10. septembar 2013.
Podrška porodice je ključ svega- akcija Aqua Vive uz podršku Color Press grupe
Tweet
Brend Aqua Viva, u okviru kompanije Knjaz Miloš, pokrenula je kampanju pod nazivom „Aqua Viva oaza podrške“ sa ciljem da na jedan drugačiji i proaktivan način promoviše važnost podrške koju porodica treba da nam pruži kako bismo na najbolji način prepoznali naše talente i dostigli ciljeve. Medijsku i svaku drugu podršku jednom ovako lepom i korisom projektu dala je i Color Press grupa. Aqua Viva Oaza podrške, koja će svoje aktivnosti posetiocima nuditi širom Srbije, startovala je u Novom Sadu, tačnije na popularnom kupalištu Štrand, a nedelju dana kasnije akcija je ponovljena i na beogradskoj Adi Ciganliji.
Posetioci su imali priliku ne samo da uživaju sa porodicom u prirodi, već i da nauče nešto o pravilnoj rehidrataciji i ishrani, kao i o važnosti redovne fizičke aktivnosti.
Posetiocima „Aqua Viva oaze podrške“ na raspolaganju su bile višestruke aktivnosti. Najmlađi su imali priliku da pohađaju školicu za početnike u vožnji rolera i bicikla, kao i da sa pedagogom i psihologom učestvuju u programu profesionalne orjentacije, kako bi na zabavan i kreativan način otkrili svoja potencijalna zanimanja. Najmlađi su sa timom pedagoga kroz pisanje i crtanje imali priliku da rade testove vezane za osećanja i samopouzdanje, kao i testove opšteg znanja. Sa druge strane, školarci su mogli da se posavetuju sa psihologom na polju profesionalne orijentacije. Svim članovima porodice na raspolaganju su bili časovi joge i pilatesa, ali i nešto dinamičnije aktivnosti poput tenisa i badmintona na travi. Sve aktivnosti su bile pod nadzorom i organizacijom animatora i dr Feelgood tima.
Color Press grupa je za najmlađe i njihove roditelje obezbedila najinteresantnie i najčitanije magazine kako bi im boravak u prirodi bio još zabavniji.