Arhiva 2010

30. decembar 2010.

Izašao je prvi broj magazina “Savršeno venčanje”!

Na kioscima je prvi broj magazina “Savršeno venčanje”, po licenci Perfect Wedding. U ovom časopisu, na gotovo 200 strana budući mladenci mogu pronaći sve što je potrebno za organizaciju svadbe da bi i njihovo venčanje bilo zaista – savršeno.

Pored najboljih ideja i predloga za venčanice, odela, cipele, asesoare za svadbu, načine dekorisanja prostora, u “Savršenom venčanju” možete pronaći i hot destinacije za medeni mesec, kao i savete za kume – šta da obuku za venčanje. U prvom broju je specijalni dodatak u kojem možete saznati gde i kako se venčati u inostranstvu. Takođe, svi čitaoci dobiće planer koji će ih podsetiti na neophodne sitnice da bi venčanje zaista bilo savršeno – ljubav ne pominjemo, ona se podrazumeva.

Uza sve to, donosimo vam i real-life venčanja – priče mladenaca i njihove ideje za svadbe, uz savete kako ih kopirati.

Magazin “Savršeno venčanje” izlaziće tromesečno i prodavaće se po ceni od 79 dinara.

16. decembar 2010.

Portali CPG među najposećenijim sajtovima na srpskom jeziku!

Među 120 najposećenijih sajtova na srpskom jeziku samo je 5 magazinskih portala, od čega su tri u produkciji Color Press Grupe. To su svet.rs (24), scandal.rs (73) i lepotaizdravlje.rs (102).

Od magazinskih portala među prvih 120 još je samo story.rs (74) i vrelegume.rs (120). Portali dnevnih novina prisutniji su među prvih 120 – blic.rs (2), kurir-info.rs (6), pressonline.rs (7), novosti.rs (14), politika.rs (21), alo.rs (22), 24sata.rs (63) i danas.rs (72).

Televizijskih sajtova je znatno manje u ovoj grupi: b92.net (3), rts.rs (10), prva.rs (76), svetplus.com (85). Zanimljivo je da je sajt jedne od dve nagledanije TV stanice u Srbiji – TV Pink – pozicioniran tek na 201. mestu dok su portali još dve televizije s nacionalnom frekvencijom na još lošijim pozicijama: tv-avala.biz na 301. i kosava.rs (sa redirekcijom na happytv.tv) koja nije među prvih 1.000 sajtova na srpskom jeziku.

Podaci o rangiranju sajtova preuzeti su sa sajta www.alexa-rs.com.

15. decembar 2010.

“The Economist: World in 2011”: ove godine i srpsko i hrvatsko izdanje!

Posle prošlogodišnjeg uspeha srpskog izdanja magazina “Svet u 2010.” londonski “The Economist” je Color Press Grupi ove godine dao licencu i za srpsko i za hrvatsko izdanje. Srpsko izdanje “Svet u 2011.” po ceni od 200 dinara u prodaji je od srede, 15. decembra, a hrvatsko – “Svijet u 2011.” biće na kioscima od 24. 12. i koštaće 25 kuna.

U izdanju za 2011. godinu svoje prognoze i očekivanja iznose vodeći svetski državnici i ekonomski eksperti od američke državne sekretarke Hilari Klinton, preko britanskog premijera Dejvida Kamerona i čileanskog predsednika Sebastijana Pinjere, do kulinarskog superstara Džejmija Olivera.

24. novembar 2010.

GraziaColor Press Grupa preuzela hrvatsko izdanje modnog magazina “Grazia”!

Italijanska izdavačka kompanija Mondadori i Color Press Grupa potpisali su ugovor o preuzimanju hrvatskog izdanja magazina “Grazia“. Ovaj licencni modni magazin do sada je izdavala kompanija Europapress Holding.

Relaunch magazina planiran je za 10. decembar kada izlazi prvi broj u produkciji “Mediatopa”, hrvatske kompanije u sastavu Color Press Grupe. Redizajnirani magazin izlaziće mesečno a pojaviće se na kioscima osvežene koncepcije i uz promotivnu cenu od 9,90 kuna.

15. novembar 2010.

Beauty ForumPrvi broj “Beauty Foruma” na kioscima

U izdanju kompanije “Color Press Group”, izašao je prvi broj “Beauty Foruma“, časopisa posvećenog profesionalnoj nezi. Na 114 strana obuhvaćene su teme iz oblasti kozmetičkih tretmana lica i tela, plastične hirurgije, pedikira, manikira, spa i wellnessa i makeupa, a prenete su i novosti sa tržišta profesionalnih preparata i aparata koji se koriste u našim salonima. “Beauty Forum“, magazin za kozmetičku branšu, pokrenut je pre dvadeset godina u Nemačkoj. Danas izlazi i u Austriji, Švajcarskoj, Poljskoj, Mađarskoj, Grčkoj, Turskoj, Španiji i Holandiji.

U prvom broju preneli smo iskustva najpoznatijih nemačkih stručnjaka iz oblasti kozmetologije, dermatologije, wellnessa, pedikira i nail designea. Nadamo se dobroj saradnji i sa našim profesionalcima, te ih pozivamo da nam šalju sugestije, komentare i predloge u vezi sa našim sadržajem“, poručuje Bojana Janjušević, glavna i odgovorna urednica srpskog izdanja “Beauty Foruma“.

Ovaj profesionalni magazin izlaziće dvomesečno, pa će se naredni broj na kioscima naći 15. januara.

8. novembar 2010.

Moja bebaMagazin “Moja beba” od sada i u BiH!

Posle Srbije i Makedonije magazin “Moja beba” od ovog meseca biće dostupan i čitaocima u Bosni i Hercegovini. Magazin izdaje “Color Media BH”, članica “Color Press Grupe”. Glavna urednica je Jelena Joksimović, dugogodišnja urednica BiH izdanja magazina “Ljepota i zdravlje”.

“Moja beba” se prodaje po ceni od 1,50 KM (0,75 EVRA) a početni tiraž je 15.000 primeraka.

28. oktobar 2010.

Izašao prvi broj srpskog izdanja magazina “Amica”

HelloU prodaji je prvi broj magazina Amica za Srbiju, rađen po licenci čuvenog modnog časopisa koji u Italiji izlazi već šest decenija. Amica vodi svoje čitateljke u srce mode i upoznaje ih sa najnovijim kolekcijama poznatih svetskih kreatora. U magazinu se prezentuju vrhunski italijanski i domaći modni editorijali, savremena žena ovde će pronaći mnoštvo ideja, pre svega  kada je reč o razvijanju sopstvenog stila i negovanju duha i tela. Osim toga, Amica objavljuje tekstove o najrazličitijim temama koje intrigiraju moderne pripadnice lepšeg pola. Uz slogan “Moda kao način života”, ovaj prestižni magazin pretenduje da u Srbiji postane, kao što u Italiji već jeste, sinonim uspeha i prestiža.

Od početka smo bili svesni odgovornosti koja je pred nama. U pitanju je veliki modni časopis i sa zadovoljstvom smo se prihvatili posla. U Italiji, zemlji koja važi za kolevku mode, Amica je najprodavaniji i najčitaniji ženski magazin, što je odlična preporuka za kompanije koje u časopisu žele da promovišu svoje proizvode. U svakom slučaju, spremni smo na saradnju, a pri tom nije naodmet pomenuti da srpsko izdanje, osim što prati kvalitet originalnog izdanja, prilagođava svoj sadržaj domaćoj publici. Prema prvim reakcijama, čini se da smo uspeli da napravimo pravu kombinaciju“, izjavila je Ivana Stanišić, glavna i odgovorna urednica magazina Amica za Srbiju.

Amica će na kioscima biti svakog 25. u mesecu, a cena magazina je 99 dinara!

4. oktobar 2010.

Rekordan rejting magazina “Hello!” – 237.480!

HelloPrema Print Adexu Strategic Marketinga iz poslednje nedelje merenja (20. 9. 2010 – 26. 9. 2010) poredak prema čitanosti celebrity nedeljnika u Srbiji je sledeći:
1. Scandal – 506.263
2. Svet – 475.343
3. Gloria – 269.074
4. Hello! – 237.480
5. Story – 176.267
6. Puls – 164.303

Sličan je poredak ovih magazina i kada je reč o prodatom tiražu oditovanom u ABC Srbija sa izuzetkom magazina “Gloria” koji se ne odituje pa njegovi podaci nisu transparentni. Od 6 najčitanijih celebrity nedeljnika u Srbiji “Color Press Grupa” izdaje tri i to na pozicijama 1, 2 i 4.

1. oktobar 2010.

Moja kosa“Moja kosa” i u Hrvatskoj!

 

Magazin “Moja kosa”, koji Color Press Grupa po licenci “My Hair” kompanije Origin Publishing uspešno izdaje u Srbiji i Sloveniji, dobio je i svoje hrvatsko izdanje. “Moja kosa” u Hrvatskoj izlazi šest puta godišnje u tiražu od 15.000 primeraka i prodaje se po ceni od 12 kuna (1,63 EUR).

 

 

 

29. septembar 2010.

Pošalji recept“Pošalji recept” – 128.638 prodatih primeraka!

 

Avgustovski broj magazina “Pošalji recept” u izdanju “Color Press Grupe” prodat je u 128.638 primeraka (na teritoriji Srbije – 115.516) oborivši sve dosadašnje sopstvene rekorde.

Magazin “Pošalji recept”, u čijem nastajanju učestvuju čitaoci koji šalju svoje priloge, “Color Press Grupa” pokrenula je u novembru prošle godine i za manje od godinu dana postao je najtiražniji mesečnik u Srbiji.

 

17. septembar 2010.

Predstavnici CPG na WMM u Sao Paulu

Ovogodišnji sajam magazinskih licenci World Magazine Marketplace u organizaciji FIPP održan je u brazilskom megalopolisu Sao Paulu. Veliki broj izdavača iz celog sveta, posebno onih iz Južne Amerike, razmenio je iskustva u izdavačkom biznisu. Kao i proteklih nekoliko godina, digitalizacija magazina, aplikacije za mobilne telefone i druge online i mobilne operacije bili su u fokusu interesovanja učesnika.

Jedini delegati iz regiona bivše Jugoslavije bili su Miroslav Vajda i Robert Čoban, predstavnici Color Press Group, koji su na ovom sajmu dogovorili nekoliko novih projekata iz oblasti magazina i mobilnih aplikacija – između ostalih, do kraja ove godine u planu je pokretanje izdanja magazina JOY u Makedoniji i Bosni i Hercegovini.

Scandal.rs
Robert Čoban i Frances Evans na štandu “Marquard Media” sa kojom Color Press Group izdaje magazine JOY i CKM

31. avgust 2010.

Color Press Grupa pokreće srpsko izdanje italijanskog modnog magazina „Amica”

Scandal.rs

Kompanija “Color Press Group” uskoro će na tržište lansirati srpsko izdanje čuvenog italijanskog modnog magazina “Amica“.

Magazin “Amica” izdaje kompanija “Rizzoli” (RCS Media Group) čije je sedište u Milanu u Italiji.

Direktor “Color Press Group” Bojan Vulin i glavna i odgovorna urednica srpskog izdanja magazina “Amica” Ivana Stanišić nedavno su posetili centralu ove kompanije. Tom prilikom sastali su se s glavnom i odgovornom urednicom “Amica” magazina Danijelom Bjankini, foto-urednicom časopisa Gajom Tripoli i international managerom Marijom Frančeskom Sereni.

Osim u Italiji, “Amica” se s velikim uspehom izdaje u Singapuru, Indoneziji i Bugarskoj, a od novembra 2010. naći će se i na kioscima u Srbiji, Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini.

27. avgust 2010.

Scandal.rs ušao među prvih 100!

Scandal.rsSamo tri meseca nakon što je postavljen, portal scandal.rs ušao je, prema statistici koju objavljuje sajt www.alexa-rs.com, među prvih 100 sajtova (zauzima 95. mestu) na srpskom jeziku u celom svetu. Zahvaljujući savremenom dizajnu, kao i velikom broju ekskluzivnih fotografija, vesti i video zapisa, koji se svakodnevno pojavljuju na ovom portalu, scandal.rs  je za kratko vreme dospeo na poziciju na koju su su mnogi sajtovi u Top 100 – morali da čekaju godinama.

Tako je portal scandal.rs ponovio uspeh “starijeg brata” magazina”Scandal!” koji od marta prošle godine, kada ga je preuzela kompanija Color Press Grupa, beleži stalni porast tiraža (prosečan prodati tiraž – preko 100.000 primeraka) i rejtinga (u proseku preko 500.000 čitalaca).

25. avgust 2010.

BEAUTY FORUM novo izdanje CPG

Kompanija “Color Press Group” lansira na tržište još jedno izdanje, a kozmetičari u Srbiji dobijaju prvi časopis namenjen isključivo njihovoj branši. Srpsko izdanje poznatog nemačkog magazina “Beauty Forum” uskoro će se pojaviti na kioscima i obilovaće temama u vezi sa unapređenjem poslovanja u kozmetičkim salonima.

Profesionalci će u njemu pronaći detaljne opise tretmana po preporuci najpoznatijih stručnjaka, upoznaće se sa najsavremenijim aparatima i opremom koji se koriste u salonima širom Evrope, a moći će da pročitaju i savete iz oblasti poslovanja kozmetičkog salona.

Časopis “Beauty Forum” izdaje kompanija “Health and Beauty Business Media”čije je sedište u Karlsrueu. Direktor firme “Color Press Group” Bojan Vulin i glavna i odgovorna urednica magazina “Beauty Forum” Bojana Janjušević nedavno su posetili sedište ove nemačke kompanije, gde su se sastali sa njenim vlasnikom Jürgenom Volppom, kao i predstavnicima redakcije, marketinga, sektora za pretplatu, međunarodnu saradnju i grafičke poslove.

Osim u Nemačkoj, “Beauty Forum” se sa velikim uspehom izdaje u Švajcarskoj, Austriji, Poljskoj, Mađarskoj, Turskoj, Grčkoj, Španiji i Holandiji. Srpsko izdanje magazina pokrivaće teme iz oblasti nege lica i tela, pedikira, manikira, nail designea, kao i uređenja i poslovanja salona.

16. avgust 2010.

Danas pokrenut i portal www.hellomagazin.rs

Color Press Grupa pokrenula je danas osmi po redu internet portal. Reč je o sajtu www.hellomagazin.rs koji će pratiti dešavanja na inostranoj i domaćoj showbiz sceni i dnevno objavljivati sve one informacije za koje ne možete da sačekate ponedeljak i izlazak magazina “Hello!“.

Portal www.hellomagazin.rs uređuje Jelena Pantović, dugogodišnja urednica internet izdanja u Color Press Grupi, koja je postavila i portale www.svet.rswww.lepotaizdravlje.rs i www.scandal.rs.

Na ovom sajtu čitaoci iz 80 zemalja sveta moći će svakog ponedeljka jednostavnim slanjem SMS poruke da kupe novo izdanje magazina “Hello!”.

10. avgust 2010.

Počela online kupovina magazina “Svet” i “Scandal” iz 80 zemalja!

Prvi put u istoriji štampanih medija “Color Press Grupa” ponudila je čitaocima jedinstvenu mogućnost da iz 80 zemalja sveta jednostavnim slanjem SMS poruke lokalnom operateru mobilne telefonije dobiju na svoju e-mail adresu kompletno izdanje svog omiljenog magazina – od prve do poslednje strane!!!

Za oglašivače je veoma važno to što će čitaoci pored tekstova dobiti i sve strane reklama, baš onako kako su raspoređene u print izdanju magazina, a to će povećati efekat oglašavanja u tim magazinima.

Za čitaoce je bitno da sve to dobijaju po pristupačnoj ceni – istoj ili nižoj od one na kioscima!

Sistem je veoma jednostavan: čitalac odabere zemlju u kojoj se trenutno nalazi, zatim izdanje koje želi da kupi (trenutno su to: Svet – Srbija, Svijet Crna Gora, Svijet Bosna i Hercegovina, Svet plus – dijaspora, Scandal Srbija, Scandal BiH i CG, Evropski Scandal) i dobija tekst SMS poruke i broj na koji treba da je pošalje, uz cenu poruke. Kada to uradi, u roku od 15 minuta na njegovu e-mail adresu stiže kompletno izdanje magazina koje je kupio pa može da ga lista i čita kao da su pred njim štampane novine.

Posle početne eksperimentalne faze s magazinima “Svet” i “Scandal”, “Color Press Grupa” će istu mogućnost ponuditi i čitaocima magazina “Hello!”, “Lepota i zdravlje”, CKM i drugih.

27. jul 2010.

Novi magazini u portfoliju “Color Press Grupe”

Porodično zdravljeS obzirom na veliki uspeh magazina „Pošalji recept“, koji je posle svega 6 brojeva postigao tiraž od 120.000 primeraka, „Color Press Grupa“  pokreće još dva interaktivna magazina – „Porodično zdravlje“  i „Cveće u domu“.

Oba magazina su mesečnici i baziraju se na proverenoj formuli – popularna cena (20 dinara) + interaktivni koncept (čitaoci šalju svoje savete, fotografije i priloge).

„Porodično zdravlje“ baviće se temama u vezi sa zdravim životom svih članova porodice, od beba do baka i deka. Koncept magazina zasnovan je na kombinaciji priloga čitalaca (koji će ostalima otkrivati Cveće u domukako su rešili svoje zdravstvene probleme) i saveta lekara – stručnjaka iz najrazličitijih oblasti medicine.

„Cveće u domu“ je magazin posvećen ljudima koji imaju bašte, balkone sa cvećem ili sobne biljke. U njemu je takođe sadržaj kombinovan – prilozi koje šalju čitaoci (sa fotografijama svojih bašta i biljaka i savetima kako da ih gaje i održavaju) i tekstova koje pišu naši novinari i najeminentniji stručnjaci iz oblasti botanike i hortikulture.

Launch magazina „Cveće u domu“ predviđen je za 5. avgust, a 1. broj magazina „Porodično zdravlje“ izlazi 25. avgusta.

 

9. jul 2010.

Gubici izdavača u 2009. godini

Ako je suditi prema poslovnim rezultatima prikazanim na sajtu Agencije za privredne registre www.apr.gov.rs, većina izdavača novina i magazina u Srbiji završila je prošlu godinu s velikim gubicima.

Najveće neto gubitke po završnom izveštaju za 2009. godinu iskazale su kompanije: “Politika NM”  179.946.000 dinara, “Adria Media” – 167.088.000 dinara, “Attica Media” – 85.253.000 dinara, “Dnevnik Vojvodina Press” – 83.306.000 dinara, “Novosti”  62.390.000dinara, “Press Publishing Group” – 52.305.000 dinara, “Kurir Info” i “Kurir Plus” – 46.814.000 dinara i “Pravda Pres” – 7.610.000 dinara.

S druge strane, pozitivan bilans iskazale su kompanije “Ringier” + 357.253.000 dinara), kompanije koje posluju u sklopu “Color Press Grupe” (Color Press Group, Color Media International, Color Media LZ, Color Media Enigmatika, Color Media Specijal, Teen Media, Svet Media, Scandal Media, Hello Media i Color Print) + 186.467.000 dinara i “Europapress”+ 19.350.000 dinara.

1. jul 2010.

Čitaoci hrvatskog portala “folk-novosti.com” izabrali “Svet” za omiljeni magazin!

ckm.rs

Čitaoci hrvatskog portala “folk-novosti.com” u velikoj anketi odlučivali su o tituli najomiljenijeg časopisa. U žestokoj konkurenciji ubedljivo je pobedio magazin “Svet”, koji je laskavu titulu najomiljenijeg časopisa odneo sa čak 63,23 % glasova čitalaca.

Drugo mesto, sa 12,03 % glasova zauzeo je “Kurir”, dok je na “bronzani” sa 11 % magazin “Scandal”.

A u saopštenju hrvatskog portala između ostalog je navedeno i sledeće: “Osim što je zasigurno najprodavaniji časopis, sada i najomiljeniji, nedeljnik ‘Svet’ sve oduševljava i svojom internet stranicom. Najnovije i najekskluzivnije informacije prvi saznaju upravo oni, što je zasigurno i pridonelo ovakvom rezultatu u našoj velikoj anketi u kojoj je prisustvovalo više od 8.000 čitalaca našeg portala.”

18. jun 2010.

Rekordni rejting magazina “Hello!” – 197.782 čitaoca!

ckm.rs

Prema podacima Print Adexa Strategic Marketinga iz prošle nedelje (07. 6. – 13. 6.), magazin “Hello!” čitalo je do sada rekordnih 197.782 čitaoca.

U istoj nedelji rejting magazina “Puls” bio je 193.411 a “Storyja” – 191.729. Rekordne rejtinge zabeležila su i druga dva celebrity nedeljnika iz portfolija kompanije “Color Press Group”: “Scandal” – 626.322 i “Svet” – 555.524.

Inače, ovo je prvo proleće u proteklih pet godina tokom kojeg nije bilo pada tiraža celebrity nedeljnika, što je u najvećoj meri zasluga publiciteta reality show programa “Farma” čijim se učesnicima ovi magazini bave.

14. jun 2010.

Lansiran portal ckm.rs

ckm.rs

Na dan početka Svetskog prvenstva u fudbalu pokrenut je novi sprski portal za muškarce – www.ckm.rs. Portal se oslanja na brend već 7 godina najčitanijeg srpskog muškog magazina CKM u izdanju Color Press Grupe.

“Portal će pokrivati sve oblasti koje zanimaju muškarce na celoj planeti a to su narednih 30 dana – fudbal, fudbal i fudbal. Šalu na stranu, pored fudbala svakodnevno ćemo pisati i o novostima iz automobilske industrije, zgodnim cicama, pivu, oružju, policajcima i kriminalcima, a biće zastupljene i mnoge druge teme koje će, verujem, zanimati ovdašnje muškarce i poneku ženu!”, kaže Igor Georgijev, urednik portala www.ckm.rs

2. jun 2010.

Pokrenut portal scandal.rs

Scandal.rs

U utorak, 1. juna, tačno u podne pokrenut je novi internet portal “Color Press Grupe” www.scandal.rs koji će pratiti selebriti scenu u Srbiji i regionu kao i inostrane filmske, muzičke i sportske zvezde.

Urednica portala Jelena Pantović, koja je zaslužna za podizanje portala www.svet.rs i www.lepotaizdravlje.rs, kaže: “Uradili smo portal po ugledu na dinamične američke showbiz portale kakav je perezhilton.com i očekujemo da će ova forma dnevnog praćenja informacija sa domaće i inostrane estradne scene zainteresovati kako redovne čitoace nedeljnika “Scandal” tako i čitaoce ostalih magazina!”

1. jun 2010.

BRAVO Sport – novo izdanje CPG-a

Bravo Sport

Kompanija Color Press Group, u saradnji sa “Heinrich Bauer Verlag“, izdavačem od kojeg je pre osam godina preuzela licencu za tinejdžerski dvonedeljnik “Bravo”, za tržište Srbije pripremila je još jedno novo izdanje – “Bravo Sport“.

Novo licencno izdanje iz Bravo porodice – mesečnik BRAVO SPORT pokriva najaktuelnije sportske događaje iz zemlje i inostranstva (fudbal, košarka, tenis…) uz obilje informacija iz privatnog života sportskih zvezda. Čitaoce će posebno obradovati ekskluzivne fotografije i posteri njihovih idola.

“Bravo Sport” je na kioscima od 3. juna 2010, izlaziće dvonedeljno a štampa se u 35.000 primeraka na 40 strana po ceni od 39 dinara.

26. maj 2010.

Istorijski rekord: Magazine CPG čita gotovo 4 miliona ljudi u Srbiji!

Otkad Strategic Marketing obavlja Print Adex – merenje čitanosti print medija u Srbiji, magazini Color Press Grupe nisu zabeležili veću ukupnu čitaonost nego što je to bilo u aprilu ove godine…

Ukupni rejting magazina CPG iznosi 3.919.180 čitalaca, drugoplasirana Adria Media Srbija beleži 1.368.217 a trećeplasirana kompanija Ringier (samo magazini) 1.280.868 čitalaca, dok su se Novosti AD, Politika AD i Europapress na 4, 5. i 6. mestu. Zanimljivo je da je rejting magazina CPG veći od ukupnog rejtinga izdavača koji su zauzeli 2, 3, 4, 5. i 6. mesto.

17. maj 2010.

Portal Svet.rs prvi preneo izveštaj sa koncerta JK!

Rezultat: u jednom danu 70.000 poseta i 450.000 pregledanih strana!

Prosečna poseta Svetovom portalu www.svet.rs nedeljom iznosi 48.000, međutim, juče, zahavaljujući detaljnom izveštaju sa koncerta Jelene Karleuše, portal je zabeležio preko 70.000 poseta i preko 450.000 pregledanih stranica. Vesti sa koncerta izazvale su stotine komentara.

13. april 2010.

Predstavljeni novi magazini i portali
“Color Press Group”

Danas je u prostorijama Asocijacije medija na Senjaku kompanija “Color Press Group” predstavila nekoliko svojih novih magazina i internet portala.

Reč je pre svega o magazinu “Intelligent Life” koji CPG radi u saradnji sa londonskim nedeljnikom “The Economist”; zatim o mesečniku “Shopping” i internet portalima mojabeba.rs i mobitech.rs. Goste su pozdravili Zoran Papić, izvršni sekretar Asocijacije medija, Milica Milić, direktor korporativnih komunikacija CPG i Ranko Rajević, osnivač Mense Srbije.

Prijemu je prisustvovao veliki broj predstavnika velikih kompanija, medija i marketinških agencija, među kojima su: Jelena Krstović (Delta Holding), Borislav Miljanović (McCann Erickson PR), Ivan Stanković (Communis), Veselin Simonović (Blic), Branislav Novčić (ABC Srbija), Aleksandar Đorđević (Noć reklamoždera), Biljana Stepanović (Business Info Group) i mnogi drugi…

Zemlju iz koje je magazin “Intelligent Life” stigao u Srbiju predstavljao je Dušan Mihajilović, šef odseka za medije ambasade Velike Britanije.

Foto galerija

Press Clipping

7. april 2010.

Izašao prvi broj srpskog izdanja magazina “Intelligent Life”

Na kioscima u Srbiji i Crnoj Gori pojavio se 1. broj srpskog izdanja magazina “Intelligent Life” koji Color Press Grupa radi u saradnji sa londonskim nedeljnikom “The Economist”.

Magazin “The Economist: Intelligent Life” izlazi četiri puta godišnje u izdanjima za proleće (mart), leto (jun), jesen (septembar) i zimu (decembar).

“Intelligent Life” je lifestyle magazin “za poslovne ljude kada nisu na poslu” i bavi se stvarima koje njih zanimaju a to su: automobili, vina, putovanja, moda, nauka, umetnost…

Tiraž magazina je 34.000 primeraka, štampan je na 128+4 strane, u formatu 230×303 mm sa toplim povezom. Cena: 150 din. u Srbiji, odnosno 1,80 evra u CG.

26. mart 2010.

Rekordni rejtinzi magazina “Svet”, “Scandal” i portala svet.rs

Prema Print Adex podacima Strategic Marketinga za nedelju 15. – 21. 3. magazin “Scandal!” čitalo je 504.396, a “Svet” 490.600 građana Srbije, što je apsolutni rekord za oba magazina u protekle tri godine. Reč je o brojevima koji su se bavili raskidoSvetlane Ražnatović Vladimira Cvetkovića.

U istoj nedelji showbiz portal www.svet.rs zabeležio je ogroman skok broja poseta, pre svega zbog tragičnih vesti u vezi sa smrću Ksenije Pajčin i Filipa Kapisode. U toj nedelji portal www.svet.rs je, prema mint web analitici, zabeležio 2.432.088 poseta i čak 193.396 jedinstvenih posetilaca pa se trenutno na www.alexa-rs.com nalazi na 14. poziciji među svim sajtovima na srpskom jeziku, što je do sada najbolji rejting ovog portala.

9. mart 2010.

Rekordan rejting portala www.svet.rs

Prema podacima sajta www.alexa-rs.com koji objavljuje rejting sajtova na srpskom jeziku – najčitaniji regionalni showbiz portal www.svet.rs zauzima 16. mesto što je dosad najbolji plasman od početka rada portala u oktobru 2008. godine.

Od medijskih sajtova ispred portala svet.rs su: b92.rs (3), blic.rs (4), pressonline.rs (6), naslovi.rs (8), rts (9), mondo (13), kurir-info.rs (14), dok lošiji rejting imaju politika.rs (20), serbiancafe.rs (22), novosti.rs (24).

Mnogo su slabije pozicionirani konkurentski showbiz portali na srpskom jeziku – tracara.com (54) i story.rs (96).

25. februar 2010.

Upis nove generacije novinara

Otvoren je konkurs za upis nove generacije Novinarsko-uredničke škole kompanije Color Press Group. Zainteresovani mogu da pošalju svoje radne biografije na adresu [email protected] ili da se jave na telefon Odeljenja edukacije 021/4897101Prijave traju do 20. marta.

Edukacija traje 12 nedelja, a programom je predviđeno da se nastava odvija isključivo subotom, od 10.30 do 16 sati. Cena edukacije je 8.000 dinara + PDV. Svi polaznici će dobiti sertifikat o završenoj edukaciji, a najbolji polaznici imaće priliku da postanu deo tima koji radi magazine Lepota i zdravlje, CKM, Joy, Bravo, Bravo Girl, Moja beba, Brava Casa, MobiTech, ScreenFun, Moja kosa i mnoge druge.

17. februar 2010.

Magazini “Color Press Group” lideri u 6 kategorija!

Ipsos Strategic Marketing publikovao je prošle nedelje zbirne podatke o čitanosti dnevnih listova i magazina u Srbiji u 2009. godini. Metod kojim su ispitivanja rađena je CATI: Computer Assisted Telephone Interviewing. Populacija je definisana domaćinstvima koja poseduju telefon. Uzorak – nacionalni reprezentativni 12-65 godina na 1.850.000 telefonskih brojeva a zastupljenost (fiksnih) telefona u ukupnoj populaciji je – oko 84%. Nedeljno je intervjuisano oko 1.500 ispitanika, 6.000 mesečno i oko 72.000 godišnje. Prema ovim podacima, najčitaniji dnevni list u Srbiji je “Blic” sa rejtingom 14,6%, na drugom mestu su “Novosti” sa 9,0%, zatim “Kurir” sa 7,2% i “Press” koji čita 6,6% ispitanika. Kada je reč o magazinima, Strategic Marketing ih je podelio po kategorijama.

Ubedljivo najviše liderskih pozicija u kategorijama, čak šest, drže magazini “Color Press Group“: kategorija “Ženski glossy magazini” – JOY sa rejtingom 2,6%; kategorija “Tabloidi i muzički magazini” – “Svet” sa rejtingom 7,1%; zatim “Muški magazini” – CKM sa 2,6%; “Zdrav život magazini” – “Lepota i zdravlje” sa 7,4%; “Dečiji i teenage magazini” – “Bravo” sa 5,8%, a u kategoriji “Deca i mame” lider je magazin “Moja beba” sa 2,3%. Magazini kuće “Ringier” lideri su u dve u kategorije: “Ženski magazini” – “Blic žena” sa 15,6% i “Politka i ekonomija” – “Nin” sa 0,8%. “Adria Media Srbija” ima vodeći magazin takođe u dva segmenta – u kategoriji “Kuća, nameštaj, bašta” – “Moja lepa bašta” sa 3,1%, i u oblasti “Putovanja, kultura, nauka” – “National Geographic” sa 1,3%. Ostali izdavači magazina imaju po jednog ili nijednog lidera u kategorijama. Ako se svi magazini posmatraju zajedno, među 8 najčitanijih (sa rejtiznima iznad 4%) “Color Press Group” ima čak 4 – “Lepota i zdravlje” 7,4%, “Svet” 7,1%, “Bravo” 5,8%, “Scandal” 5,7%, ostali su “Ringier” (“Blic žena” 15,6%), Europapress (“Glorija” 4,4%), “Delicious plus” (“Hrana i vino” 6,2%) i “Sat Media Group” (“Sat plus” 4,4%).

9. februar 2010.

Prvi znaci oporavka advertajzing tržišta!

Podaci Print Adexa Strategic Marketinga za januar 2010. godine govore u prilog najavama oporavka advertajzing tržišta u Srbiji. U odnosu na isti mesec prošle godine, nekoliko velikih izdavača u Srbiji zabeležilo je rast prihoda od oglašavanja. Tako je “Ringier” svoj prihod povećao sa 65 miliona dinara u januaru 2009. na 72 miliona u januaru ove godine, a “Color Press Grupa”, koja je jedina zabeležila rast i tokom prošle godine, u januaru 2010. ostvarila je 42 u odnosu na 38 miliona godinu dana ranije.

Rast je evidentiran i u kompanijama “Adria Media Srbija” i “Europaress” dok su ostali izdavači – kompanije “Novosti”, “Politika NM”, “Press PG”, “Kurir Info”, “Attica Media”, “Pravda Press”, “Dan” i “Media Max” – nastavile prošlogodišnji trend pada.

22. januar 2010.

Portal www.lepotaizdravlje.rs prvi u kategoriji „Zdravlje“!

Prema merenju rejtinga koje redovno sprovodi sajt www.alexa.com (podaci za Srbiju na – www.alexa-rs.com) portal www.lepotizdravlje.rs je za manje od godinu dana rada izbio na ubedljivo prvo mesto u kategoriji „Zdravlje“. Na drugom mestu je www.stetoskop.info, treće zauzima www.herbateka.eu, a slede je www.doktor.rswww.vakcinacijaprotivgripa.rswww.porodicnilekar.netwww.farmakon.rs i www.primarna-medicina.com

Tako je ovaj portal ponovio uspeh štampanog izdanja magazina „Lepota i zdravlje“ koji je već sedam godina najčitaniji i najtiražniji mesečnik u Srbiji, sa posebnim izdanjima u svih šest republika bivše Jugoslavije.

11. januar 2010.

“Svet” među 25 najtraženijih pojmova na srpskom internetu!

Dnevni list “Danas” objavio je u broju od 6. januara listu 25 najtraženijih pojmova na srpskom internetu u protekloj godini. Na prva tri mesta su, pogađate: Facebook, Google i Sex kao, verovatno, u većini zemalja na svetu.

Kada je reč o nazivim medija, u 2009. godini najviše posetilaca u pretraživače ukucavalo je pojmove: “Blic” (4.), “Press” (14.) i “Svet” (22.)