Miro Bižić (Fox International Channels, Hrvatska), Robert Čoban (Color Press Group, Srbija), Lejla Dautović Čaić (Atlantic Grupa, Hrvatska), Ivana Galić (Nova TV, Hrvatska), Jovan Stojanović(Direct Media Srbija, Srbija) i Marijana Novak (Pro media group, Hrvatska).
Robert Čoban je na početku panela rekao: "Dolazim na ovaj festival od prve godine, od 2008. i stalno govorimo o digitalu, dolaze predavači iz Facebooka i Ubera a onda nam se desi da nas političari jednim pritiskom dugmeta za minut vrate u Srednji vek. Politika i dalje upravlja našim životima u ovom regionu a mozgovi naših političara su analogni, ne digitalni. Tako se ovog puta desilo da mi iz Srbije budemo primorani da u Rovinj dolazimo kozjim stazama i putujemo po 10 sati! To je jako bitno da se kaže pre nego krenemo da pričamo o stanju medijske industrije u regionu!"
Učesnici panela su se složili da je svako od tržišta zemalja u regionu - premalo i da je potrebno češće raditi na regionalnim produkcijama i marketinškim kampanjama.
Weekend Media Festival i ove godine okupio je preko 4.000 ljudi iz medijske i marketinške industrije iz celog regiona.