Arhiva 2006

11.12.2006.

NAJVEĆI IZDAVAČI U SRBIJI POTPISALI UGOVOR O ODITOVANJU ŠTAMPANIH I ELEKTRONSKIH MEDIJA SA ABCS (Audit Bureaux of Circulation)

Kompanija Color Press Group već deceniju i po je vodeća izdavačka kuća u regionu. Takav status stekla je zahvaljujući prepoznavanju potreba čitalaca, konstantnim inovacijama i istraživanju tržišta.

Poslovanje CPG odlikuju standardi i procedure koji se primenjuju u najrazvijenijim zemljama, a tiču se transparentnosti poslovanja i otvorenih odnosa između izdavača i oglašivača, odnosno marketinških agencija.

U Asocijaciji Medija Srbije, 9. decembra, potpisan je ugovor između četiri najveća izdavača u Srbiji i Audit Bureaux of Circulation Srbija (ABCS), tripartitne organizacije koja se bavi oditovanjem elektronskih i štampanih medija.

Osnovni cilj ABCS je precizno i verodostojno utvrđivanje broja primerakaštampanih medija koji dođu do kupca (prodati tiraž), a na osnovu utvrđenih pravila, procedura i standarda, kakvi se koriste svuda u svetu.

Potpisnici ugovora sa ABC Srbija su: Srđan Janićijević direktor PolitikeManojlo Vukotić glavni i odgovorni urednik i direktor NovostiAtila Mihok generalni direktor Blica i Robert Čoban vlasnik Color Press Group-a, kao i Zoran Papić, predstavnik Asocijacije medija.

08.12.2006.

Rekodna posećenost sajta www.svet.rs

Sajt kompanije Color Press Group www.svet.rs spada u jedan od najposećenijih u Srbiji, a ukupan broj zabeleženih poseta od aprila 2003. dostigao je 10,1 miliona i yaisto vremen pregledano je čak 70 miliona web stranica (pageview-a).

U novembru je zabeleženo 413.961 ostvarenih poseta i 3,1 miliona posećenih strana. Izveštaji takođe pokazuju i izuzetnu lojalnost posetilaca, koji se na sajtu najčešće prosečno zadržavaju između 2 i 9 minuta dnevno.

30.11.2006.

Novo izdanje kompanije “Color Press Group” FHM – NAJVEĆI MUŠKI MAGAZIN!

Kompanija “Color Press Group” će početkom decembra 2006. godine svojoj porodici od preko 70 izdanja priključiti i prvi broj novog magazina – srpskog izdanja najvećeg britanskog muškog mesečnika – časopisa FHM (For Him Magazine – Magazin za Njega). Ovaj projekat “Color Press Group” radi u saradnji sa novinskom kućom EMAP koja je jedan od najvećih izdavača magazina u Velikoj Britaniji. Magazin će se prodavati na teritoriji Srbije, Crne Gore, Bosne i Hercegovine i Makedonije a prvi broj ćebiti po promotivoj ceni od 120 dinara.

Glavni i odgovorni urednik FHM-a, Momir Borocki povodom izlaska prvogbroja kaže: “Ovaj časopis koji je namenjen obrazovanim muškarcima od 25-50 godina, zbog raznovrsnog saržaja i zanimljivih tema će privući i moštvo čitalaca van ovih okvira. Samostalan muškarac koji drži do sebene očekuje samo senzacionalističku zabavu, već i informativne tekstove i sadržaje koji mu približavaju svet, a ovaj časopis je pravo mesto za pronalaženje saveta i informacija koje se tiču gotovo svih aspekata života! FHM Srbija deo je internacionalne FHM mreža koja pruža najzanimljivije i najekskluzivnije priče o ljudskim sudbinama,događajima, atraktivnim destinacijama od globalnog značaja. Za FHM govore najpoznatije ličnosti iz svetskog šou-biznisa, politike, sporta, mode, a na naslovnoj strani prvog srpskog broja biće Elena Karić koj aje za naš magazin uradila seriju sjajnih fotografija!”

O međunarodnom uspehu ovog svetskog brenda najbolje govore rečigospodina Chris Llewellyna direktora kompanije FHM International:“FHM je pokrenut jula 1994. i u roku od tri godine postao je najprodavaniji muški mesečnik u istoriji izdavaštva Velike Britanije. Trenutno, FHM je lider na tržištu Evrope, Azije, Australije i Južne Afrike. Većina najtraženijih holivudskih zvezda pojavilse na naslovnoj strani FHM-a”, kaže gospodin Llewellyn.

Milica Milić, PR manager Color Press Group

PDFPreuzmite Press materijal u PDF formatu [91 KB ]

 

 

Press Clipping

Izvodi iz domaće štampe koji su propratili FHM party:

InfoKlikni na odabranu clipping za preuzimanje u punoj rezoluciji

Story

Kurir Blic

EvropaBlic Puls

Svet Gloria

10.11.2006.

“Svet” udvostručio tiraž u Srbiji!

“Svet” udvostručio tiraž u Srbiji!Za samo šest meseci, u periodu od maja do oktobra meseca ove godine magazin “Svet” je udvostručio svoj prodati tiraž u Srbiji. Prosečan štampani tiraž “Sveta” u Srbiji je trenutno 100.000 primeraka a prodati između 75.000 i 80.000 primeraka. Kada se tome dodaju tiraži ostalih regionalnih izdanja “Sveta” (BiH, RS, Makedonija, Crna Gora i Slovenija) ukupni tiraž ovog nedeljnika je 200.000 primeraka što ga čini ubedljivo najtiražnijim magazinom koji se prodaje na prostorima bivše Jugoslavije.

Na tako rapidno povećanje tiraža “Sveta” u Srbiji je pored spuštanja cene sa 50 na 39 dinara i poboljšanja opreme lista (novi format, kvalitetnija hartija) doprinelo i redovno praćenje “Velikog brata”, trenutno najpopularnijeg reality show-a u zemlji.

Naša kompanija COLOR PRESS GROUP je inače prva u Srbiji koja je potpisala ugovor o oditovanju tiraža sa britanskom oditorskom kućom ABC (filijala – ABC Srbija, www.abcsrbija.com), globalnim liderom u oblasti štampanih medija  što znači da će od 01.01.2007. naši poslovni partneri, oglašivači ali i cela javnost imati uvid u tačan broj prodatih primeraka naših magazina.

U međuvremenu tu su i podaci o čitanosti koje redovno radi “Stratedžik marketing” (SMMRI) prema kojima je u oktobru od 8 najčitanijih magazina u Srbiji “Color Press Group” izdavač čak 5.  To su “Lepota i zdravlje”, “Svet”, “Joy”, “CKM” i “Bravo”. Drugi izdavači magazina među prvih 8 imaju samo tri svoja predstavnika: “Blic žena” (Blic Press), “Scandal” (Ja Co. Plus) i “Gloria” (EPB).

Nekoliko naših novih magazina koje smo pokrenuli ove godine takođe je postiglo visoku čitanost, pa je prema podacima SMMRI u oktobru “Lekovito bilje” čitalo 66.366 građana Srbije od 12 do 65 godina, magazin “Brava Casa” 58.844, a “Auto start” 51.365.

27.10.2006.

SVET – SPECIJAL: “VELIKI BRAT” br. 1

Veliki BratPrateći veliko interesovanje televizijskih gledalaca i kompletne javnosti koje izaziva trenutno najgledaniji reality-show u zemlji, produkcijske kuće “Emotion” i “Color Press Group” odlučile su da na tržište magazina lansiraju specijalno izdanje magazina “Svet” posvećeno “Velikom bratu”. “Svet – Specijal VELIKI BRAT” broj 1. naći će se u prodaji po ceni od 50 dinara i u tiražu od 100.000 primeraka na tržištima Srbije, Crne Gore, Makedonije, Bosne i Hercegovine i Slovenije od subote 28.10.2006. godine.

U ovom izdanju pored reportaža iz rodnih mesta ukućana, njihovih postera, najzanimljivijih internet diskusija i drugih zamiljivosti čitaoci mogu i da se klade na redosled ispadanja stanara “Kuće Velikog brata” i osvoje vredne nagrade.

Do kraja ovogodišnjeg ciklusa planiramo da izdamo još dva specijalca a po završetku ciklusa, u januaru 2007. i jedno izdanje koje će imati poklon DVD sa najzanimljivijim sekvencama iz VB-01.

13.10.2006.

FHM u Srbiji

FHM -Izdavačka kuća Color Press Group je organizovala druženje sa oglašivačima i agencijama za marketing u četvrtak, 12. oktobra, u hotelu Park u Novom Sadu. PR manager Color Press Group-a, Milica Milić, predstavila je licencna i domaća izdanja naše kuće i objavila nova istraživanja koja prikazuju da je CPG i dalje najveći i najuspešniji izdavač magazina u regionu.

FHM

Najvažniji razlog susreta bila je NAJAVA NOVOG MUŠKOG MESEČNIKA – FHM.

Radi se o još jednom svetskom brendu, kojim smo odlučili da obradujemo naše čitaoce, zapravo muški deo populacije, jer je FHM magazin za muškarca od 25-45 godina. Taj profil predstavlja jezgro ciljne grupe ali FHM će svojim disperzivnim sadržajem svakako privući i mnoštvo čitalaca van ovih okvira.

FHM je jula 1994. pokrenula izdavačka kuća EMAP. U roku od tri godine FHM je postao najprodavaniji muški mesečni magazin u istoriji izdavaštva Velike Britanije. Iste godine prvo licencno izdanje FHM-a lansirano je u Singapuru. Časopis je lider na tržištu Evrope, Azije, Australije i Južne Afrike.

FHM izdaje se u 30 izdanja, prodaje se u 50 zemalja, na 23 različita jezika.

fhm katalog

FHM katalogPDFPreuzmite FHM katalog u PDF formatu [4MB]

 

 

 

 

Galerija slika

InfoKlikni na slike za uvećanje!

 

26.09.2006.

“Lepota & Zdravlje” u izboru za Superbrands

SuperbrandsNezavisni arbitar u brendingu organizacija Superbrands, koji prepoznaje i odaje priznanje izuzetnim brendovima nagrađujući i reafirmišući vodeće brednove iz celog sveta, uvrstio je kompanijski brend magazin “Lepota & Zdravlje” u ekskluzivni uži izbor za nagrade Superbrands.

Zvanično proglašenje superbrendova očekuje se 1. septembra, a sama ceremona dodele nagrada i odavanja priznanja Superbrands Srbije održaće se u hotelu Hayatt 27. marta 2007 godine

22.09.2006.

I dalje lider na tržištu

SMMRI istraživanjeIzdavačka kuća “Color Press Group” je i u periodu od januara do avgusta 2006. godine zadržala poziciju lidera u zemlji i regionu jugoistočne Evrope. Zvanični podaci SMMRI beleže da smo u pomenutom periodu imali 2.000.000 čitalaca, a njihov broj raste jer su teme i sadržaji naših časopisa prilagođeni različitim ciljnim grupama i prate sve aktuelnosti i događanja u zemlji i inostranstvu.

Cilj nam je da ostanemo lideri i opravdamo poverenje javnosti te zbog toga konstantno razvijamo sopstvena i preuzimamo najatraktivnija licencna izdanja.

Download» Preuzmite grafikon SMMRI istraživanja (PDF, 27 KB)

19.09.2006.

50 godina časopisa Bravo

Bravo 1. brojVeć decenijama on je reper pop kulture i važan činilac u životu mnogih tenejdžera. Pre 50 godina, tačnije 26. avgusta 1956. izašao je prvi broj časopisa Bravo sa Merilin Monro na naslovnoj strani.

Štampan je u tiražu od 30.000 primeraka a koštao je 50 feninga. Samo tri godine kasnije, tiraž je porastao na pola miliona, a ubrzo je opšta popularnost časopisa rezultovala brojkom od milion prodatih primeraka nedeljno! Posle krize magazinskih izdanja 80-tih, tiraž se smanjivao da bi danas iznosio negde oko konstantnih 500.000 primeraka u Nemačkoj.

Bravo 1. brojU međuvremenu Bravo je kreirao niz spin-offova kao što su Bravo GirlBravo Sport i Bravo ScreenFun. Pilot broj ScreenFuna izašao je u proleće 1997. godine. Pola godine kasnije, u oktobru 1997. godine, na opšte zadovoljstvo igračke populacije u Nemačkoj izašao je prvi broj Bravo ScreenFuna.

Tokom februara 2005. godine potpisana je licenca sa Heinrich Bauer Verlag kompanijom i dva meseca kasnije izašao je prvi broj srpskog Bravo ScreenFuna sa Samom Fisherom na naslovnoj strani. Od tada domaće izdanje beleži stalni rast čitanosti, koje po poslednjim Strategic-ovim istraživanjima iznosi oko 55.000, što ga ubedljivo plasira na prvo mesto među igračkim časopisima u našoj zemlji.

18.09.2006.

O poštenju, skraćenju i unapređenju!

ProPRU Rogaškoj Slatini u Sloveniji održan je 4. međunarodni kongres za odnose s javnošću PRO-PR Alpe Adria. Trajao je četiri dana a učesnici i predavači bili su PR i marketing menadžeri, profesori i urednici sa prostora cele bivše YU, među njima i Milica MilićPR manager Color Press Group.
Pričalo se između ostalog o načinima komunikacije u medijskim prostorima pojedinih država, projektima EU na Balkanu, o clippingu u funkiji sadržajnih analiza a posebno je zanimljiv bio okrugli sto na temu “Mediji u Srbiji“.

ProPR

Zanimljivo je da je moderator pomenutog okruglog stola bio prof. dr Milivoj Pavlović – Miloševićev ministar informisanja iz vremena rata u Hrvatskoj i Bosni što je izazvalo prilično negativne komentare većine učesnika iz Srbije naročito kada je g. Pavlović počeo da se baca drvljem i kamenjem na medije u vreme Miloševića na šta mu je replicirala Snežana Bogdanović iz “Politike” potsetivši ga da je upravo on bio ministar informisanja u tom periodu i da je očigledno oboleo od amnezije.
Slične reakcije izazvalo je izlaganje jedne koleginice koja se zgražavala nad tabloidima i nad činjenicom da mediji glorifikuju kriminalce, a ne pišu o “srebrnoj medalji Olivere Jeftić“.
Komentari ostalih učesnika kretali su se u pravcu čuvene narodne poslovice u kojoj se pominju reči “poštenje”, “skraćenje” i “unapređenje”…
Sama organizacija bila je izuzetna zahvaljujući kolegama iz Hrvatske i Slovenije. Svečanu večeru je ulepšao glas Zorana Predina a svi učesnici su bili smešteni u “Grand Hotelu Rogaška“.

ProPR
Do viđenja na 5. međunarodnom PRO-PR kongresu na Ohridu 2007.

TOP 3 IZJAVE:
Snežana Bogdanović, Politika
PR menadžerke su samo šminka u mini suknjama koje ne mogu da daju izjavu!

Goran Stojanović, direktor agencije Media Advertising
Kod nas (u Makedoniji) su samo voda i vazduh makedonski, sve drugo kupili su Grci, Ausrijanci i Nemci!

Koliko je stresno i opasno raditi u medijima dokazuju ubistva S. Ćuruvije i Pantića iz Jagodine!

30.08.2006.

“Brava Casa” beleži svojih prvih 50 hiljada čitalaca!

Brava CasaPrvi broj srpskog izdanja italijanskog mesečnika “Brava Casa”, koji naša kompanija Color Press Group izdaje usaradnji sa novinskom kućom “RCS Editori” iz Milana, po istraživanju agencije “Strategic Marketing”, beleži svojih prvih 50.000 čitalaca, čime se od starta nameće kao veoma ozbiljan takmac svim časopisima na tržištu koji se bave uređenjem enterijera, po izuzetno popularnoj prodajnoj ceni od samo 120 dinara.

I ovog meseca Color Press Group je premašila magičnu cifru od 2 miliona čitalaca! Ukupna čitanost magazinaColor Press Group u mesecu julu iznosi iznosi 2.071.979 čitalaca – samo u Srbiji!

U julu su građani Srbije, kao i prethodnog meseca, kada je reč o magazinima, najviše čitali Blic ženu, dok ukategoriji dnevnih novina Blic ovog meseca preuzima primat nad Večernjim novostima.

Što se tiče izdavača magazina u Srbiji, Color Press Group je i dalje najuspešniji! Ovog meseca naš časopisLepota&Zdravlje (sa 593.294 čitalaca) beleži skok čitanosti za nepunih 100.000 čitalaca i sa povećanjem od nepunih200 hiljada prethodnog meseca, obara sve rekorde sa neverovatnim dvomesečnim skokom od gotovo 300.000 čitalaca,što je do sada nezabeleženo od kada se rade istraživanja čitanosti.

Naravno, sa ovolikom čitanošću, Lepota&Zdravlje idalje zauzima odlično drugo mesto, tik za petama Blic ženi. Svet se i ovoga meseca nalazi na sigurnom četvrtom mestu, stim da moramo napomenuti da u istraživanje nisu ušli brojevi Sveta na novom formatu, štampani na luksuznoj premaznoj80 gramskoj lwc hartiji, i što je najvažnije, po najpopularnijoj prodajnoj ceni od samo 39 dinara. S ovim promenamasledećeg meseca očekujemo obaranje još jednog rekorda! Za Svetom sledi Joy (6. mesto) koji i dalje čvrsto drži prvupoziciju u odnosu na ostale magazine iz grupe “women monthly magazines”.

Treba primetiti da je u julu zabeležena i ogromna razlika (gotovo 1.300.000 čitalaca više) između ukupnečitanosti izdanja Color Press Group (2.071.979 čitalaca) i izdanja drugoplasiranog izdavača Burda (782.701 čitalaca).

Kao i većinu prethodnih meseci, od magazina koje izdaje naša kuća, u klubu 10 najčitanijih magazina u Srbijinalaze se Lepota&Zdravlje, Svet. Joy, CKM (20 hiljada čitalaca više nego prethodnog meseca) i Bravo. Dakle, i ovogmeseca Color Press Group sa svojim izdanjima zauzima 50% prostora na TOP 10 listi.

Kada je reč o bruto prihodu od reklama, Color Press Group takođe zauzima 1. mesto među izdavačim amagazina (kao i prethodnih meseci), sa ukupno objavljenih 389 oglasa u mesecu julu i bruto prihodom od 22.765.509 dinara.

Istraživanje je rađeno u periodu 01.07. – 31.07. na reprezentativnom uzorku od 5.963 građana Srbije bez Kosova uzrasta od 12 do 65 godina.

 

Dražen Ćurčić
direktor promocije

09.08.2006.

Ogroman skok čitanosti magazina “AUTO START” – čak 78.323 čitaoca

Auto StartPrvi rezultati ukupne čitanosti svih auto-magazina na tržištu u mesecu julu, koje je obavila beogradska agencija “Strategic Marketing”, pokazuju ogroman rast čitanosti magazina “AUTO START”, koji sa 78.323 čitaoca ovog meseca zauzima odlično drugo mesto, odmah iza magazina “Sat plus”, a gde je iza sebe ostavio magazine “Auto bild”, “Top Speed”, “Vrele gume” i “Auto”.

Pokazao se i ovog puta odličnim, potez mendžmenta naše kompanije, da se jedan ovakav časopis prebaci na mesečno izlaženje.

Koristimo priliku da Vam se zahvalimo na ukazanom poverenju uz uverenje da ćemo u budućnosti biti još bolji!

27.07.2006.

“Lepota & Zdravlje” gotovo 200.000 više čitalaca nego u maju!!!

Ukupna čitanost magazina Color Press Group porasla je za neverovatnih 300 hiljada u odnosu na prethodni mesec i sada iznosi 2.280.467 čitalaca samo u Srbiji!

U junu su građani Srbije, kao i nekoliko prethodnih meseci, kada je reč o magazinima najviše čitali Blic ženu, dok u kategoriji dnevnih novina Večernje novosti beleže blagu prednost u odnosu na Blic (1. mesto prethodnog meseca).

Najuspešniji izdavač magazina i dalje je Color Press Group! Naš časopis Lepota & Zdravlje (sa 506.554 čitalaca) u junu je imao čitavih 200.000 čitalaca više nego u maju, čime se ustoličio na odličnom drugom mestu, odmah iza Blic žene. Svet se i ovoga meseca nalazi na sigurnom četvrtom mestu sa 30-tak hiljada čitalaca više nego prethodnog meseca. Za njim sledi “Joy” (5. mesto) koji je sa 15-tak hiljada čitalaca više još više učvrstio svoje pozicije (1. mesto) u odnosu na ostale magazine iz grupe “women monthly magazines”.

U junu je zabeležen i ogroman rast ukupne čitanosti izdanja Color Press Group – od čak 2.280.467 čitalaca, daleko ispred drugoplasiranog izdavača Blic Press-a čiji su magazini imali 805.302 čitalaca.

Kao i proteklih meseci u klubu 10 najčitanijih magazina u Srbiji nalaze se Lepota&Zdravlje, Svet, Joy i CKM. U klubu “preko 100 hiljada čitalaca” ovog meseca su se našli i sledeći naši magazini: Bravo(11. mesto – 160.723 čitalaca), Moja tajna (17. mesto – 122.035 čitalaca), Bravo Girl (20. mesto – 117.419 čitalaca), TV Novele (24. mesto – 107.428 čitalaca) i Moja beba (25. mesto – 104.000 čitalaca).

Kada je reč o bruto prihodu od reklama, Color Press Group među izdavačima magazina i tu drži ubedljivo prvo mesto (kao i prethodnog meseca), sa objavljenih 480 oglasa u maju mesecu (59 više u odnosu na prethodni mesec) i bruto prihodom od 26.914.567 dinara – što govori o ogromnom poverenju koje imaju naši, kako stari tako i svi novi, zadovoljni oglašivači.

Istraživanje je rađeno u periodu 01.06. – 30.06. na reprezentativnom uzorku od 5.963 građana Srbije bez Kosova uzrasta od 12 do 65 godina.

18.07.2006.

“BRAVA CASA” – IZDANJE NA SRPSKOM!

Brava CasaKompanija “Color Press Group” protekle nedelje je promovisala prvi broj svog novog magazina – srpskog izdanja italijanskog mesečnika “Brava Casa”. Ovaj časopis o uređenju enterijera, “Color Press Group” radi u saradnji sa novinskom kućom “RCS Editori” iz Milana. Magazin će se prodavati na teritoriji Srbije, Crne Gore, Bosne i Hercegovine i Makedonije.

Prvi broj koji je promovisan partijem u restoranu “Orient Express” biće u prodaji dva meseca (jul/avgust) a nakon toga počinje redovno mesečno izlaženje magazina po ceni od 120 dinara. Glavna urednica magazina Tatjana Marić-Ivković koja je ranije radila kao pomoćnik urednika najtiražnijeg domaćeg ženskog mesečnika – magazina “Lepota i zdravlje”.

Promocija je bila u duhu legendarnog voza “Orient Express” koji je pre 100 godina spajao Zapad i Istok kao što sada “Brava Casa” donosi savremeni zapadni dizajn na prostore Balkana. Pored velikog broja predstavnika medija i kolega iz drugih redakcija, partiju je prisustvovao veliki broj ljudi iz struke, arhitekata i dizajnera ali i ličnosti iz javnog života Srbije, – od jednog od naših najvećih slikara Cileta Marinkovića do srpske estradne zvezde broj 1. Cece Ražnatović. Predstavnik davaoca licence gospodin Fausto Tatarela istakao je veliko zadovoljstvo izgledom i sadržajem prvog broja kao i činjenicom da su magazin “Brava Casa” na srpskom poverili najuspešnijem izdavaču magazina u regionu.

Press Clipping

Izvodi iz domaće štampe koji su propratili proslavu CPG:

InfoKlikni na odabranu clipping za preuzimanje u punoj rezoluciji

FMH press clipping

 

21.05.2006.

OD PRVIH 10 – NAŠIH JE 5!

Najnovija istraživanja agencije SMMRI (Strategic Marketing) za april 2006. potvrđuju stare podatke o apsolutnom primatu Color Press Grupe na tržištu magazina u Srbiji. I u martu mesecu, kao i tokom proteklih godinu dana, od 10 najčitaniji magazina u Srbiji, Color Press Group izdaje 5

  • Lepota i zdravlje
  • Svet
  • Bravo
  • JOY i CKM

Svi ostali izdavači magazina imaju po jednog predstavnika u prvih 10 (“Blic Žena” – Blic Press, “Scandal” – Ja Co. plus, “Lisa” – Burda, “Gloria” – EPH, “Svet kompjutera” – Politika N&M).

 

Moja bebaColor Press Group je i među izdavačima magazina prvi po broju i finansijskom obimu oglasa u izdanjima. Sa 557 oglasa i 30.743.570 dinara bruto prihoda od reklama u aprilu mesecu, izdanja izdanja CPG su ispred svih drugih izdavača magazina a iza izdavača dnevnih novina “Blic Press”, “Politika” i “Novosti”. “Auto start” koji je CPG po licenci “Auto Zeitung”-a nemačkog izdavača “Heinrich Bauer Verlag” pokrenuo u decembru prošle godine – za svega nekoliko meseci izbio je na sam vrh liste čitanosti među automobilskim magazinima.

 

Slična je priča i sa magazinom “Ljubav za životinje”, koji CPG radi po licenci “Ein Hertz Fur Tier”, takođe nemačkog izdavača “Gong Verlag”, a za svega mesec dana je osvojio čitalačku publiku ljubitelja četvoronožnih i drugih kućnih ljubimaca.

15.05.2006.

“Color Press Group” pokreće i slovenačko izdanje magazina “Bravo”

SuperbrandsNajveći izdavač magazina u SCG ” Color Press Group” već četiri godine uspešno publikuje izdanja nemačke kompanije “Heinrich Bauer Verlag” za područje bivše Jugoslavije (“Bravo”, “Bravo Girl”, “Bravo ScreenFun”, “Auto start”…).

Nakon uspešnog pokretanja magazina “Bravo” u SCG (decembar 2002.) i u Hrvatskoj (avgust 2004.) od maja meseca ove godine “Color Press Group” pokreće i izdanje ovog najpoznatijeg evropskog tinejdžerskog novinskog brenda i za Sloveniju.

Slovenačko izdanje magazina “Bravo” naša kompanija pokreće u partnerstvu sa lokalnim izdavačem mariborskom firmom “Video ToP”. Prvi broj slovenačkog izdanja magazina “Bravo” izlazi 18.maja ove godine u početnom tiražu od 20.000 primeraka.

“Bravo” u SCG i Sloveniji je dvonedeljnik, dok izdanje u Hrvatskoj izlazi mesečno.

U ovoj godini naša kompanija pokreće i jedan licencni magazin iz segmenta “Home&Garden” kao i jedan iz “Travel” segmenta. U planu nam je da u narednom periodu veći deo naše produkcije od preko 70 magazina koliko trenutno izdajemo u regionu – štampamo u sopstvenoj novoj štampariji koja je počela sa radom ovog meseca”, kaže Robert Čoban, predsednik “Color Press Grupe“.