Arhiva 2011

28. decembar 2011.

“Pošalji recept” sa 40.060 prodatih primeraka i zvanično najtiražniji magazin u BiH!

 

Bosansko izdanje magazina “Pošalji recept” i zvanično je postalo najčitaniji časopis u BiH. Prema zvaničnim rezultatima odita ABC BiH “Pošalji recept” koji se u BiH prodaje po ceni od 0,5 KM u oktobru 2011. prodao se u 40.060 primeraka što je više od svih drugih magazina ali i većine dnevnih listova u Bosni i Hercegovini.

 

 

23. decembar 2011.

Pretpraznična poseta SZ Pavla Beljanskog!

U saradnji sa Spomen zbirkom Pavla Beljanskog u Novom Sadu Color Press Grupa organizovala je za svoje zaposlene pretprazičnu grupnu posetu ovoj jedinstvenoj umetičkoj kolekciji. Uz stručno vođenje kustosa Jasmine Jakšić i upravnice Jasne Jovanov zaposleni su imali prilike da vide neka od najvećih dela srpskog slikarstva koje je u svojoj bogatoj kolekciji sakupio diplomata Pavle Beljanski. Pored grandioznog “Doručka na travi” Save Šumanovića i slavne “Velike Ize” Vlaha Bukovca i drugih dela iz kolekcije, grupa je videla i posebnu izložbu posvećenu pariskom periodu našeg poznatog slikara Koste Hakmana.

 

22. decembar 2011.

Zaposleni koji rade u CPG 10 i 15 godina – proslavili jubilej!

Večerom u restoranu “Lazin salaš” zaposleni u CPG koji u kompaniji rade od 1996. ili 2001. godine, njih 14, proslavili su u utorak uveče svoj mali jubilej.

Ove godine prvi put na večeri je bilo i troje radnika naše štamparije “Color Print” koja je osnovana pre 10 godina te 2001. sa jednom malo rotacionom mašinom za štampanje ljubavnih romana i ukrštenica.

Danas je “Color Print” jedna od najvećih i najsavremenijih štamparija u regionu koja štampa preko 80 magazina iz protfolija CPG kao i više desetina drugih magazina i publikacija iz svih država bivše Jugoslavije.

9. decembar 2011.

“The Economist: Svet u 2012.” – Šta nas čeka u narednoj godini?

Već treću godinu zaredom Color Press Grupa izdaje godišnjak londonskog “The Economista” u kojem svetski državnici i ekonomski eksperti pišu o svojim očekivanjima u narednoj godini.

Za „Svet u 2012.“ pišu: Dilma Rousseff, predsednica Brazila, Aung San Suu Kyi, burmanska mirovna aktivistkinja i dobitnica Nobelove nagrade za mir, Peter Löscher, predsednik i CEO „Siemensa“, George Papandreou, premijer Grčke, Bob Diamond, izvršni direktor „Barclays“ banke, Sheryl Sandberg, operativna direktorka kompanije „Facebook“, i mnogi drugi…

Srpsko izdanje ovog prestižnog magazina biće na kioscima od ponedeljka, 12. 12. po ceni od 200 dinara.

6. decembar 2011.

Sve naše jelke!

Kompanija „Color Press Group“  i ove godine učestvuje u tradicionalnom humanitarnom kićenju jelki u beogradskom hotelu Hyatt Regency. Dosad su u ime CPG u izboru učestvovali časopisi „Hello“ i „Joy“, a ove godine jelku je okitila redakcija magazina „Lepota i zdravlje“.

Članovi tima L&Z danima su razmišljali o tome kako da smisle orginalnu kreaciju i pritom zadovolje zadatu temu “tradicionalni Božić”, pa su odlučili da jelka ne bude samo vizuelna atrakcija, već da ima i miris i ukus.

Uz pomoć Snežane Tadić iz Garden centra i koleginice Ženje Aćimović, urednice “Dobre hrane”, jelku su okitili šarenim medenjacima s mirisom cimeta i đumbira. Sav prihod prikupljen od učesnika ove akcije biće doniran Fondu “Savremena deca”, humanitarnoj nevladinoj organizaciji za edukaciju dece bez roditeljskog staranja.

 

U našoj redakciji i štampariji u Novom Sadu zaposleni predvođeni koleginicom Katarinom Drobac takođe su okitili novogodišnje jelke da bi svakodnevno uživali u prazničnom raspoloženju.

 

 

 

 

18. novembar 2011.

Najpopularniji muški magazin proslavlja jubilej: CKM STOTKA!

Zaokružite 20. novembar na vašim kalendarima jer će se tog dana na kioscima pojaviti 100. broj CKM magazina! Lako ćete ga prepoznati jer će u pitanju biti jedini magazin na trafici sa naslovnicom koju će krasiti čak 4 oble i razgolićene lepotice. Sve one su već bile Cice i “Komšinice” ovog magazina, a zajedno su se ponovo našle da preseku slavljeničku tortu zato što ste vi to tražili. Sonja, Hristina, Jelena i Kristina ponovo će otkriti svoje najjače atribute i pomoći CKM-u da dostojno proslavi veliki jubilej.

Za 100. broj pripremljeno je i dodatnih 16. stranica na kojima ćemo sa suzama u očima moći da pogledamo neke od najboljih tekstova i fotografija iz osmogodišnje istorije magazina.

Stalne rubrike obukle su svoje svečano odelo, pa ćete u “Know How-u” otkriti kako se pravi CKM, u “Dnevniku navijača” saznaćete 100 najneprijatnijih fudbalskih istina, “Automobili” nam dolaze iz garaža najpoznatijih fudbalera, dok ćete u “Vodiču” upoznati 100 mesta koje biste morali da vidite dok ste još mladi. Pored toga, sa CKM-om ćete poći na 4.000 km dugačak Route 66, komandos SAS-a objasniće vam tokove šverca droge preko Srbije, otkrićete najiritantnije likove iz TV serija, hakersku grupu koja je zapalila svet, a pored svega toga i nešto na čega ste navikli – najzgodnije devojke naših krajeva!

 

17. novembar 2011.

Na 2. Press Media Summitu Robert Čoban održao prezentaciju “You are not in Kansas anymore!”

Posle velikog uspeha koji je u regionu postigao prvi Press Media Summit, ABC Srbija, Asocijacija Medija Srbije i Business Dialogue organizovali su i ove godine 2. Press Media Summit u beogradskom hotelu Continental. Cilj ovog skupa bio je da na jednom mestu okupi sve medijske lidere regiona da bi  razmenili mišljenja i stavove o različitim aspektima unapređenja saradnje, efikasnosti poslovanja, da bi ocenili sadašnje poslovno okruženje i sagledali zajedničku budućnost štampanih medija.

Pred oko 200 gostiju iz regiona, uz učešće predstavnika zvaničnika EU i Evropske asocijacije izdavača novina, govorili su Veselin Simonović, predsednik Asocijacije Medija Srbije, koji je otvorio skup, Francine Cunningham, izvršni direktor Evropske asocijacije novinskih izdavača (ENPA)Dragana Milićević Milutinović, državni sekretar za medije u Ministarstvu kulture, informisanja i informacionog društva Republike SrbijeDragoljub Žarković, glavni urednik “Vremena”, Jelena Drakulić Petrović, generalni direktor Ringier Axel SpringerJurij Giacomelli, predsednik uprave “Dela”, Tomislav Wruss, član uprave EPH, zadužen za medije, iz “Jutarnjeg lista” i Erl Murati, glavni urednik Gazete Shqiptare. Drugi panel otovorio je Vensan Dežer, šef delegacije Evropske komisije u Srbiji, a u njemu su učestvovali Goran Ćirić, v. d. direktora Javnog preduzeća PTT saobraćaja “Srbija”, Vanda Kučera, direktor razvoja u McCann Grupi, Zoran Sekulić, direktor i glavni urednik novinske agencije FONET, Robert Čoban, predsednik Color Press Grupe, Juergen Bernkopf, viši savetnik za istraživanje GFK Austria, Milica Stefanović, predsednik Grupacije oglašivača Privredne komore Srbije, Nemanja Popov, generalni direktor holdinga Centroproizvod.

Predsednik CPG Robert Čoban u svojoj prezentaciji You are not in Kansas anymore” govorio je o aktuelnim izazovima tržišta štampanih medija u Srbiji, kao i o potrebi da se inovacijama i promenama ponašanja štampani mediji učine prihvatljivijim čitalačkoj publici i oglašivačima…

Prezentacija

 

 

15. novembar 2011.

Advertajzing menadžeri CPG na seminaru na Kopaoniku!

Tweet

Mediji u Srbiji suočeni su s padom prihoda od oglasa od početka globalne ekonomske krize 2008, a njen novi talas mogao bi dodatno da oteža poslovanje u ovoj oblasti. To je zaključak učesnika trodnevnog seminara „Prelazak s tradicionalnih na nove medijske kanale”, koji je prošle sedmice održan na Kopaoniku u organizaciji nevladine organizacije „Integracije sada!” i uz podršku ambasade Sjedinjenih Američkih Država u Beogradu.

Seminaru su prisustvovali i senior advertajzing menadžeri Color Press Grupe Strahinja Antonić i Saša Maćešić.

Mišel Foster, medijski konsultant iz Vašingtona, ukazala je na to da se specifičnost Srbije ogleda u činjenici da na malom tržištu deluje gotovo hiljadu medijskih kuća, ali je istakla i podatak da se ova vrsta poslovanja suočava s problemima i u najrazvijenijim zemljama. Osim pada prihoda od oglasa usled krize, tradicionalne medijske platforme – štampu, radio i televiziju – ugrožavaju internet i mobilna telefonija, kao novi oblici distribucije informativnih i zabavnih sadržaja, koji imaju sve brojniju publiku i sve veći profit.

Fosterova je menadžerima iz dvadesetak najznačajnijih medijskih kuća u našoj zemlji predočila strategije velikih izdavača u SAD, kojima oni nastoje da zadrže publiku i oglašivače. Jedan od najvećih izazova jeste korišćenje novih platformi za distribuciju sadržaja, prvenstveno interneta. Ona je objasnila da i najveći izdavači pokušavaju da pronađu optimalno rešenje za ostvarivanje prihoda od svojih internet-portala, ograničeni činjenicom da je većina onlajn sadržaja dostupna besplatno.

Istovremeno, veliki značaj pridaje se aktivnostima na osnaživanju medijskih brendova i bogaćenju njihove ponude, kako putem tradicionalnih, tako i putem novih platformi, čemu nužno prethodi analiza navika i potreba publike i razumevanje marketinških ciljeva oglašivača. Učesnici seminara složili su se s tim da je upoznavanje sa strategijama koje su razvijene u najvećim medijskim kućama na svetu veoma važno i u mnogim aspektima primenljivo u poslovanju na srpskom tržištu.

Zoran Sekulić, direktor agencije Fonet i predstavnik medijskog sektora u Radnoj grupi za izradu medijske strategije, predočio je učesnicima seminara teškoće prilikom usvajanja dokumenta koji trasira pravce razvoja javnog informisanja u Srbiji do 2016. On je izrazio sumnju da će rokovi iz Akcionog plana za sprovođenje strategije biti ispunjeni, pre svega kada je reč o prelasku s budžetskog na projektno finansiranje pošto će zavođenje reda na medijskoj sceni verovatno kasniti zbog izbora zakazanih za sledeću godinu.

 

31. oktobar 2011.

Predsednik CPG u Atlanti u poseti centrali kompanije “Coca Cola”


Svetsko sedište “Coca Cola Company” u Atlanti protekle nedelje posetili su regionalni menadžeri ove korporacije iz Srbije, Austrije i Švajcarske kao i njihovi gosti – advokati, nutricionisti i ljudi iz sveta biznisa i medija. Sa Milicom Stefanović, direktorkom komunikacija “Coca Cole” za Srbiju, Crnu Goru i Makedoniju, bio je predsednik Color Press Grupe Robert Čoban.

Gosti su u Atlanti razgovarali sa čelnicima “Coca Cola Company” među kojima su bili: Clyde Tuggle, SVP, Global Public Affairs & Communication, Phil Mooney, VP, Head of corporate Archive, Peter Franklin, Group Dir, Global Worldwide Sports&Events Management i Rhona Applebaum, VP, Chief Scientific & Regulatory Officer.

 

19. oktobar 2011.

Predsednik CPG u Delhiju na Magazine World Congressu!



Nauelle Tir, “Northen & Shell” i Robert i Sandra Čoban, CPG

Glavni grad Indije Nju Delhi bio je od 10. do 12. oktobra mesto okupljanja izdavača magazina iz celog sveta. 38. Magazine World Congress bio je u znaku različitih inovacija koje su izdavači magazina proteklih godina, otkad traju ekonomska kriza i ekspanzija interneta, preduzimali da sačuvaju i unaprede svoje kompanije. Izdavače magazina iz Srbije na ovom kongresu predstavljao je predsednik Color Press Grupe Robert Čoban. Kongres je otvoren spektakularnim partijem u hotelu “Taj Palace” a o svom odnosu s magazinima govorio je i najpoznatiji bolivudski glumac Shahrukh Khan.


Aron Puri
predsednik FIPP i “India Today”

Zvanično otvaranje kongresa obeležio je govor indijske ministarke informacija Ambike Soni, koja je ispričala da je njena zemlja u proteklih 10 godina prešla ogroman put u liberalizaciji medijske scene. U Indiji danas posluje više desetina inostranih medijskih kompanija a lokalni izdavači izdaju na stotine domaćih i licencnih magazina, što nije bio slučaj do liberalizacije medijskih zakona 2002. godine.

Predsedik FIPP-a i medijske grupe “India Today” Aroon Puri rekao je da izdavači magazina u budućnosti treba da budu inovativniji jer je to jedini način da opstanu na medijskoj sceni. Takođe, podsetio je na poslednja istraživanja prema kojima su čitaoci mnogo lojalniji magazinima nego dnevnom novinama, o čemu svedoči i porast tiraža određenih kategorija mesečnika dok dnevne novine gotovo svuda beleže trend pada. Sledeći Magazine World Congress biće održan u Rimu, u septembru 2013. godine.

6. oktobar 2011.

Launch party makedonskog izdanja
magazina “Grazia”!

Sinoć je u skopskom hotelu “Bellvue” održan launch party makedonskog izdanja magazina “Grazia”. Među brojnim ličnostima iz sveta mode, medija i advertajzinga, na prijemu su viđene pevačice Kaliopi Bukle, Elena PetrevskaRebekaKristina Arnaudova, učesnik “Operacije trijumf” Aleksandar Belov, predstavnik Makedonije na Eurosongu Vladko Ilijevski, voditeljke Lilia Filipovska, Elena Roza i Marijana StanojkovskaTatjana Stojanovska, manekenka Radica Lelova i brojni drugi.

Goste su pozdravili Dragana Anđić, brend menadžerka magazina “Grazia” za Evropu, Robert Čoban, predsednik Color Press Grupe i glavna urednica makedonskog izdanja “Grazije” Maja Veljanovska.

Media Clipping

28. septembar 2011.

Od 10 najčitanijih magazina u Srbiji CPG izdaje – 6!

Prema poslednjim istraživanjima o čitanosti štampanih medija rađenim u avugustu mesecu, od 10 najčitanijih magazina u Srbiji, Color Press Grupa izdaje čak 6, dok po jedan pripada izdavačima Rigier AS, Sat Media, Delicious Plus i Europapress. Istraživanje je radilo “Strategic Marketing” SMMRI na uzorku od 5.579 građana Srbije starih između 12 i 65 godina.

1. Blic žena         819.049 (Ringier AS)

2. Pošalji recept    411.811 (Color Press Grupa)

3. Lepota i zdravlje 390.260 (Color Press Grupa)

4. Svet              287.209 (Color Press Grupa)

5. Scandal           282.457 (Color Press Grupa)

6. Sat Plus          272.569 (Sat Media)

7. Bravo             259.959 (Color Press Grupa)

8. Hrana i vino      257.379 (Delicious Plus)

9. Gloria            247.694 (Europapress)

10. Hello!             188.584 (Color Press Grupa)

 

26. septembar 2011.

Fenomen magazina “Pošalji recept” predstavljen na 4. WMF u Rovinju!

 

I ove godine na Weekend Media Festivalu u Rovinju okupio se veliki broj predstavnika medija kao i advertajzing, marketing i PR stručnjaka iz celog regiona.

Na panelu pod nazivom “Hrana hrani medije”, koji se bavio temom sve većeg broja gastro saržaja u novinama i na TV-u, predsednik Color Press Grupe Robert Čoban predstavio je fenomen magazina “Pošalji recept”, koji je za manje od dve godine od pokretanja postao najtiražniji list (u kategoriji i dnevnih listova i magazina) u celom regionu s prosečnim prodatim tiražom od 250.000 primeraka.

Na mnogobrojnim panelima, predavanjima i radionicama, koji su se proteklog vikenda održavali u prostoru stare Tvornice duhana Rovinj (TDR, tj. Adris grupa u čijem je sastavu, zvanični je pokrovitelj festivala) bilo je reči o tome da li je CSR samo PR; razmatralo se kako će izgledati oglašavanje 2020. godine; da li će onlajn sadržaji biti “free” ili će se za njih plaćati “fee”…

Festival se završio jednim malim skandalom kada su na panelu o fenomenu TV Dnevnika svi učesnici ustali i napustili salu jer moderator Denis Kuljiš iz “Jutarnjeg lista” ni posle 15-minutnog uvoda nije želeo da prepusti reč učesnicima. Četvrti Weekend Media Festival ugostio je 3.500 učesnika iz svih zemalja regiona, kao i gostiju iz Evrope, Amerike i Japana.

20. septembar 2011.

Posle Hrvatske, Color Press Grupa pokrenula italijanski modni magazin “Grazia” i u Makedoniji i BiH!

 

“Grazia” je italijanski ženski modni magazin s tradicijom dugom više od 70 godina. Prvi broj ovog magazina štampan je daleke 1938. godine. Kvalitet “Grazia” brenda prepoznale su i druge zemlje pa se tako ovaj časopis već godinama izdaje u Francuskoj, Velikoj Britaniji, Australiji, Kini, Portugalu, Japanu, Grčkoj, Bugarskoj, Indiji, Nemačkoj, Holandiji, Srbiji…

Kao “prinovu” ove velike porodice Color Press Grupa pokreće licencna izdanja magazina “Grazia” u Makedoniji (na kioscima od 20. 9) i u Bosni i Hercegovini (na kioscima od 26. 9. 2011), a od prošlog novembra preuzela je i hrvatsko izdanje ovog magazina.

Pošto je to zaštitini znak Grazia magazina na svim tržištima, i ova dva nova izdanja predstaviće svojoj čitalačkoj publici najnovije modne trendove, ekskluzivne intervjue i vesti iz svetskog šou-biznisa kao i sve relevantne trendove i ličnosti iz lokalnog društvenog miljea.

Ovaj bogato opremljeni mesečnik na 132 strane prodavaće se po ceni od 60 denara odnosno 2 KM. Glavni urednik izdanja za BiH je Dejan Ešpek dok je glavna urednica makedonske “Grazije” Maja Veljanovska.

6. septembar 2011.

Od sad i na srpskom: www.starmagazin.rs najvreliji svetski showbiz-portal!

Po licenci izdavačke kuće “The Northern&Shell Titles Limited” iz Londona, ,”Color Press Grupa” je objavila srpsko izdanje čuvenog britanskog magazina “Star“, koje je u prodaji od četvrtog avgusta, a od danas je startovalo i internet izdanje na web adresi www.starmagazin.rs .

Kao i štampano izdanje, portal www.starmagazin.rs će se baviti isključivo vodećim zvezdama svetskog šou – biznisa, te će ih kroz ekskluzivne priče, fotografije i dobre teme predstaviti srpskoj javnosti. Portal je dostupan svim posetiocima 24 časa, svih sedam dana u nedelji. Vesti koje će posetioci moći da pročitaju, ažuriraju se svakodnevno, prateći najnovija dešavanja na svetskoj džet-set sceni u realnom vremenu.

Verujemo da će na ovaj način svi internet korisnici našeg portala biti informisani pravovremeno, ali i zadovoljni brzinom i ažurnošću koju vam naš tim omogućava.

Sem vesti iz sveta šoubiza, portal vam nudi i bogat sadržaj koji se bavi šopingom, negom tela, kozmetikom po uzoru na svetske zvezde, a u potpunosti je po izboru i cenama prilagođen tržišnim prilikama u Srbiji.

Zahvaljujući brzini i dostupnosti ovakvog medija, verujemo da će portal www.starmagazin.rs postati jedan od omiljenih, ali i posećenih sajtova na internetu, zato što na jedinstven i nadasve kreativan način objedinjuje vesti i zanimljivosti iz svetskog šoubiza i džet-seta, na jednom mestu.

 

16. avgust 2011.

Rekordni rejtinzi i tiraži magazina CPG!
SMMRI: Od 6 najčitanijih – 4 izdaje CPG!
ABC Srbija: Od 6 najtiražnijih – 4 izdaje CPG!

Prema najnovijim podacima koje su obravili „Strategic Marketing“ (SMMRI) i AMC Srbija, magazini koje izdaje Color Press Grupa su ubedljivo najčitaniji i najtiražniji u Srbiji. Najtiražniji list u Srbiji „Pošalji recept“ dostigao je svoj novi rekord – prodato je čak 258.725 primeraka (ABC Srbija, jun 2011.).

ABC Srbija, jun 2011. – prodati tiraži

1. Pošalji recept (Color Press Grupa) 258.725
2. Blic žena (Ringier AS) 165.820
3. Svet (Color Press Grupa) 73.864
4. Scandal (Color Press Grupa) 67.190

5. Puls (Ringier AS) 54.848
6. Hello! (Color Press Grupa) 37.072

Strategic Marketing, jul 2011. – rejtinzi

1. Blic žena (Ringier AS) – 783,931
2. Pošalji recept (Color Press Grupa) – 456,131
3. Lepota i zdravlje (Color Press Grupa) – 426,116
4. Scandal (Color Press Grupa) – 326,653
5. Svet – (Color Press Grupa) – 287,471

6. Sat plus – (Sat Media) 287,093

3. jul 2011.

Color Press Group pokrenuo “Star”

Čuveni britanski magazin “Star” dobio je svoju verziju na srpskom jeziku. Naime, po licenci izdavačke kuće “The Northern&Shell Titles Limited” iz Londona, ,”Color Press Group” je objavio srpsko izdanje koje je u prodaji od četvrtog avgusta.

“Star” će se baviti isključivo vodećim zvezdama svetskog šou – biznisa i kroz ekskluzivne priče, fotografije i dobre teme ih predstaviti srpskoj javnosti. Osim ovog – većeg dela novine, “Star” čiji će promotivni broj biti u prodaji do prvog septembra će svojim čitaocima ponuditi i vrlo bogat sadržaj koji se bavi šopingom, negom tela, kozmetikom po uzoru na svetske zvezde, a u potpunosti je po izboru i cenama prilagođen tržišnim prilikama u Srbiji.

Na ukupno 52 strane, sa dvonedeljnom periodikom, te sa koricama u petom prolazu i ceni od 45 dinara, verujemo da “Star”, magazin o svetskim zvezdama i šopingu, očekuje svetla budućnost na našem tržištu.

 

25. jun 2011.

Menadžeri iz srpskih medija na studijskom boravku u SAD!

Sredinom juna šestoro menadžera iz različitih medija u Srbiji boravilo je u SAD na “Professional Development Program for Serbian Media Managers”. U program i posetama vodećim američkim medijima i institucijama učestvovali su Branka Đukić, direktorica “Tanjuga”, Aleksandar Timofejev, glavni urednik i direktor “Studija B”, Robert Čoban, predsednik “Color Press Grupe”, Mladen Velojić, direktor Media Centra Niš, Marija Karan, direktorica prodaje “Prve TV” i Vitormir Ognjanović, direktor “Južnih vesti” iz Niša. Grupu je predvodio Bojan Triković, zadužen za medije u Ambasadi SAD u Beogradu.

Učesnici programa koji je organizovao vašingtonski ICFJ (International Center for Journalists) tokom osmodnevnog boravka u Vašingtonu i Njujorku imali su predavanja i treninge u Pulicerovom centru za mir a posetili su i neke od vodećih medija u SAD: Bloomberg News, New York Times, CBS, Washington Post, US Today, Voice of America kao i ugledne institucije poput Vrhovnog suda, Ujedinjenih nacija i Newseuma, najvećeg muzeja posvećenog medijima na planeti.

2. jun 2011.

“Pošalji recept” prodat u 259.562 primerka!

Prema juče objavljenim aprilskim izveštajima ABC Srbija najtiražniji list u zemlji i dalje je “Pošalji recept” – prodati tiraž iznosi 259.562 primerka, što je za čak 31.634 komada više nego u martu.

Drugoplasirana “Blic žena” pala je sa 175.282 primerka u martu na 148.626 primeraka koliko je prodat poslednji aprilski broj. Na trećem mestu je “Blic” s prosečnim aprilskim tiražom od 139.357, slede “Novosti” sa 129.913, “Alo” sa 121.136, “Kurir” sa 109.255, “Press” sa 87.347 i “Svet” sa 80.481.

6. maj 2011.

Od 8 najposećenijih srpskih magazinskih portala čak 4 su iz portfolija CPG!

Od 8 magazinskih portala koji su ušli među prvih 200 na srpskom jeziku prema statistici www.alexa-rs.com čak 4 su iz portfolija Color Press Grupe.

Na 23. mestu nalazi se svet.rs, na 52. scandal.rs, na 177. lepotaizdravlje.rs, dok je ckm.rs na 198. mestu.

Među 200 najposećenijih sajtova na srpskom jeziku nalaze se još i portali sledećih magazina: pulsonline.rs (18), story.rs (80), vrelegume.rs (140) i mikro.rs (199).

 

5. maj 2011.

Pošalji receptABC Srbija: “Pošalji recept” sa 227.928 prodatih primeraka najprodavaniji list u Srbiji!

ABC Srbija objavila je danas najnovije oditovane tiraže dnevnih listova i magazina u Srbiji. “Pošalji recept” u izdanju Color Press Grupe sa 227.928 prodatih primeraka povećao je svoju prednost u odnosu na drugoplairanu “Blic ženu” (175.282).

Treći je dnevni list “Blic” sa 137.317 primeraka, na 4. mestu je “Alo” sa 127.485 a na 5. “Novosti” koje su u martu u proseku prodavale 123.385 primeraka.

13. april 2011.

www.worldkioskonline.com

Color Press Grupa pokrenula prvi online kiosk na www.worldkioskonline.com

Od današnjeg dana čitaoci širom sveta imaju priliku da putem SMS poruke kupuju ui čitaju magazine CPG a prvi kupci su se već javili sa različitih tačaka planete. Online kiosk omogućava čitaocima da uživaju u svojim omiljenim magazinima u digitalnoj formi, i to dan pre nego sto se nadju na kioscima! Preko 50 magazina Color Press Grupe dostupno je u 25 zemalja, u realnom vremenu!

Proces kupovine je vrlo jednostavan, a cene magazina su izražene u kreditima. Prvi korak je registracija korisnika na sajtu WKO, zatim sledi kupovina kredita putem SMS poruke poslate loklanom operateru. Jednom kupljeni magazini vezuju se za nalog posetioca i moguće ih je ponovo pregledati. Uskoro će biti dostupno i plaćanje putem kreditnih kartica i PayPal-a.

Svi korisnici koji se registruju u promotivnom periodu dobijaju 80 kredita dobrodošlice! Imajući u vidu da je projekat World Kiosk Online po načinu funkcionisanja i jednostavnosti jedinstven u celom svetu, očekujemo da će WKO portfolio magazina uskoro biti bogatiji za izdanja stranih izdavača.

5. april 2011.

“Casa”: novi home&garden magazin CPG!

portali.rsOd 4. aprila na kioscima je prvi broj magazina “Casa” u produkciji Color Press Grupe. “Casa” se bavi uređenjem stana, kuće i dvorišta, namenjena je svima koji žele da unesu promene u svoj dom i učine ga savršenim mestom za stanovanje, a da pritom sve to bude funkcionalno i ekonomično.

Osim obilja korisnih saveta i ideja za opremanje enterijera, informacija o najatraktivnijim proizvodima, tu su još i preporuke stručnjaka o uređenju bašte i dvorišta, kao i konkretni nacrti za pravljenje ograda, terasa, nadstrešnica i nameštaja po principu “uradi sam”.

Advertajzing magazina okrenut je ka tome da prezentuje programe uvoznika, distributera, proizvođača nameštaja i opreme za kuću i baštu širokom krugu čitalaca. Magazin se štampa u “džepnom formatu”, s toplim povezom i košta 50 dinara.

4. april 2011.

Poseta portalima CPG u martu porasla za 15% i dostigla 4,9 miliona!

portali.rs

Prema podacima Google Analitics u martu mesecu portali Color Press Grupe zabeležili su 4.900.893 poseta i 24.420.804 pregledanih strana. To je, u odnosu na februar, skok od 15% kada je reč o broju poseta, odnosno 19% ako se računaju pregledane strane.

portali.rs

Prvi među CPG sajtovima i dalje je najčitaniji showbiz portal u regionu – svet.rs koji je u martu zabeležio 2.637.456 poseta i čak 16.187.457 pregledanih stranica.

Ako se uzme u obzir činjenica da je mesec mart 3 dana duži od februara (10.7%) realni rast je nešto niži ali, u svakom slučaju, reč je o najvećem mesečnom skoku u proteklih godinu dana.

portali.rs

31. mart 2011.

Bloger Milan Strongman Jovanović – novi urednik portala CKM.rs!

CKM.rs

Milan JovanovićMilan Strongman Jovanović, jedan od najpoznatijih srpskih blogera, nedavno izabran i za jednu od “Zvezda srpskog interneta”, od 31. marta postaje glavni urednik sajta CKM.rs, jednog od portala iz online portfolija Color Press Grupe.

Milan Strongman je proteklih godina pažnju javnosti na sebe skrenuo kolumnama u magazinima CKM i Playboy, kao i postovima na blogu B92. Milan će na portalu CKM.rs pisati i redovnu kolumnu svakog petka. Pored novog profesionalnog zaduženja Nišlija Milan je ove nedelje postao i otac malog Vasilija.

11. mart 2011.

Kućni ljubimac“Moja priča”, “Kućni ljubimac” i “Pošalji recept”, hrvatsko izdanje – na kioscima!

Nastavlja se ekspanzija portfolija interaktivnih magazina Color Press Grupe hrvatskim, četvrtim po redu (posle srpskog, bosanskog i makedonskog) izdanjem magazina “Pošalji recept“.

Moja procaOvaj mesečnik je za nešto više od godinu dana izlaženja dostigao ukupni prodati tiraž od 250.000 primeraka, od toga u Srbiji preko 200.000.

Pošalji receptDruga dva interaktivna izdanja jesu “Moja priča” i “Kućni ljubimac“. Oba koštaju po 20 dinara i kreiraju ih čitaoci svojim prilozima.

U magazinu “Moja priča” objavljujemo najbolje ljubavne i životne priče naših čitalaca dok je “Kućni ljubimac”, kako što mu ime govori, namenjen ljubiteljima pasa, mačaka i ostalih kućnih ljubimaca, koji šalju svoje priloge, fotografije i savete u vezi sa ishranom, negom i držanjem.

8. mart 2011.

“Pošalji recept” – i zvanično najtiražniji list u Srbiji!

Pošalji recept

Magazin “Pošalji recept” u izdanju Color Press Grupe, od januara 2011. je i zvanično najtiražniji list u Srbiji. Prema januarskom izvešaju ABC Srbija koji je obelodanjen juče – oditovani prodati tiraž magazina “Pošalji recept” u Srbiji je 198.941 primerak.

Na drugom mestu je “Blic žena” sa 188.278 primeraka, treći je dnevni list “Blic” sa 149.646 primeraka, četvrte su “Novosti” sa 128.641 a iza njih “Alo” sa 126.632 primeraka i “Kurir” 111.845 primeraka.

Svi ostali magazini i dnevni listovi u Srbiji imaju ispod 100.000 prodatih primeraka po broju.

14. februar 2011.

“Mamina škola” – novo interaktivno izdanje CPG!

“Color Press Grupa” lansirala je na tržište svoje novo, šesto po redu interaktivno izdanje. Reč je o magazinu “Mamina škola” koje se, kako mu ime govori, bavi problematikom mladih mama i trudnica. Kao i u slučaju srpskog, bosanskog i makedonskog izdanja magazina “Pošalji recept”, te izdanja “Torte i kolači” i “Cveće u domu”, i ovaj interaktivni časopis zajedno sa redakcijom prave njegovi čitaoci koji za svoje priloge dobijaju honorare.

U slučaju “Mamine škole“, to su saveti oko ishrane, zdravlja i nege beba i male dece. Inače, prema decembarskim podacima ABC Srbija – magazin “Pošalji recept” je zvanično prešao magičnih 200.000 prodatih primeraka.

11. februar 2011.

Beogradski Pobednik za Color Press Grupu

Na tradicionalnoj manifestaciji „Beogradski pobednik“ u Domu sindikata sinoć su uručene nagrade najboljima u svetu muzike i medija za prethodnu 2010. godinu, pa su i ovoga puta među zvezdama bile i one najveće. Pred prepunom dvoranom voditelji Jelena Petković i Branislav Jovanović najavljivali su specijalne goste i dobitnike nagrada, a posebnu pažnju privukle su pevačice Ilda Šaulić i Dajana Jakšić, koje su nagrađene za duet godine „Boli me, boli, nevero“.

Dobitnica gotovo svih nagrada u kategoriji hit godine Neda Ukraden pohvalila se i ovom značajnom statuom „Beogradskog pobednika“ prisutnim poštovaocima svog rada, a Marija Šerifović ponela je titulu pop pevačice za prethodnu godinu. Nagradu za folk pevača godine zaslužio je Aca Lukas, najuspešniji pevač u proteklom periodu, jer je samo beogradskoj publici u 2010. godini upriličio tri spektakularna koncerta, a njegova koleginica Rada Manojlović dobitnica je nagrade u istoj kategoriji. Među dobitnicima su i „Riblja čorba“, „Amadeus bend“, „Neverne bebe“, Olja Karleuša, Sergej Ćetković, Darko Lazić, Dado Polumenta i Boban Rajović.

Najbolja emisija u 2010. godini je „Milica na kvadrat“, koja se emituje na TV Avala, dok je naša izdavačka kuća proglašena najboljom u kategoriji celebrity nedeljnika. U ime Color Press Grupe nagradu je primila Milica Milić, direktorka korporativnih komunikacija, a u ime “Sveta” i “Skandala” publici su se zahvalili novinari Marija Lazić i Marjan Kamenović.

7. februar 2011.

Novi britanski ambasador u poseti Color Press Grupi

Novi ambasador Ujedinjenog kraljevstva u Srbiji, Majkl Devenport prilikom svog prvog zvaničnog dolaska u Novi Sad posetio je prostorije Color Press Grupe i razgovarao sa predsednikom kompanije Robertom Čobanom i direktoricom za korporativne komunikacije Milicom Milić. Neposredno pre imenovanja za ambasadora u Srbiji, Majkl Devenport je bio direktor Direktorata za Rusiju, Centralnu Aziju i Južni Kavkaz u Forin ofisu u Londonu.

U periodu između 2007. i 2010. godine savetovao je ministre inostranih poslova o odnosima Velike Britanije sa Rusijom i širim regionom i bio je zadužen za mrežu od dvanaest diplomatskih predstavništava.

U pratnji Dušana Mihajilovića, pres-atašea u Ambasadi Velike Britanije, ambasador Devenport je pored Color Press Grupe posetio i Skupštinu Vojvodine i gradonačelnika Novog Sada Igora Pavličića.

Ambasador se u razgovoru sa domaćinima u CPG interesovao za stanje medijske scene u Srbiji i regionu u uslovima ekonomske krize a bilo je reči i o srpsko-britanskoj saradnji kada je reč o magazinima pošto CPG izdaje nekoliko britanskih licenci – “Hello!”, “The Economist”, “Intelligent Life”, “Moja kosa”, “Moja beba” i dr.

7. februar 2011.

“Pošalji recept”, sada i na makedonskom jeziku!

Kompanija Color Press Grupa pokrenula je još jedno izdanje za čitaoce, odnosno čitateljke na makedonskom medijskom tržištu. Osnovna ideja je da uključimo u rad i čitateljke iz Makedonije kojima će ovaj kulinarski mini-magazin od sada biti na raspolaganju na makednonskom jeziku i na ćiriličnom pismu. Dakle, drage čitateljke iz Makedonije, pridružite nam se i šaljite recepte u naše makedonsko izdanje na e-mail adresu [email protected]. Ovo izdanje već je u prodaji na trafikama i u njemu su data sva objašnjenja u vezi sa načinom slanja recepata – za objavljeni recept osvojte 500 denara.

Otkrijmo zajedno magiju kuvanja!

1. februar 2011.

Portal svet.rs u januaru zabeležio rekordnih 2.229.382 poseta!

Najčitaniji showbiz portal u regionu svet.rs tokom protekla dva meseca zabeležio je veliki rast broja poseta! U decembru 2010, prema podacima Google Analytics, imali smo 2.170.697 poseta i 12.811.080 pregledanih stranica, a u januaru 2011. – i pored svih praznika i neradnih dana čak – 2.229.382 poseta i 14.120.123 posećenih stranica!

Ovoliki rast poseta svakako je posledica brojnih ekskluzivnih informacija i fotografija koje su se po prvi put pojavile upravo na našem portalu da bi ih kasnije citirali I linkovali drugi portal i novine u Srbiji i celom regionu. “Sezona” je počela senzacionalnim otkrićem da Severina Vučković ima novog dečka i da je reč o milioneru Milanu Popoviću.

Ovu informaciju svet.rs objavio je u 12.14h, 28. 12. 2010. godine, i citiralo ga je za svega nekoliko sati više desetina portala u regionu. Dan kasnije, Severina u intervjuu za hrvatsko izdanje “Glorije” priznaje novu vezu i potvrđuje celokupno pisanje našeg portala. U narednim danima prvi smo otkrili i veliki broj detalja u vezi sa ranijim životom Severininog novog izabranika.

Ubrzo potom, 9. 1. 2011. prvi smo objavili vest da je finalistkinja ovogodišnjeg „Survivora“ Katarina Vučetić našla novog dečka – biznismena i bivšeg poslanika DS Alena Selimovića. Uz tu vest objavili smo i njihovu prvu zajedničku fotografiju snimljenu u Moskvi, u klubu „Imperia“.

Posle Anabeline prozivke na račun njenog „neimenovanog frizera“ u emisiji Ognjena Amidžića na TV Pink, portal svet.rs nekoliko sati kasnije otkriva da je reč o Vladimiru Simiću u koga se, navodno, prema Anabelinim rečima, zaljubio njen bivši dečko Mladen Radulović.

I, konačno, nakon što je Nataša Bekvalac na svom FB saopštila da se nešto krupno desilo između nje i Dače i tako najavila razvod, svet.rs prvi objavljuje puno ime i fotografije Milice Dražin, devojke zbog koje se razvodi poznati par.

Prvi smo objavili i informaciju da je par povodom razvoda u nedelju, 23. januara, posetio advokata Dragana Gojkovića, kao i veliki broj drugih pojedinosti u vezi sa ovim slučajem.

U „ratu“ s dnevnim novinama i drugim internet portalima – svet.rs je uz mnogo truda dobio mnoge „bitke“. Neke druge dobili su i u budućnosti će dobijati drugi portali i listovi, ali u tome je valjda smisao konkurencije. Posebno je važno naglasiti da su gotovo svi štampani mediji i internet portali i u Srbiji i u regionu usvojili praksu da se navodi izvor odakle je neka vest preuzeta, što je dokaz da fer-plej i zapadni standardi po ovom pitanju nisu strani našim medijima.

Istovremeno, i štampano izdanje magazina „Svet“ zabeležilo je u januaru visoke prodate tiraže pošto je na nedeljnom nivou objavljivalo informacije, intervjue i fotografije u vezi sa ovim i mnogim drugim showbiz skandalima kojih nisu uspeli da se domognu drugi portali i dnevne novine. Ovaj podatak govori u prilog tvrdnjama da će, i pored ere sveopšte digitalizacije, dobro ukomponovani štampani i internet mediji još dugo moći da koegzistiraju bez međusobne kanibalizacije.

6. januar 2011.

U 2010. poseta portalima CPG porasla za 159%

Godinu za nama obeležiće veliki rast penetracije interneta, kako u Srbiji tako i na globalnom nivou, a to znači i povećanje budžeta za online oglašavanje.

Portali u produkciji “Color Press Grupe” u 2010. godini zabeležili su rast poseta od čak 159% od januara (1.525.984 poseta) do decembra meseca (3.967.230).

U 2011. godini u planu je pokretanje još nekoliko novih portala u Srbiji kao i širenje našeg najpoznatijeg brenda “Lepota i zdravlje” u online sferi u regionu pokretanjem portala www.ljepotaizdravlje.ba i www.ljepotaizdravlje.hr