepota i zdravlje”, “Svet”, “Bravo”, “Joy” i “Kuhinjica”.

Po jednog predstavnika u prvih 10 imaju izdavači “Europapress” (“Gloria”), “Ringirer” (“Blic žena”), AM (“Sat plus”), “Ja Co. plus” (“Scandal”) i “Delicios Plus” (“Hrana i vino”). Izdavači “Politika”, “Adria Media Srbija” i “Attica Medija” nemaju svoje predstavnike u prvih 10.

01.07.2008.

Leto počelo ekskluzivama: Ceca u FHM-u, svadba JK u Hello!-u!

FHMLeto je u magazinima naše kompanije započelo ekskluzivama! U novom broju osveženog i redizajniranog muškog magazina FHM pogledajte rezultate finala glasanja za 100 najseksepilnijih žena sveta, a čitaoci u Srbiji pobedu su dodelili Ceci Ražnatović.

Fotografije iz njenog foto-editorijala, snimljenog ekskluzivno za ovu priliku na Kipru, objavljene su na naslovnoj i na još osam strana.

Hello!Od ovog broja novi FHM na većem formatu imaće i redovni dodatak “FHM Collection” koji će objavljivati novosti sa muške modne i gedžet-scene – od garderobe i satova do muzičkih i drugih Hi-Tech uređaja.

U novom broju nedeljnika Hello!, kao što smo već najavili, objavljujemo ekskluzivne fotografije sa svadbe estradne zvezde Jelene Karleuše i fudbalera Duška Tošića.

Ostali magazini CPG tokom ovog leta takođe pripremaju ekskluzivne editorijale, intervjue i teme pa – ostanite i u vrelim danima koji slede uz najčitanije časopise u Srbiji.

12. jun 2008.

Jelena Karleuša potpisala ekskluzivni ugovor sa CPG

Izdavač Robert Čoban, potpisao je, u ime kompanije “Color Press Group” ugovor sa estradnom zvezdom Jelenom Karleušom o ustupanju eksluzivnih prava magazinu “Hello!” na fotografije sa venčanja budućeg bračnog para Karleuša-Tošić, koje je zakazano za 28. jun ove godine. Koktel povodom objavljivanja saradnje upriličen je u sredu, 11. juna u restoranu “Ruski car”.

“Od kada sam stupila na estradu uspešno sarađujem sa kompanijom “Color Press Group” i časopisima “Svet”, “Lepota i zdravlje”, “Tina”. Zahvalna sam im što su uvek na pravi način pratili moju karijeru, tako da sam odluku o ustupanju fotografija sa našeg venčanja lako donela.  Posebno sam srećna, jer je “Hello!” jedan od mojih omiljenih magazina, čitala sam ga i pre nego što se pojavio na srpskom jeziku. Nadam se da će se naša saradnja nastaviti i u budućnosti, na obostrano zadovoljstvo.”, izjavila je Jelena Karleuša.

Jelena je potpisala i ugovor o saradnji sa jednom od najuspešnijih konditorskih kompanija – “Pionir”, a upravo je u toku velika promotivna kampanja za brendove: “Mania” i “O la la”. Predstavnici ove kompanije najavili su da će narednih dana donirati značajne količine svojih proizvoda ustanovama za brigu i staranje o deci, kao što su Univerzitetska dečija klinika u Tiršovoj ulici i ustanova za decu bez roditeljskog staranja-Kolevka u Subotici.

Događaj su svojim prisustvom uveličali Jelenini i Duškovi prijatelji i kolege – Maja Nikolić, Nikola Rokvić, Olja Karleuša, grupa Luna, Ena Popov, kao i brojni predstavnici medija.

Galerija slika

InfoKlikni na odabranu fotku za preuzimanje u punoj rezoluciji

  

 

  

  

  

  

 

Press Clipping

Izvodi iz domaće i straneštampe koji su propratili ovaj događaj:

InfoKlikni na odabranu clipping za preuzimanje u punoj rezoluciji

 

10.06.2008.

Kompaniji “Color Press Group” dodeljena “Junska nagrada” Regionalne Privredne Komore

Predsednik kompanije “Color Press Group”, Robert Čoban primio je plaketu Regionalne privredne komore Novi Sad za 2007. godinu, za ostvaren izuzetan doprinos u razvoju privrede u regionu.

“Junska nagrada” Privredne komore Novi Sad je priznanje koje se dodeljuje kompanijama i pojedincima za ostvarene rezultate u povećanju proizvodnje, poboljšanju preduzetništva i menadžmenta, kao i njihovog doprinosa u povezivanju obrazovne, istraživačke i privredne delatnosti.

Povelju Privredne komore Novi Sad, pored naše kompanije dobili su i : “Carnex” AD Vrbas, “Budućnost” Ad Novi Sad, “Remming” DOO Novi Sad, “Tarkett” Doo Bačka Palanka, “Metals Banka” AD Novi Sad, “Aling Connel” DOO Gajdobra, “PIP” DOO Novi Sad, RTV “Panonija”, DOO Novi Sad.

U ime svih laureata na nagradama se zahvalio Robert Čoban: “Kompanije čiji su predstavnici danas primili nagrade dokaz su da se velike i uspešne firme koje su lideri u svojim oblastima u celom regionu, mogu voditi i izvan prestonice, daleko od vrha političkih centara moći, kabineta i budžeta. Ovdašnje novine su nekad dosezale samo onoliko koliko su se mogla čuti zvona 7 novosadskih crkava. Danas više nije tako. Naša kompanija je dokazala da je moguće u Novom Sadu izdavati magazine koje čita ceo region, a slično su u svojim gradama učinile i ostale kompanije čiji su čelnici večeras ovde!

Svečani koktel povodom dodele nagrada upriličen je u novosadkom restoranu Piccolo Mondo, gde su najuspešniji privredici iz regiona uživali u prelepom ambijentu uz najukusnije italijanske specijalitete i koktele.

Press kit – galerija fotografija

InfoKlikni na odabranu fotku za preuzimanje u većoj rezoluciji

 

 

04.06.2008.

MAGAZIN “HELLO!” POSTAO NEDELJNIK, PETAR JANOŠEVIĆ PREŠAO U “L’OFFICIEL”

Hello!Naša kompanija koja od jula 2007. godine izdaje za tržište Srbije, CG i BiH magazin “Hello!”, odlučila je da je došlo vreme da ovaj magazin promeni ritam pojavljivanja. Tako dosadašnji dvonedeljnik “Hello!”, počev od petka, 6. juna, preći na nedeljnu dinamiku izlaženja, čime će zadovoljiti povećan interes čitalačke publike za informacijama koje objavljuje.

Uz prvi nedeljnik “Hello!” izlazi i specijalni temat o plastičnoj hirurgiji, a naslovnoj strani je prva dama ovdašnje pop-scene Nataša Bekvalac. Glavnoj i odgovornoj urednici Jeleni Janković u kreiranju srpskog izdanja magazina pridružio se kao izvršni urednik i Aleksandar Djuričić, doskorašnji glavni urednik magazina “Gloria”.

Kompanija “Color Press Group” dobila je još jedno kadrovsko pojačanje. Od ovog meseca na mestu izvršnog urednika modnog magazina “L’Officiel” našao se Petar Janošević koji je u protekle četiri godine bio izvršni urednik mesečnika “Cosmopolitan”.

24.05.2008.

Rekordna čitanost magazina „Color Press Group“!

SMMRI
klikni na sliku za preuzinaje grafikona u PDF formatu

 

Od kako „Strategic Marketing“ (SMMRI) meri čitanost novina i magazina u Srbiji – izdanja „Color Press Group“ nikada nisu zauzimala bolju poziciju. U prošlom mesecu magazine CPG čitalo je 2.930.574 žitelja Srbije bez Kosova, starosti između 12 i 65 godina. Kada se zbroji čitanost drugoplasiranog izdavača magazina kompanije „Ringier“ sa  1.096.979 čitalaca, trećeplasirane „Adria Medije“ sa 981.866 čitalaca,  „Politike AD“ (467.197) koja je na 4. mestu i petoplasirane kompanije „Europapress“ (368.486) – svi zajedno imaju 2.914.528 čitalaca što je još uvek manje od broja konzumenata magazina CPG.

Najčitaniji magazin u Srbiji je i dalje „Blic žena“ (928.337 čitalaca) izdavake kuće „Ringier“ a 2, 3 i 4. mesto zauzimaju magazini CPG – „Lepota i zdravlje“, „Svet“ i „Bravo“.

Rezultati oditovanja tiraža koji radi ABC Srbija pokazuju slične rezultate: i tu je „Blic žena“ najtiražniji magazin sa 238.348 prosečno prodatih primeraka po broju, drugi je „Svet“ sa 88.743 a treće takođe izdanje CPG – „Top zdravlje“ sa 70.249 primeraka. Osim „Color Press Group“ i kompanije „Ringier“ i „Politika AD“ koji su članovi ABC Srbija – ostala dva pomenuta izdavača magazina („Adria Media“ i „EUropapress“) nisu pristupila oditovanju tiraža.

22.05.2008.

“Tinu” čita 103.963 građana Srbije!

TinaJoš jedan od magazina kompanije „Color Press Group“ od prošle nedelje učlanio se u klub „Over 100.000“.

Ženski magazin “Tina” je prema prošlonedeljnim istraživanjima agencije „Strategic Marketing“ čitalo 103.963 žitelja Srbije bez Kosova u starosnoj dobi između 12 i 65 godina.

Pored „Tine“ preko 100.000 čitalaca u Srbiji iz portfolija naše kompanije imaju još i magazini „Lepota i zdravlje“, „Svet“, „Bravo“, CKM, „Joy“, „Kuhinjica“, „Bravo Girl“, „Top zdravlje“, „Brava Casa“ i „Moja beba“ – što je 11 od ukupno 28 magazina koji se nalaze u toj kategoriji.

09.05.2008.

“Periodical Publishers Association” proglasila “FHM” i “Hello!” za magazine godine

FHM Hello!PPA nagrade 2008. (“Oskar” u britanskoj industriji magazina) za dostignuća u uređivačkoj i izdavačkoj delatnosti posvećena su pre svega poboljšanju i postizanju što boljih standarda u izdavanju magazina.

Magazini Hello! i FHM osvojili su nagradu “Magazini godine” Asocijacije periodične štampe (PPA) kao priznanje za najistaknutiji rad i prepoznatljivost sadržaja u poslednjih 12 meseci.

Nagrada predstavlja veliku čast za sve zaposlene u “FHM” i “Hello!“, u preko 50 zemalja sveta koji i dalje nastavljaju sa razvojem, unapređivanjem i širenjem svojih već poznatih i uspešnih brendova.

Detaljnije o nagradama procitajte na http://www.magazines2008.com/Excellence_awards.aspx

06.05.2008.

Prvi broj „E-Magazina“ u novom ruhu!

E-magazinNa kioscima širom Srbije i zemalja regiona u utorak 6. maja pojavio se prvi broj “E-Magazina” u izdanju Color Press Group. Redizajniran, uređivački osvežen, po promotivnoj ceni od 50 dinara novi „E-Magazin“ zadržao je najbolje stvari iz svog ranijeg koncepta i uveo niz novina.

U prvom broju Miša Brkić piše o „Kletvi Dojče banke“, centralna tema „Kamate kao mamac“ posvećena je fenomenu da većina građana Srbije i dalje štedi u stranim valutama iako bi im štedanja u dinarima bila višestruko isplativija. Tu je i intervju broja sa Toplicom Spasojevićem, jednim od najuspešnijih srpskih privrednika, zatim zanimljivi temat o „Halal“ sertifikatima bez kojih je nemoguć izvoz u islamske zemlje kao i priču o neobičnim poslovnim iskušenjima kompanije „Boeing“.

Među oglašivačima u novom „E-magazinu“ nalazi se veliki broj prestižnih domaćih i međunarodnih kompanija: US Steel, Hewlett-Packard, Siemens, Samsung, Telenor, Telekom, Samsung, British Airways, Chrysler…

16.04.2008.

Izašao prvi broj srpskog izdanja magazina „L’OFFICIEL“

L OfficielNajstariji francuski modni magazin „L’Officiel“ koji ove godine slavi 87. rođendan, danas se pojavio na kioscima širom Srbije, Crne Gore i BiH. Srpsko izdanje “L’Officiel”-a ima 244 strane, otvara ga “gate fold” naslovnica sa 4 strane oglasa brenda “L’Oreal” nakon čega sledi još 12 uzastopnih oglasnih duplerica (ukupno 30 strana) čime je oboren rekord u istoriji srpskih magazina. Glavna urednica je kao što je javnosti poznato, najpoznatija srpska modna dizajnerka Verica Rakočević. Prvi broj srpskog „L’Officiel“-a pored predstavljanja najnovijih modnih trendova u svetu kroz francuske i domaće editorijale, objavljuje i intervju sa slavnom Ruškom Bergman, tekst o filmu posvećenom Valentinovom životu („Poslednji car“) koji će se premijerno pojaviti na Venecijanskom festivalu, razgovor sa Lukom Doninijem, prvim čovekom kompanije „MaxMara“, srpskom dizajnerkom Roksandom Ilinčić

U čast izlaska prvog broja srpskog „L’Officiela“ u Francuskom kulturnom centru u Beogradu 29. aprila ove godine održaće se party i izložba francuskih modnih fotografija od 1921. godine do danas.

03.04.2008.

Veliki uspeh „Lepote i zdravlja“ na tržištima BiH i Slovenije!

Već punih 7 godina najčitaniji mesečnik u Srbiji – „Lepota i zdravlje“, od početka ove godine izlazi kao posebno izdanje i u Bosni i Hercegovini („Ljepota i zdravlje“) i Sloveniji („Lepota in zdravlje“). Nakon samo tri meseca – magazini u obe republike premašili su tiraže od 20.000 što je na tim, relativno malim tržištima respektabilna cifra.

Aprilski broj bosanske „Ljepote i zdravlja“ štampa se u tiražu od 25.000 primeraka i ima 40 strana oglasa dok slovenačka „L&Z“ ima tiraž od 21.000 i 25 strana oglasa. Do kraja ove godine „Color Press Group“ planira da svoje najprestižnije izdanje lansira i na tržišta Makedonije, Hrvatske i Albanije.

31.03.2008.

Kompanija „Color Press Group“ izdala prvi licencni magazin u istoriji Albanije!


Kompanija „Color Press Group“ izdala je prvi licencni magazin u istoriji Albanije. Od prošlog meseca na kioscima širom ove zemlje našao se prvi broj nemačkog modnog magazina „Burda Modemagazin“ sa krojevima na albanskom jeziku. Magazin izlazi mesečno i prodaje se po ceni od 350 leka (2.80 EUR).

Izdavač magazina je kompanija „Color Media Adria“, članica Color Press Group sa sedištem u Tirani. Nakon „Burde“, CPG u Albaniji planira i izdavanje i drugih licencnih magazina kao i onih iz sopstvene produkcije.

10.03.2008.

On-line budućnost magazina


PREDSEDNIK FIPP: Dom Kumerfeld otvara konferenciju u Berlinu

Predsednik i potpredsednik za razvoj “Color Press Group” Robert Čoban i Miroslav Vajda učestvovali su 3. i 4. marta u Berlinu na konferenciji “Powering Digital Success” međunarodne asocijacije izdavača magazina FIPP. Miroslav Vajda je bio i jedan od prezentera pa je sa stanovišta tržišta bivše Jugoslavije na kojem deluje CPG preneo iskustva u digitalizaciji štampanih medija, reklamiranju na on-line izdanjima magazina, popularnim blogovima, penetraciji sajtova kao što su “Facebook”, “My Space” i “YouTube” u svakodnevni život, zabavu, pa čak i politička dešavanja (slučaj posta “Kosovo za patike” na sajtu “YouTube” koji je za svega nekoliko dana videlo preko milion ipo gledalaca, mahom iz Srbije i regiona).


DIGITALIZACIJA MAGAZINA: Miroslav Vajda sa ostalim ucesnicima panela

Na konferenciji je bilo reči o tome da razvojem interneta klasični oglašivači postaju i “izdavači” pa je tako Ralf Maltzen direktor internet marketinga kompanije “Volkswagen” prezentovao atraktivnu kampanju koju je VW imao na svom sajtu i koja bila toliko kreativna i zabavna da su je preneli brojni dnevni listovi, nagazini i TV-stanice a na kraju im je donela novih 90.000 ugovora (prodatih automobila) bez ijednog evra uloženog u reklamiranje na tuđim sajtovima i u drugim medijima.

03.03.2008.

“COLOR PRESS GRUPA” PREUZELA “E-MAGAZIN”

E magazinPored tekstova ekonomskih stručnjaka i uspešnih privrednika iz Srbije i regiona “E-magazin” će u produkciji “Color Press Group” ubuduće objavljivati i članke i komentare jednog od najuglednijih svetskih business-to-business magazina – američkog lista “Fortune” sa čijim je izdavačem “Time Inc” potpisan ugovor o sindikaciji

Popisivanjem ugovora sa kompanijom “GSM Public”, dosadašnjim izdavačem “E-magazina” novinska kuća “Color Press Group” je postala novi vlasnik ovog srpskog business-to-business magazina. Prvi broj u produkciji “Color Press Group” pojaviće se na kioscima 1. maja. Magazin će imati 100 strana i prodavaće se po ceni od 80 dinara.

Stalni saradnici magazina ostaju brojne ličnosti iz sveta ekonomske nauke i uspešni privrednici iz Srbije i regiona: Milka Forcan, Toplica Spasojević, dr Danilo Goljanin, prof. dr. Milan Kukrika, dr Marina Svetel, Marina Lazarević, Veselin Jevrosimović, Ana B. Bovan, Dragan Berger, mr Milena Božović samo su neka od imena sa tog spiska. Pored njihovih tekstova “E-magazin” će u produkciji “Color Press Group” ubuduće objavljivati i članke i komentare jednog od najuglednijih svetskih business-to-business magazina – američkog lista “Fortune” sa čijim je izdavačem “Time Inc” potpisan ugovor o sindikaciji.

Press clipping

InfoKlikni na stranicu za punu rezoluciju (PDF ili jpeg format)

 

29.02.2008.

VERICA RAKOČEVIĆ GLAVNI UREDNIK MODNOG MAGAZINA “L’OFFICIEL”!

 

Najuspešnija srpska modna kreatorka Verica Rakočević potpisala je juče ugovor sa kompanijom “Color Press Group” i postala glavni urednik francuskog modnog magazina “L’Officiel” čije ce se izdanje na srpskom pojaviti na nasem tržištu krajem aprila meseca ove godine. Modna urednica magazina je mlada beogradska dizajnerka Ana Ljubinkovic. Poptipisivanju ugovora i koktelu pored novinara i buducih oglasivaca magazina prisustvovale su i brojne javne licnosti: Leontina, Bata Spasojević, Miloš Nadaždin, Elena Karić…

Verica Rakočević je nakon potpisivanja ugovora izjavila: ““Svih ovih godina sam sa kompanijom Color Press Group sarađivala izuzetno kvalitetno. Ljudi koji stoje iza ovako velike izdavačke kuće vrlo dobro znaju kako se prave novine koje su informativne, zanimljive i vizuelno privlačne. Iako su nudili ekskluzivnost, cene njihovih izdanja su uvek bile prihvatljive.
Znam da će i “L’Officiel” odlikovati svi ti kvaliteti i da će vrlo brzo postati “modni putokaz” za sve
“, a predsednik Color Press Grupe Robert Čoban je dodao: “Verica je prijatelj nase kuće već punih 15 godina i posebno mi je drago sto smo nasu dugogodišnju saradnju krunisali “L’Officiel”-om najtiražnijim francuskim modnim magazinom čije će srpsko izdanje čitaoci u našoj zemlji moći da prate za dva meseca!

Press kit – galerija fotografija

InfoKlikni na odabranu fotku za preuzimanje u punoj rezoluciji (4398 x 2912 px)

 

Press clipping

InfoKlikni na stranicu za punu rezoluciju (PDF ili jpeg format)

 

19.02.2008.

CPG izdanja na sajmu “DODIR PARIZA”

 

Kompanija “Color Press Group” predstavila je na sajmu kozmetike “Dodir Pariza” nova izdanja magazina “Beauty expert”, “Lepota i zdravlje”, “Tina” i “Moja kosa”. Na dva štanda beogradskog sajma posetioci su mogli da saznaju najnovija istraživanja iz estetske hirurgije, medicine, kozmetologije ali i da se druže sa poznatim ličnostima, prijateljima naše izdavačke kuće, koji su otkrili svoje omiljene preparate za negu i opuštanje. Urednice naših magazina, Lidija Ćulibrk (“Lepota i zdravlje”, “Beauty expert”), Branislava Mićić (“Tina”) i Božana Mirkov (“Moja kosa”) družile su se sa čitateljkama i primale pohvale ali i kritike koje su veoma važne i konstruktivne za timove koji stvaraju najčitanije magazine na tržištu regiona.

Press kit – galerija fotografija

InfoKlikni na odabranu fotku za preuzimanje u punoj rezoluciji (3216x 2139 px)

 

18.02.2008.

Konkurs za najlepšu ljubavnu priču

U toku prvog dana “Festivala ljubavi”,organizovanog u ulici Laze Telečkog, u klubu “Garden” zvanično je završen prošlogodišnji konkurs za najlepšu ljubavnu priču. Redakciji ljubavnih izdanja Color Press Group pristigle su brojne priče ali je najbolja bila samo jedna, priča Dragane Vuković, pod nazivom ”Anđeo čuvar”.

Vrednu nagradu, koju su obezbedili sponzori konkursa, ”Medikofarmacija”, “Varta Remington Rayovac” i “Bugatti”, pobednici je u ime Color Pressa uručio Robert Čoban. Mnogobrojni gosti su se uz vino i zvuke “Night and day” benda u “Gardenu” zabavljali do ranih jutarnjih sati.

Press kit – galerija fotografija

InfoKlikni na odabranu fotku za preuzimanje u punoj rezoluciji (3216x 2139 px)

 

Press clipping

InfoKlikni na stranicu za punu rezoluciju (PDF format)

 

04.02.2008.

“Ljepota i zdravlje” u BiH

Prvi broj magazina “Ljepota i zdravlje” promovisan je 30.1. u sarajevskom klubu “Coloseum” na Skenderiji u društvu mnogih poznatih ličnosti koje su mogle da uživaju u fantastičnom koktelu i glasu Nešada Selmana, pobednika “Music talent show” OBN-a. Narednog dana u hotelu “Bosna” upriličena je i promocija u Banja Luci, a urednica magazina, Jelena Joksimović, obratila se pristutnima i obećala da će magazin “Ljepota i zdravlje” u Bosni biti uspešan i atraktivan kao i “Lepota i zdravlje” u Srbiji.

Press kit – galerija fotografija

InfoKlikni na odabranu fotku za preuzimanje u punoj rezoluciji (3216x 2139 px)

 


urednica Jelena Joksimović

Milica Milić, Saša Milošević i Jelena Joksimović

Nesad Selman

Press clipping

InfoKlikni na stranicu za punu rezoluciju (PDF format)

Svet Hello

 Hello

29.01.2008.

JELKE ZOVU U POMOĆ

Mnogobrojne javne ličnosti, institucije i predstavnici medijskih kuća odazvali su se pozivu na učešće u akciji “Jelke zovu u pomoć” i u parku između blokova 45 i 70 u Beogradu svojeručno zasadili jelke. Među prvim jelkama koje će krasiti park, bile su one koje su zasadili urednici magazina “Hello!”, “Beauty expert”, “Lepota i zdravlje”, “Tina” i “Moj život”. Svake godine, zbog novogodišnjih i božićnih praznika, poseče se više od 100.000 jelki a ideja akcije je da deca uče svoje roditelje da ubuduće kupuju samo četinare sa busenom kako bi ih posle ponovo zasadili.Svi učesnici akcije na poklon su dobili grafiku Damjana Đakova “Madona sa detetom”.

Press kit – galerija fotografija

InfoKlikni na odabranu fotku za preuzimanje u punoj rezoluciji (3216x 2139 px)

 

 

18.01.2008.

Promocija novih CPG izdanja u Hyattu

Kompanija Color Press Group krajem godine pokrenula je tri nova izdanja: “Beauty expert”, “Tina” i “Moje dete”. Magazin “Beauty expert” nastao je u produkciji najtiražnijeg srpskog lifestyle časopisa “Lepota i zdravlje”, “Tina”je dvonedeljnik namenjen ženama koje od života žele više a mesečnik “Moje dete” namenje je majkama dece od dve do šest godina.

Goste, među kojima su bili Vesna Da Vinča, Vesna Dedić, Veselin Jevrosimović, Verica Rakočević, Dr Feelgood, Nenad Radujević, Sandra Perović, Nataša Davidov, Nebojša Grnčarski, zabavljao je “Alektik studio”, a Isidora Bjelica i Jasmina Mihajlović potpisivale su svoje knjige, poklon izdavačke kuće “Ljubitelji knjige”.

Press kit – galerija fotografija

InfoKlikni na odabranu fotku za preuzimanje u punoj rezoluciji (3216x 2139 px)

    

Press clipping

InfoKlikni na stranicu za punu rezoluciju (PDF format)

Svet Hello

18.01.2008.

Novogodišnja proslava časopisa “Magična zona”

Redakcija magazina “Magična zona” proslavila je sa svojim saradnicima još jednu uspešnu godinu. Slavlje je upriličeno na luksuznom brodu “Sirona” koji je plovio Savom i Dunavom dok su gosti igrali uz zvuke “So Sabi” benda.

Uz ritam salse prisutni su razmenili iskustva a u kabinama u potpalublju mnogi su popričali sa vidovnjacima i numerolozima o svojoj budućnosti. Čast svojim prisustvom ukazali su nam Afrodita, Emma Izis, Zoran Trišić, Dali, Tihomir Miletić i mnogi drugi…

Press kit – galerija fotografija

InfoKlikni na odabranu fotku za preuzimanje u punoj rezoluciji (3216x 2139 px)

   

Press clipping

InfoKlikni na stranicu za punu rezoluciju (PDF format)

18.01.2008.

ABC Srbija objavio podatke o citanosti u oktobru 2007.

Prema podacima do kojih je dosla oditovanjem tiraza štampanih medija u oktobru 2007. godine ABC Srbija je objavila sledeće rezulatate: Najtiražniji dnevnik su “Večernje novosti” (u proseku 159.492 prodata primerka u oktobru 2007.), najtiražniji nedeljnik je “Svet” (99.701), najtiražniji dvonedeljnik “Bravo” (67.191) i najtiražniji mesečnik – “Top zdravlje” (65.686).
Izuzev “Novosti”, sve ostale prvoplasirane listove izdaje “Color Press Group”.